16

21 1 2
                                    

Nick


Když jsem vyslovil ty dvě slova ,,miluju tě" tak se usmála a zvedla se na špičky a jemně otřela ty své rty na ty moje a já polibek prohloubil tím, že jsem si hrál s jejím jazykem a dále jsem ji líbal na krku a znova se přesunul ke rtům.

Noah tiše vzdychala a skočila na mě a nohy si omotala kolem pasu a svoje dlaně mi dala na mou tvář a chtěli jsme se přesunout do ložnice a dal se pomilovat ale někdo Noah volal a podívali jsme se spolu na jméno.

Noah nespokojeně zabručela a svoji hlavu si položila na moji hruď, svou rukou jsem ji hladil po vlasech a když konečně přestala hrát melodie mobilu, tak se odtáhla a šla zpátky do pokoje.

Já ji pronásledoval a šel si k ní lehnout, jako já k ní. Potřebovala útěchu a mazlení, což jsem si vysloužil její spokojený úsměv a otočila se ke mně čelem.

,,Pokud by nadále otravovaly, tak půjdeme je nahlásit, kvůli obtěžování, pokud teda chceš. "

Navrhl jsem ji to a ona zavrtěla hlavou a posadila se. Svoje nohy si přitiskla k sobě a hlavu si položila na kolena.

,,Noah?"

,,Nechci své rodiče udávat, stačí mi že je nevidím vůbec, nechám to tak a uvidím jestli s tím přestanou, ale překvapilo mě, že zrovna táta se mi ozval, když to byl hlavně on, kdo mě vyhodil. Ano máma mu říkala ať mě vyhodí, ale i tak. Možná mi lhal, já nevím. "

Zakňučela a otočila se k mým směrem a přišla ke mně blíž a já ji rukama objal a tulil se tak s ní, s úsměvem jsem ji sledoval její tvář a počkal až usne.

Po chvilce jsem slyšel jak oddychuje a tak jsem se jemně odtahl a šel za tátou se pochlubit že jsme znovu oficiálně spolu a on určitě bude radostí bez sebe.

Rozběhl jsem se po schodech a našel jsem otce, jak hladí po vlasech moji malou sestřičku Maddie a šel si k ním přisednout a také jsem jednou Maddie pohladil po tváři, je tak roztomilá jak spinká.

,,Co potřebuješ?"

Zeptal a já mu to hned řekl.

,,Mám holku! A hadej kdo to je."

Otec začal dělat že přemýšlý a hned spustil.

,,Hm, myslím že je drobné malé postavy, hnědé vlasy a modré oči jako oceán abych byl ještě přesnější, ta dívka se jmenuje Noah."

Já šťastně na všechno co řekl kývl a pořád se jen usmíval a trochu i zastyděl, nejsem zvyklý na to, že někomu oznamuji že jsem zamilovaný, ano to jsem dlouho, ty jo nikdy jsem tolik let nikoho nemiloval jako Noah.

Je pro mě všechno, princezna, zlatíčko, pusinka, miluji ji nade vše, jsem nehorázně rád, že jsem ji poznal a teď jsme zase spolu, hodně mě to zase udělalo šťastným.

Myslel jsem že nemám skoro už žádnou šanci ale ona mi ji dala. Jiná by se na mě jistě vyprdla a úplně by mě nechala samotného, ani neví jak si toho vážím, i když ona to vidět moc nechce mi připadá. Bojí že bych jí zase zklamal a já nechci aby se bála.

Druhá šance Kde žijí příběhy. Začni objevovat