Nick mě pokládá na postel a líbáme se neskutečně rychle, stáhl mi pomalinku moji košilku a svou rukou mi zmáčkl jedno prso a já zavzdychala, a přitáhla si ho hlavou na další polibek, který mi opětoval a opečovával mi můj krk.Poté se přesunul k teplákům a stáhl mi kalhotky a nechal tam svoji hlavu a jazykem mi lízal můj klitoris a já se snad celá roztekla a užívala si jeho dotyk jazyka na moji kamarádce a po pár minutách jsem se udělala.
Bylo to dokonalý jako vždy.
Nick se pomalu zvedal a v šuplíku vytáhnul kondom a nasadil si ho. A pak jsme se do nekonečna milovali celou noc a jakmile jsme měli toho dost.
Rozvalily jsme se v posteli a hleděli na toho druhého a já se usmívala jak měsíček na hnoji. Po tak delší době jsem zase šťastná a spokojená. A to ze mě dělá jen Nick. Nemyslím na své nerodiče. Vůbec na nic negativního.
,,Tady je někdo spokojený."
Zasmál se a já kývla a hned se k němu přitulila.
,,Díky tobě, úplně mi vždy vymažeš myšlenky, na které vždy nerada uvažuji. Jsem ráda že jsi zase se mnou. "
Přetočil se na bok a rukou mě pohladil po tváři a zamumlal.
,,Hmm to jsem rád, rád tě vidím šťastnou."
Přiblížil se a zanechal mi jednu pusu a zamumlal.
,,A teď spinkej, potřebuješ mít zase dobrou energii pro zítra. "
,,Já nejsem unavená."
Nick pozvedl obočí a měl nedůvěřivý pohled a řekl.
,,Vím jak se ti zavírají oči, takže mě neoblafneš, miláčci moji."
Já se zasmála a zabořila svoji hlavu k jeho krku a celou mě objal a společně jsme usnuli a nechali si o tom druhém zdát.
Na druhý den jsem nešla do práce, protože Ian mi řekl, že dnes mi chce dát volno. A já nevím co budu dělat, ten den dělat, jako určitě budu s Nickem, ale mě nebaví jen sedět a koukat do blba, vsadím se, že ten můj Nick, mi bude neustále za zadkem.
Jako já nejsem nemocná, ale těhotná, ale je to od něho hrozně moc hezký, jak se o mě stará a vážím si toho. Jen moc přehání, zase to takové hrozné není, to až budu prý v sedmém měsíci, tak budu trochu asi unavenější, bude mě bolet záda. Ale to je to nejmenší co pro mě může být.
Já vím beru to moc na lehkou váhu, ale já se nikdy nelituji, ani nechci. Kolikrát jsem zažila horší věci, prostě jsem tvrdohlava no, to jsem vždy byla. A nezměnilo se to.
Upřímně teď ale mě trápí jiná věc, Jenna se mi vůbec neozvala, když jsem ji napsala, že možná budu u Nicka znovu bydlet, že sice to nevím jistě, ale určitě se to stane. A ona? Jen mi dala zobrazeno a poslala mi palec nahoru. Takže co si jako mám od toho myslet?
Jestli je znova s Lionem, mam strach, že se to bude opakovat, ona mě odkopne, kvůli němu a on ji začne manipulovat. Vím jak to tenkrát bylo. A nelíbí se mi to.
Snídani jsem vzala do ruky a šla nahoru do pokoje, kde ještě spal Nick, dnes jsem mu chtěla snídani udělat já. Chci ho odnaučit nesnídat, sice to bude marný ale on moje jídlo nikdy neodmítl, protože vařím hrozně moc dobře, podle něho.
Na stůl jsem položila hotové livance a svými rty na jeho těle jsem ho probudila a už byl vzhůru, svou ruku mi dal k hlavě a spokojeně zabručel a když viděl že ležím nad něho, usmál se a stáhl si mě blíž, k tváři a políbil mě na rty.
,,Krásné ráno, miláčku. "
Řekla jsem a on se posadil a protáhl si ruce a všiml si tácek s jídlem.
,,To není pro mě, že ne?"
A už to začíná.
,,Je to tvoje a hezký to spapáš..." už chtěl něco namítnout a ukazováčkem jsem ho odmlčela ,, Žádné protesty, pěkně to sníš a já se na tebe budu koukat."
