1

44 4 7
                                    

Nečekal to nikdo z nás, ani on ani já. Stala jsem naproti němu, koukal a nevnímal nic. Má slova, co se vynořily z mých úst, nešli vrátit zpátky.

Nechtěla jsem to říct, ale já nezvládám pokaždé jeho žárlivosti, obviňoval mě z něčeho, čeho nejsem schopná. A přesto to udělal on. Jak mám tohle vydržet, neustále podezřívaní, hlídaní, hádky kvůli nevinným okamžikům, které jsem prožívala, tak šťastně a Nick to vždy překazil.

Nic jsem mu dalšího neřekla a s pláčem pomalu odcházejím, pryč, nedám to, pořád stát a čekat až mi odpoví, na tu nejbolestivější odpověď. Jakou mi vždycky řekl „můžeš za to ty.„

Své auto odemknu dálkovým klíčem a tam jsem se zavřela a rozbrečela se naplno. Tak moc jsem chtěla vydržet, ale první rozchod v životě, je opravdu bolestivý.

Bojovala jsem až prohrála, on  samozřejmě zase vyhrál.

Když jsem se maličko uklidnila, rozjela jsem ke své kamarádce, potřebuju někoho teď obejmout, potřebuju utěšení a pochopení. Musím se konečně dostat z té bolesti.

Opustila jsem ho, nerada, protože jsem doufala, že bude jiný, změní se kvůli mně. Nebo aspoň kvůli sobě.

Zastavila jsem na parkoviště a běžela jsem k Jenne. Stiskla jsem zvonek a rozlehl se po celém bytě. Dveře se otevřeli a stála tam osoba, která mě nikdy nepodrazila. Sama mě před ním varovala. A já tvrdohlavá husa, věřila jak mě miluje. Miloval mě vůbec?

„Co se stalo? "

Zeptala se vyděšeně a rychle mě objala a já se neudržela a rozplakala se na její rameno.

„Rozešli jsme se. "

„To bude dobrý, řekneš mi podrobnosti? "

Kývla jsem a společně jsme se posadily do obýváku, kde mi položila skleničku jablečného džusu. Napila jsem se a dala ji na místo, kam byla.

„Zase měl záchvaty žárlivosti, dnes to bylo uż, ale za čarou. "

„Co ten parchant provedl? "

Povzdechla jsem si a snažila se nejdříve uklidnit, a pak jsem spustila. Jenna ho znala moc dobře na to, že není možné aby neuhodla, že něco provedl.

„Měli jsme krásný večer v baru, žádné hádky nebyly, ani jednou za tenhle týden. Protože mi slíbil, že nebude tolik žárliví, ale dneska to zase pokazil. Bylo to opravdu nevinný, Nick si musel ve chvíli odskočit a já mu řekla, že počkám, v ten moment, mě cizí kluk, nabídl k tanci. Chtěla jsem ho odmítnout, ale Nick na něho vyletěl s tím, že jsem jeho a ať se nepovažuje, na mě sáhnout čí mluvit. Bylo mi ho líto, protože nic špatného neudělal, tak jsem ho zastala. A on se naopak naštval. "

Neměla jsem v plánu s ním nikam chodit, a když odešel, začal na mě řvát, že to bylo naposled. Jak jsem se někoho zastala.

„Co bylo dál? "

„Podvedl, vyspal se s holkou, viděla jsem, když jsme šli do našeho rezervovaného pokoje. V tu dobu jsem utekla a Nick běžel za mnou. Pohádali jsme se a on mi řekl, tu nejhnusnější věc, kdyby si se nechovala jako lehká dívka, neudělal by to. "

Jenna si zakryla ústa a mé zvlyky se stupňovali a znovu si mě přitáhla k sobě a své dlani mě hladila po vlasech. Své čelo jsem měla opřené k jejímu rameni a jen koukala na zem.

„Jen počkej já si Nicka podám, varovala jsem ho. "

Zavrčela mi do ucha a já jí přiznala pravdu, kterou mi řekla před měsíci našeho vztahu. Upozorňovala mě ať si dám pozor, že Nick dokáže být na holku opravdu hodně zlý. Měla jsem ji poslechnout, ne já se řídila tím manipulátorem a nechala si ubližovat.

Druhá šance Kde žijí příběhy. Začni objevovat