28.BÖLÜM

736 77 30
                                    

Selam çilekli dondurmalarım.

Keyifler nasıl. Benimki idare eder.

Buradan bütün Güneşsiz Gökyüzü karakterlerine sesleniyorum bir an önce Ahenk'i kurtarın.

Kuzey Köksal kimdir?

Tahminleri alalım merak ettim bakalım bulabilen olacak mı?

Arkadaşlar lütfen oy ve yorum yapın, bir bölümü en az 100 kişi okuyor bir yorum bile yapmıyor. Bölüm hakkında görüş yazmazsanız ben yanlışlarımı bilemem.

O yüzden siz bana yorum yapın çileklerim.

Bölüme geçelim.

Keyifli okumalar!

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

♪Bahadır Sağlam-Çaresiz Şehir♪
♪Nilüfer-Her Sevda Bir Veda♪

Bismillahirrahmanirrahim.

•••••••

"Ahenk beni niye buraya getirdiler?" Dedim. Ahenk esneyip bana cevap verdi ama o cevabı keşke vermeseydi. "Erkek çocuk doğur diye." Dedi.

Ben şok ile Ahenk'e bakarken o galiba ne dediğinin farkında değildi. Bu cümleyi kurduktan sonra bu kadar sakin durmasının başka bir açıklaması olamazdı.

"Ahenk sen ne dediğinin farkında mısın? Nasıl erkek çocuk doğurayım diye beni buraya getirdi?" Dedim. Ben duyduklarımı algılamakta zorluk çekiyorum.

"Bak Ahenk ben burada neden varım biliyor musun? Ben buraya Zengi aşiretine bir erkek torun vermek için gönderildim ama iki ay çocuk veremedim diye o oruspu çocuğu seni kaçırdı ve bana ne yapacaksa aynısı sana da yapmak isteyecek." Dedi.

Ellerimi başımın iki yanına koyup başımı dizlerimin arasına gömdüm. Bu yaşananların bir kabustan ibaret olmasını diledim. Tavandan gelen cızırtı seslerinden sonra oda karanlığa büründü. Başımı dizlerimin arasından kaldırıp ne olduğuna baktım. Tavanda asılı olan minik ampül sönmüştü odayı aydınlatan tek ışık pencereyi kapatmak için kullanılan tahtaların arasından sızan ışıktı.

"Ahenk." Diye mırıladandım. Ahenk uyumaya çalışırken gözlerini açtı. "Efendim." Dedi. İçerisi çok karanlıktı, ben çok korkuyordum yanımda birinin olmasına ihtiyacım vardı. "Yanıma gelir misin?" Diye sordum. Bu kadar şey yaşamamıza seyirci kalan bir insan sence sırf karanlıktan korkuyoruz diye yanımıza gelir mi? İç ses haklı gibiydi ama belki yanıma gelirdi. "Neden?" Diye soruma soruyla karşılık verdi.

"Ben biraz korkuyorum da yanımda olsan daha iyi hissederim." Dedim. Umarım yanıma gelirdi, çünkü ben ciddi manada korkuyordum ayrıca titremeye başlamıştım. "Tamam yanına geleceğim." Dedi. Oturduğu yerden duvardan destek alarak kalktı. Eli karnında duvara tutuna tutuna yanıma geldi.

"Bak bana. Korkma tamam mı ben yanındayım." Dedi. Sakın bu kıza zaaflarını belli etme. Bizi her an arkamızdan vuracak potansiyele sahip. İç ses bu aralar oldukça mantıklı konuşuyordu. İç ses onun yaptığı şeyleri şu an görmezden gelebilirim çünkü o da benim gibi çok fazla şey yaşamış.

"Ahenk elimi tutar mısın?" Diye sordum. Yanıma oturan Ahenk bana cevap vermeden elimi tuttu. Gerçekten korkuyordum yoksa elimi tutmasını istemezdim. "Karanlıktan mı korkuyorsun yoksa yalnızlıktan mı?" Dedi. Galiba buna cevabım ikisi olurdu.

Güneşsiz GökyüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin