24

14 1 0
                                    

Nick

Noah jsem tedy odvezl do práce a opravdu jsem měl strach, jestli náhodou se jí nic nestane. Protože ráno ji bylo divně a nelíbí se mi, jak to bere na lehkou váhu, ano dítě nechce ohrozit, ale ohrožuje víc sebe a nemám rád, když myslí na sebe až na posledním místě.

Musí i trochu myslet i na sebe. Chce pomáhat strejdovi v kavárně, chce Jenně pomoct, která si nic z toho nezaslouží, nechápu jak může být na ní hodná, když ji dělá jenom zlo.

Je už odpoledne a mě končí směna v práci, řekl jsem si že dneska bych se mohl stavit a zkontrolovat jestli je vše v pohodě. Hra se začíná a pomalu jistě dokončovat a zítra bychom to poslali, tomu zájemci, co si o to zažádal.

Na recepci jsem se odčipoval a s úsměvem jsem na tu paní hleděl, co tady stojí, jako první hlavní zaměstnavatel. Vysel jsem ven a všiml si jak houká sanitka a zpozorněl jsem a vzpomněl si na svoji lásku.

Otevřel jsem dveře od auta a rozjel se do kavárny a poslouchal přitom Shawna Mendese, našeho společného oblíbeného zpěváka. Máme ho hrozně moc rádi. Pokaždé jsme spolu jeli na jeho koncert a tady v Kanadě, má nespočet koncertu, protože on tady bydlí už od narození a hlavně v Torontu.

V Torontu bydlíme a je to skvělý. Je tu fakt hezké město. Tím jak jsem i slavný na veřejnosti, tak jsem se s ním i párkrát vyfotil. A je to opravdu milý kluk. To jak vyjadřuje sebe v písničkách tak se i tak chová.

Stál jsem na místě uvnitř a rozhlížel jsem se po restauraci a nemohl ji vůbec najít, tak jsem se pokusil zeptat Jenny jestli náhodou neví, kde by mohla být.

,,Jenno ahoj. Mohla bys mi zavolat Noah?"

Řekl jsem trochu podrážděním tónem, nemám náladu se s ní bavit. Moji otázku ignorovala a otočila se aby utřela skleničku.

,,Řekni mi kurva kde je?!"

Zvýšil jsem hlas, už na ní prostě nemám nervy, pořad se s ní hádat a dokola řešit jaká je to svině, mě už nebaví, prostě se budu snažit svoji lásku od ní odtáhnout. Nechci ji zničit přátelství mezi Jennou a ji. Ale ona teď potřebuje hlavně klid.

Oba to potřebují.

,,Noah! Ne neusínej!"

Když jsem slyšel křik Iana jak vola na Noah že nemá usínat, hned jsem se rozešel do kuchyně a to co jsem zahlédl mé zlomilo na milion kousíčku. Já to věděl, tušil jsem že se něco stane.

,,Nicku, tam nesmíš!"

Křičela Jenna a já na ni pohlédl a snažil se ji obejít. Ale ona mi cestu zatarasila a já už na ní opravdu naštvaně vyjel. Už mě sere. Jestli si myslí potom co ji dělá budu na ni milej, tak se šeredně plete.

,,Uhni mi z cesty. Jenno!"

Jenže ona neposlechla a dal tam stála jak solný sloup a to už jsem doopravdy hodně, ale hodně zařval a snažil se ji odstrčit, to je taková megera že to ani svět neviděl.

,,Já ti říkám, pusť mě za ní!"

To už se trochu lekla a vzdala se, konečně, možná proto jela ta sanitka, ona je určitě na cestě, zatímco já, jsem si myslel že je to pro někoho jiného. Mělo mě to napadnout dřív. Komu dneska bylo špatně, samozřejmě že Noah, já ji to chtěl vyvrátit, ale nedala si říct, a já ji nechtěl násilím ji držet doma.

Takový já nejsem.

Přiběhl jsem k nim a Ian když mě viděl, zmateně se na mě podíval a zeptal se co tu dělám.

Druhá šance Kde žijí příběhy. Začni objevovat