11

16 2 0
                                    

Nick

Ráno jsem se probudil, úplně unavenej, sice jsem usnul, jenže pak mě přepadl pocit, ten provinily pocit co mi nešlo spát. Myslel jsem že Noah, tolik vyvádět nebude, ale co já vím. Zlomil, zničil ji, jsem ten nejhorší člověk a já se za to také nenávidím. Ano pamatuji ty slova, které mi řekla včera.

,,Nenávidím tě."

Tak daleko jsem došel, až to došlo k nenávisti. Měl jsem se snažit víc, víc ji přesvědčit, abych neodešel, měl bojovat za své místo. Mám pocit, jako kdybych ji ztratil napořád.

Jenže já ji zpátky chci, dokázat že jsem lepším, už mě nezajímají jenom novináři, lidi co si myslí o nás dvou. Zakazoval jsem Noah, kvůli tomu poznávat nové přátelé, škoda že to nevyšlo.

Měli jsme opravdu nejkrásnější vztah, milovali jsme se skoro každý den, líbali každou chvilku, spálí společně v posteli v náručí, chodili na různé rande, opravdu nám to vydrželo dlouho, šest let, nikdo takhle výjimečný pro mě nebyl.

Pak jsem otevřel podnik a začal jsem být středem pozornosti paparazzi. Ze začátku mě nezajímalo co si ostatní myslí o nás, ale pak jak zjistili, že mám přítelkyni, ji pomlouvali a dost hnusným způsobem.

Když jednou šla s klukem, kterého jsem znal, tak o ní psali, jaká to je lehká holka a že mě podvádí. Což jsem netoleroval a pěkně jim vysvětlil, ať Noah nechají na pokoji. Ale nepomohlo to a tak jsem ji zakazoval, kvůli její ochraně se s žádným mužským pohlaví nebaví, nemluví.

Což bylo fakt špatný, měl jsem ji to spíše přat a neomezovat, kašlat na to co si myslí ostatní, akorát jsem zničil náš vztah . Já to spíš zakončil ona to jenom vzala konec a odešla.

Jako vždy oči zalité slzami a útěk.

Povzdechl jsem si a vstal ze sedačky a oblékl jsem si bundu. Dnes je docela chladno a má pršet, takže dnes je vhodné si vzít něco teplého.

Jdu to zkusit znovu a tentokrát trochu odvahy, nenech se vyhodit, ona musí vědět jak tě vše mrzí a vysvětlit že jsem si to nechal projít hlavou.

,,Kam jdeš?"

Otočil jsem se a stál tam otec.

,,Do práce? Jako vždy? "

On se uchechtl a řekl.

,,Když nemáš sebou žádné věci, prosím tě, moc dobře vím za kým jdeš, za Noah. "

On si ji ještě pamatuje, vždyť byla malinká? Koneckonců ji měl rád, pokaždé ji brál s námi na výlety, protože jak víte její rodiče zrovna nebyli těmi nejlepšími.

,,Ano jdu, proč tě to zajímá? "

,,Maddie mi včera říkala co se mezi vámi stalo. Když jsi přišel, a včera? Přišel skleslý, zničený, a já jako otec chci vědět co se děje."

Já protočil oči a zavřel je, abych si promyslel co mu říct. A co se vůbec stará? Nechápu opustil nás a teď se najednou zajímá, stejně už je to jedno, protože Noah mě už nikdy nevezme zpátky, neodpustí mi, takže je mi to k ničemu.

Druhá šance Kde žijí příběhy. Začni objevovat