,,Jen proto abys mě hlídala co?"
Já kývla na souhlas a šla si sednout vedle něho."
,,Co dneska podnikneme? "
Zeptala jsem se, polozil příbor a řekl.
,,Můžeme klidně pokračovat nákupem a pak si zajít do práce, chci ti něco ukázat, a myslím že se ti to bude líbit. "
,,Máš pro mě překvapení?"
Zeptala jsem se nadšeně a on kývl a já rychle upalovala se převléct, ještě že jsem si už ranní hygienu udělala. Oblékla jsem se do modrých šatů, které mi už zvyraznili mé bříško a podívala se na mobil kolik je hodin.
Když to, jsem viděla oznámení zpráv celého světa a bylo to o mě. Samozřejmě mě to zajímalo, zajímalo mě co se o nás píše. Úvodní fotku jsem viděla, jak se hádám s rodiči a také na druhé straně bylo video, ta scéna když jsem vyletěla ze záchodu a začala tam je vyhazovat a no vy víte co tam probíhalo.
Ale když jsem ty komentáře četla, zvedl se mi žaludek z toho stresu a vyběhla jsem na záchod kde jsem vyblila celý obsah a vyčerpaně jsem si opřela hlavu o kachličky a rozmazaně, jsem viděla jak ke mně běží Nick a kontroluje jestli jsme v pohodě.
,,Noah, co se stalo?"
Já jen prokrčila rameny a snažila se postavit, ale málem jsem znova byla na zemi a tak mi pomohl si opláchnout ústa a vzal mě do náruče a položil mě na postel a on si lehl vedle mě a přitáhl si mě do objetí.
,,Noah, chci vědět co se stalo. "
Zvedl mi hlavu a já se slzami v očích ho sledovala a řekla mu to tedy.
,,Viděla jsem na svém mobilu video kde, jsou mý rodiče a pod videem jsou fakt dost hnusný komentáře a udělalo se mi blbě. "
Řekla jsem a on hned se zvedl a zpátky přišel s mobilem v ruce a já mu ukázala to video a když ho uviděl, zamračil se a věnoval mi pohled.
,,To bylo tak zlý? "
,,No strejda mě musel dokonce kryt, jinak by na mě neměli problém na mě sáhnout. "
,,To jsou fakt bastardi, hlavně vidím jak v tom formuloval tvůj otec, matka se moc nevyjadřovala jak vidím."
Moje teorie zní, že už spolu nedrží společnou trasu. Moje mamka se hodně krčila když byla v jeho přítomnosti.
,,Mám pocit že mámu mlátí, Nicku. Dívá se už na ní úplně jinak a já, já vím že udělala hodně chyb, ale co když to vše dělal otec? Co když matce řekl, že ať se chová ke mně tak jako on, jinak by to s ní nedopadlo dobře. "
Už jsem kapku zněla plačtivě a on s povzdechem mě objal a hladil mě po vlasech.
,,Neboj, určitě je v pořádku. Hmm?"
Snažil se abych přemýšlím pozitivně, ale to teď bohužel nešlo.
,,Co když jsem ji odbyla zbytečně, co když potřebuje pomoc? "
,,Noah."
Zastavil mě a já na něho koukla.
,,Klid ano? Hlavně se nestresuj, pokud cítíš něco takového, tak ji ty nebo já zavolám a promluvíme si s ní, ano? Hlavně prosím klídek. Vše bude dobrý zlatíčko moje."
Řekl a takhle v posteli jsme se zůstaly pár hodin a užívali jsme si naše mazlení.
Ahoj tak další kousek napíšu zase příště, nebojte mám v plánu na další kapitole, udělat scénku s její mámou a myslím, že se dozvíme hodně věcí, ale to veliké tajemství se dozvíte, až za dlouho, ještě mi připadá že není na to ještě čas.
A co říkáte na intimní kousek? Psala jsem něco takového podobného poprvé, tak nejsem s tím moc zkušená .
Doufám že se kapitola líbila.
ČTEŠ
Druhá šance
ФанфикNedůvěra k druhé osobě bolí, obviňovat člověka, bez důvodně. Nespáchal vinu, kterou si vlastně udělal ty, prý já ti byla nevěrná a ty přesto si věděl, že nikdy bych ti to neudělala. Přitom to bylo opačně.Rozchod byl nejlepší řešení, dovedl nás zpátk...