Bölüm 24

191 23 88
                                    

"Varsın olsun üstümüzden gitmesin keder! Siyah Beyaz forman bize bir ömür yeter! Senin aşkın uğruna ölmeye değer! Beşiktaş'ım sevmişiz seni!"

Betüş'ün ve benim sesime karışan, aslında aşinası olduğum ama birazdan olmamış gibi yapacağım, sese dönüyorum. E biraz huysuzlanayım. Hakkım. Hak ediyorum!

"Bu hep bizimle mi olacak böyle? Nereden bilet bulmuş ki dibimizde?" Andaç'ın muşmula suratını bırakıp benimkine dönüyorum. Manitasının yüzü buruşsa da Betüş'ün keyfine diyecek yok, sevilmenin tadını yine başkaları çıkarıyor. "İdare et balım, kimi kimsesi yok. Yazıktır."

Gözlerimi deviriyorum, "Üçüncü tekerlik de bir yere kadar ama hayatım, yılmaya başlıyorum."

"Üzme beni." diye bana hak vermeye devam eden Betüş periyle Andaç'ın şirazesi iyice kayıyor. Kendi kendine sabır falan çekiyor muhtemelen, hiç ilgilenmiyorum. Bana ne canım? O yokken de varken de ben varım, ben!

Bir anda anonsuna başlanan Beşiktaş'ın son PR çalışması da bana hak veriyor. Kadınlarımız diyor, varlar, iyi ki varlar. Bir gün değil, her gün. Biraz dinleyin diyor kadınları sonra, onların sözüne kıymet verin diyor. Diyor diyor da işte kime diyor? Dinleyen mi var, duyan mı var? Barbar(!) canım bunlar, varsa tiner yoksa yalan.

"...her şey değişir bir sözünle."

Son cümleden sonra ekranlar kararınca kulağımın dibinde patlayan Betül'ün imalı sesiyle onun da benimle aynı şeyi düşündüğünü anlıyorum, aklın yolu bir.

"İşte böyle diyorlar diyorlar sonra aramızdaki bazı salaklar gaza geliyor."

Keşke... Keşke buradan gazlansaydım daha da kötüsü. Çok daha rezil bir karar anıydı. Ortada bir karar, karar alacak bir akıl falan var mıydı o bile şüpheli?

*

Google'a derdimi yazınca, evet bunu Çetin'e ve Piraye'ye soracak yüzü bulamıyorum özellikle de Piroş'a, sıralanan linklerden Kızlarsoruyor.com'a giriyorum. Evet, ne var? Hepimiz bazen buraya girmiyor muyuz? Hepimizin bazen sadece kızlara sorması ve sadece kızlardan cevap alması gereken soruları olmuyor mu? Yalan yapmayalım.

Gizli Üye - "Bir çocuğu seviyorum.. Ne ypamalı? Acil yardm.."

Tam olarak ihtiyacım olan konu başlığı bu, hemen altındaki cevapları okumaya başlıyorum.

CedlricbulbeniXx - "Git açıl işte kızım, ne yapacaksın?"

Okyanusa mı açılayım CedricbulbeniXx? Tövbe! Amerika'da adam ya! Kızılkayalar mı sandın sen burayı bacım?

Benim gibi düşünen biri var neyse ki, hemen altına yorumlamış Stellanınkankisi88.

Stellanınkankisi88- "He oldu! Götü kalksın sonra. Hem erkekler hoşlandığında içinde tutamıyor, bir şekilde geliyor söylüyor. O yüzden o iş nanay."

Kitabın ortasından konuşmuş kraliçe. Doğru. Bakınız Andaç. Başkasının tecrübesiyle sabit ama tecrübe tecrübedir, tecrübeli tecrübelidir sonuçta. Ne fark eder? Sevmiyor ki Oğuz beni. Suratıma vurulmadan da yaşarım yani. Yaşamalıyım, yaşanır.

Rebelgörl- "Kız kardeşlerim, kadınlarımız, kızlarımız... Hangi yüz yıldayız, yapmayın, etmeyin? Hala erkeklerden mi hoşlanıyorsunuz gerçekten, çok daha iyi bir opsiyon varken ve neredeyse legalken?"

Onu çok şey etmeyelim şimdi isyancı kızımız, biz erk*klerden devam yine de. Biraz daha aşağılara iniyorum, buralara hep olumsuz şeyler yazmışlar. Bunu ben de kendime söylüyorum. Bunlar değil, bunlar değil... Derken buluyorum,

Güneşli Günler (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin