Na druhý den bylo hezké příznivé počasí. Dnes jsem byla i konečně vyspaná, protože žádné noční můry mě nestrašili, také jsem měla samozřejmě vedle sebe mého ochránce, před těmi temnostmi.Ale v tom snů byla zase moje máma. Nic jiného se mi nezdá a pořád ten samý sen, že nejsem tátova dcera. Jakoby mi dával znamení, že se dozvím něco co nebudu čekat, schopna se tomu postavit.
Ale co když je to jen sen?
Z velkého balkona vyhlížím výhled na moře. A v ruce držím šálek kávy a popojim ho.
Vlastně Nick stále spí a nechávám ho. Snídani mám už za sebou a jeho na stole čeká.
Chtěla jsem jen být chvíli sama, pročistit si hlavu a popřemýšlet na moji budoucnost, na to že se budu vdávat, na to že se nám narodí dvě maličké děti.
A vychováme je s láskou, péči a co nejvíce? Uděláme je šťastnými dětmi. Budeme je podporovat za každou jejich myšlenkou.
A Nick bude ten nejlepší otec na světě, kterého jsem si nemohla víc přát. Je ten vhodný pro mé děti, je milující, laskavý a hodně starostlivý.
Nemohu se dočkat až budeme držet naše maličké dětičky na dlaních.
Najednou jsem ucítila dotek na mých bocích a svalnaté paže mi sevřeli pas. Přitahli si mě k sobě a nehodlali pustit. A to jsem také nechtěla. V jeho objetí se cítím v bezpečí, jako by mě jeho ruce chránili.
Ve spaní i po celém dní.
,,Ještě zítra a odlétáme."
,,To povídej, vůbec se mi odtud nechce. Je tu klid, nemusím řešit Jennu, nemusím řešit mámu, nic co by nás mohlo stresovat."
Já vím, je to možná ode mně malinko hnusný, ale opravdu mám tady klid a jak se zdá, Nickovi by nevadilo tu ještě o den zůstat déle, ale také se mi stýská po Ianovi a nemůžu se dočkat, až mu vše řeknu, jak bylo v Miami.
,,To jo, ale já tě před nimi ochráním, s mámou se určitě potkáš, nebo ji napiš, zavolej, přece jenom potřebuješ další vysvětlení a myslím, že si pravdu zasloužíš. Kterou ti celou tajila. Viděl jsem v jejich očích, vinu a také smutek, a že ji to mrzí. "
Odpověděl mi tak krásným způsobem, že jsem ho musela políbit a prohloubil ho tím, že mi zajel jazykem do pusy a já mu to oplatila.
Ten polibek byl jemný a zároveň majetnický, jako kdyby, mě chtěl jen on, a nikdo jiný, se mě nesmí dotknout. Ano byl pořád majetnicky a ochranitelsky, ale mě se to vždy líbilo, pokud to nebylo moc.
Když nám došel každému dech, odtrhli jsme se od sebe a společně v ruku v ruce jsme odcházeli do kuchyně, kde má můj miláček snídani.
Od té doby, co jsme v Miami, tak se naučil snídat, opravdu, vždy ráno přijde do kuchyně a když na stole mu leží jídlo nebo jsem mu také chodívala do našeho pokoje a probudila ho sladkým ranním polibkem na tvář.
Pokaždé si to vzal, ne že bych ho nutila, ale sám si to vzal.
Teď si mísu dobré kaše vychutnaval a usmíval se na to jak měsíček na hnoji.
,,Je to výborný, asi začnu snídat často, když tak dobře vaříš."
Hmmm, takže chce abych mu dělala snídaně, ne jenom Nick? Tak to je budu dělat pokaždé. Samozřejmě všechno s mírou. Ale ráda ho rozmazluji, tak jako on mě.
,,To budu ráda, ale pokud nebudeš chtít, tak nemusíš, je to tvoje věc a já ji budu respektovat. "
Usmála jsem se a kolem něho jsem obešla židli a sedla si k němu na klín. Viděla jsem jak nabral do lžíce další kousek ovesné kaše a namířil to s ní ke mně do pusy a já ji poslušně otevřela a nechala jim krmit.
Jakmile jsem spolkla sousto tak jsem mu sebrala z ruky lžící a opakovaně jsme ho taky šla krmit. Jo jo, my se nad blbostma vždy ponoříme. Ale zase se zasmějeme a jsme nejvíc šťastný pár na světě.
,,Kam dnes vyrazíme. "
Zeptal se a já jen zavrtěla hlavou že nevím a on mi jeden neposedný pramen, který mi trčel, dal za ucho a dal na čelo malou pusinku.
,,Nevím."
Nevinně jsem pokrčila rameny.
,,Stejně mám pro tebe přípravný program, Půjdeme do aquaparku. Oba to milujeme, ne?"
,,Ano oba to milujeme.
Rošťácký jsem mu rozcuchala vlasy. Jeho výraz stál za to, a já se zasmála a chytal se jít chystat se převléct na sebe plavky, stejně jdeme do aquaparku.
Takže si myslím že to stačí.
Tak jo tady to ukončím, jaký máte vůbec názor na celou knížku, teď nemyslím jen knížku, ale také jaké máte rádi postavy, které naopak nesnášíte.
Která scéna byla pro vás nejlepší, prostě celkově co vás napadne, co se vám na knížce nejvíc líbí.
Váš názor mě vždy potěší a vážím ji vaší podpory a hlavně t0kioh0tel4ever chci zase poděkovat za úžasnou podporu.
No nic já už to dál nebudu obkecavat a jdu ji opravit a vydat.
Doufám že jste si díl užili.
ČTEŠ
Druhá šance
FanficNedůvěra k druhé osobě bolí, obviňovat člověka, bez důvodně. Nespáchal vinu, kterou si vlastně udělal ty, prý já ti byla nevěrná a ty přesto si věděl, že nikdy bych ti to neudělala. Přitom to bylo opačně.Rozchod byl nejlepší řešení, dovedl nás zpátk...