Nick
„I'm so sick of that same old love, that shit, it tears me up
I'm so sick of that same old love, my body's had enough
Oh-oh-oh (that same old love)
Oh-oh-oh (that same old love)
I'm so sick of that same old love, feels like I've blown apart
I'm so sick of that same old love, the kind that breaks your heart
Oh-oh-oh (that same old love)
Oh-oh-oh (that same old love)"Zpíval, tančil, rozjel jsem to naplno, bylo mi jedno, že sousedé spí a já si užívám. Alkohol to prostě ovládá a já se cítím úplně skvěle. Teď zrovna hraje naše oblíbená písnička, od Seleny Gómez Same old love.
Když jsme měli rande, měli jsme chuť to roztančit, v tu dobu bylo šťastné období. A já to zkazil tím, tím... Ne nebudu se zabývat, naší minulosti. Je prostě konec a já to musím pochopit a jít dál.
Začal jsem být unavený a tak jsem šel do koupelny se osprchovat, udělat si hygienu, převlekl se do pyžama a usnul a s tou největší kocovinou, se probudil, bylo mi doprdele zle.
Achjo, když jsem prostě debil, tak jsem debil, no nic už s tím neudělám. Jen doufám že majitele si zatěžovat nebudou. Uvidím, zatím nikdo nepřišel, mi vynadat.
Po ranní údržbě jsem si udělal lívance, protože mám na ně hroznou chuť, a taky potřebuji něco sníst, jinak mi bude víc a víc blbě a to nechci riskovat.
Těsto jsem nalil na pánev a usmažil tři kousky. A zbytek nechám své mladší ségře, včera přišla pozdě v noci, takže mě nepřistihla ožralého. Dostal bych přednášku, a vyhnout se tomu je potřeba.
Ale určitě není blbá a pozná na mě, že jsem bledý jako skála, takže i tak, ale třeba taky ne, dojedl jsem lívance a pro Maddie jsem je donesl k posteli.
Jemně jsem do ní hybl a ona otevřela oči. Chudák měla je červené a opuchlé. Kvůli pláči, a já kretén chlastal, zatímco ona, se trápila a proplakala celou noc.
„Bobíku, pojď sem. "
Přiběhl jsem k ní a chtěl ji obejmout, jenže mě odstrčila a já nechápavě vzhlížel na ní, vždycky mé objetí přijala, proč tedy, mě od sebe odtáhla?
„Nesahej na mě, ožralej, jak sis mohl popíjet, po smrti naší mámy! Jak si mohl? "
Řvala, plakala, zase, já snad umím lidí jen rozplakat a ničit. Něco na tom pravdy, přece jenom na tom je, jsem stejný jako můj fotr.
„Promiň, nezvládl jsem to, alkohol mi pomohl uklidnit, pochop taky jsem to měl těžký, Noah se se mnou rozešla, a zjistit že mi máma umírá, naše máma. Neudržel jsem to, mrzí mě to, měl jsem s vámi být, nedopadlo by to tak zle. "
Ona jen přikývla hlavou a podívala se na tácek se snídani. Usmála se a koukla na mě a roztáhla ruce do náruče. Náznak že mám k ní se tulit.
„Děkuji, tímhle ti odpouštím včerejší večer. "
„Ou já tě miluju, slibují že opíjet se už nebudu. "
„To bych ti taky doporučovala. "
Zasmála se a bouchla mi rukou do hrudi a udělal ublížený obličej.
„Hej to bolelo. "
Zakňučel jsem.
„No to právě proto. "
Vyplázla na mě celý jazyk a pustila se s chutí do jídla. Vzala vidličku a dojedla první kousek a slastně zamlaskla a usmála se.
„Je to výborný, vždycky jsi uměl vařit, lépe než já. "
ČTEŠ
Druhá šance
FanficNedůvěra k druhé osobě bolí, obviňovat člověka, bez důvodně. Nespáchal vinu, kterou si vlastně udělal ty, prý já ti byla nevěrná a ty přesto si věděl, že nikdy bych ti to neudělala. Přitom to bylo opačně.Rozchod byl nejlepší řešení, dovedl nás zpátk...