Nick
Dozvědět se, o Noahovém těhotenství, bylo mým šokem, vůbec jsem nevěděl, jak na to reagovat, i když tušil jsem, že se to stane. Nenasazoval jsem si výjimečně kondom, když mě prosila, moc dobře věděla, jaký mám názor na děti.
No bohužel, já ji oplodnil a z jednoho sexu se staly tři měsíce těhotenství, teď prý příští týden, by měla překročit čtvrtým. Řekli mi jak ji odvážili na sál, protože musejí zachránit to malé, co nosí pořád v břiše.
Pamatuji si jak se zhroutila, utekla a svezla se po zdi a začala mít panický záchvat, takovou jsem ji nikdy neviděl. Zničenou, zlomenou, úplně se rozsypala se, jako hromádka neštěstí.
Netušil jsem, že to takhle vezme, myslel jsem si.... Ani nevím co jsem si myslel. Ano mrzelo ji, když jsem vypustil z pusy, když jsme byli ještě ve vztahu, že dítě nechci.
Jak to vůbec vím? Jenna mi to řekla. Nejdřív nechtěla, ale jakmile jsem tu fotku spatřil, jak si hladí bříško a usmívá se, jaká je šťastná že má malé v sobě, panebože a já...
Hned jak dostala panickou ataku, jsem si uvědomil, jak jsem ji zničil a zlomil, nechtěl jsem to takhle. Myslel jsem že bude klidná a zkusí se o tom se mnou pobavit.
Jenže nejspíš se Noah objevili vzpomínky a ještě já k tomu přidal, ten potrat. Který nevím, jestli bude, tak moc bych si to přál, ale vím jak to dopadlo, dneska odpoledne.
Volali samozřejmě jejímu strejdovi a kamarádce, tedy Jenně ti až se dozví, co jsem proved, no mám se na co těšit.
Na chvilku jsem si šel pro kávu, protože to čekání mě vyčerpalo a musel jsem se projít, jinak by mě hráblo, hrozně si to vyčítam.
,,Nicku? Co tady proboha děláš."
Slyšel jsem hrubý mužský hlas, který jsem dobře znal. Otočil jsem se a stáli tam oba, vyděšeni, naštvaní, to určitě na mě a hlavně Ian mě propaloval zamračeným pohledem a s dechem nenávisti. Jo tak ten si mě vychutná.
,,No kvůli Noah."
,, Neříkal jsem ti, ať se od ní držíš dal ? Ona je kvůli tobě v nemocnici, že ano?"
No tak to trefil správně dřív, než jsem mu to chtěl říct já. Povzdechl jsem si a sedl si na lavičku. Opřel si hlavu o dlaně a přemýšlel co mu takhle vysvětlit.
,,Jenna mi řekla o Noahovém těhotenství."
Vydechl jsem a on se na Jennu podíval zmateně.
,,Cože Jenno?"
,,Já za to nemůžu,tenhle pan chytrej, viděl fotky tebe a Noah, jak spolu do auta dávate postýlku no a on za mnou hned příběhl ať mu to vyslepičím, nejdřív jsem nechtěla, ale Nick si nedal říct, že? "
Podívala se na mě zamračeně a já protočil oči.
,,A co si teda udělal, že dostala panickou ataku?!"
Poslední slovo Zařval a já ucukl. No potěš pán bůh, chraň mě. To co se dozví, budu ve velké prdeli. Nedivil bych se kdyby mi jednu flaknul, docela si to zasloužím.
,,Když mi teda řekla pravdu, jel jsem za ní a chtěl jsme si to všechno vysvětlit. No ale ona začala zapírat a já ztratil nervy a já pak udělal, netušil jsem že ji to tak vezme. Volal jsem její doktorce a objednal ji na, na, na...."
,,Potrat. "
Dokončila má slova Jenna, a nestačil jsem se otočit a už jsem se válel k zemi. Ian si sedl ke mně obkročmo a dával si pěsti, hlava nehlava, takhle jsem ho zuřivého, nikdy neviděl.
ČTEŠ
Druhá šance
FanfikceNedůvěra k druhé osobě bolí, obviňovat člověka, bez důvodně. Nespáchal vinu, kterou si vlastně udělal ty, prý já ti byla nevěrná a ty přesto si věděl, že nikdy bych ti to neudělala. Přitom to bylo opačně.Rozchod byl nejlepší řešení, dovedl nás zpátk...