Společně jsme padly do postele a Noah jsem pomaličku svlékal její šaty. A taktéž mi rozepínala mou košili a já ji nechal. S úsměvem na rtech jsem ji pohladil po tváři a naklonil se k ní a políbil její úžasné rty.Poté se odtáhl a přesunul se k jejímu krku a jazykem ji přejel po šíji a ona jemně zazvdychala a jednou rukou si mě přitáhla blíž k obličeji a políbila mě znova, víc jsem ho prohloubil.
Moje dlaň zatím putovala k jejímu prsů a jemně jsem jí ho zmáčkl a zastenala moje jméno.
,,Nicku."
A já zašeptal.
,,Ano, Lásko?"
Ráno
Nastal druhý den dovolené a moje Noah pořád spinká, včera jsem ji musel hodně vyčerpat, když takhle hodně dlouho spinká, je už devět ráno a já si užívám pohled na její roztomilou tvář, která se při každém pohybu zavrněla.
Přiložil jsem si prst na její nos a přejel ho. Nosánek na to zareagoval a já se musel smát a vzal si ji do svého pevného objetí, v kterém se mi probudila.
Poznal jsem to, jak hybla rukou a zatlačila na moji hruď, jenže já ji nehodlal pustit. Chci si ještě přivonět k její nádherné vůní a pak ji dám volnost.
,,Nicku. "
Uchechtla se a snažila se vyprostit z náruče ale já ji poplacal jemně po zadku, a Noah se to určitě líbilo, protože vydechla stén a nehodlala jít pryč.
Takhle se mi to líbí.
,,Co kdybychom v posteli zůstaly celý den?
Zamumlal jsem ji to do ucha a ona mlčky jen sledovala moje tetování, které jsem si nedávno nechal vytetovat na záhyb krku a to samé stejně, také Noah. Na krku máme uzel. Oba stejné a je to symbol sílí.
,,No, to mohli, ale celý den? Říkal si že máš další program. A já bych se chtěla s tebou podívat, někam do města. "
Já věděl, že mi to zavrhne. Ta její neschopnost nic nedělat, mě jednou dostane k šílenství. Ale má pravdu, nemůžeme celý den, ležet.
,,Dobře. Ale na chvíli, se mazlit přece můžeme, ne?"
Noah kývla na souhlas a políbila mě na moje rty a pohladila mě po tváři a vyslovila ty nejskvělejší slova.
,,Miluju tě. "
A to samé jsem řekl taky.
,,Miluju tě. "
***
V pokoji jsem se chystal na ven a moje Láska taktéž, nevěděla vůbec co si vzít, a tak moje pomocná ruka se připletla do skříně a pohlédl na rudé Španělské volánkové šaty. Které ji zvyražnovali její bříško.
Na to že nosí dvojčátka, tak má poměrně malinké bříško, ale četl jsem, že když žena je drobnější postavy, tak bříško není tak veliké, jak normálně, někdo má prostě malé bříško a nemusí to znamenat, nic zlého.
ČTEŠ
Druhá šance
FanfictionNedůvěra k druhé osobě bolí, obviňovat člověka, bez důvodně. Nespáchal vinu, kterou si vlastně udělal ty, prý já ti byla nevěrná a ty přesto si věděl, že nikdy bych ti to neudělala. Přitom to bylo opačně.Rozchod byl nejlepší řešení, dovedl nás zpátk...