Noah
Druhý den
Dnes jsem mohla konečně domů, tedy k Jenně, zvykla jsem si tam, takže v domov to prostě beru. Ale mi vždycky chtěli bydlet spolu, dokud si někoho nenajdeme a nerozhodneme žít s někým jiným.
Jenně budu muset říct, pravdu o tom, že jsem těhotná, stejně se mi bude ptát, jaký mám důvod k odchodů. A lhát ji nechci. Jenom se bojím že to řekne Nickovi, aby ho dokopala k tomu, aby se už postaral.
Upřímně myslím si, já bych měla být ta komu to řekne, já potřebuji čas, musím vše nejdříve promyslet, nemůžu jednat bez ohledu na to, že udělám nějakou pitomost. Vím, chce mi pomoct, jenže některé věci si vyřešit umím sama.
Právě teď poslouchám písničku Slow down od Seleny gomez. Jsem její hrozně velká fanynka. Protože její písničky jsou prostě nejlepší. A nikdo na světě ji nikdo nenahradí. Upřímně jsme i ze Selenou i kamarádky.
Já jsem pokaždé jela na Selenu gomez, když tady ve městě byla tady, ale také jsem i jela za město. Strýc mě tam vozil a byl tam se mnou, oba jsme fanoušci.
@noahmorgan
Liked JennaLambret 100 000 k
noahmorgan konečně doma
Komens
JennaLambret já se o tebe tak
bála 😭
noahmorgan už jsem v pořádku ❤
JennaLambret to jsem ráda
Zaklapla jsem mobil a šla si udělat něco dobrého k obědu, strašně mi vyhládlo. Také, ale za to může tenhle prcek. Budu mu říkat prcek, protože mi to přijde, že když nevím jaké pohlaví budu mít, tak mu budu zatím prcek. Můj malinkej prcek.
Bojím se, ale jediné věci, co na to řekne Nick. Mám v plánu mu to odtajit, až já budu připravená a nebudu se bát, jeho reakci. Beztak pochybuji zrovna bude mít radost.
To určitě, měl si chlapeček dávat pozor, nemohlo se to stát. Já mu i říkala, ať párkrát používá ochranu. Ne debílek musel to mít pohodlnější a bezstarostně.
Nechápu ho, nechce děti a nechrání se, je to tak nezodpovědný člověk. Sám si ho stvořil svým údem, nemá si na co stěžovat.
ČTEŠ
Druhá šance
FanfikceNedůvěra k druhé osobě bolí, obviňovat člověka, bez důvodně. Nespáchal vinu, kterou si vlastně udělal ty, prý já ti byla nevěrná a ty přesto si věděl, že nikdy bych ti to neudělala. Přitom to bylo opačně.Rozchod byl nejlepší řešení, dovedl nás zpátk...