☀️

13 3 0
                                    

Tufanın deyişi ilə;
Ezhel-Felaket
Radyodan mahnı açmışdım. Ceyranın konumunu attığı shopping mərkəzinə gedirdim. Tək istəyim bu gün gala gecəsində Ceyranın Zöhrəni görməməsi idi. Çünkü, axrıncı dəfə mövzu Zöhrə olanda Ceyran durmadan ağlamışdı. Hər il keçirilən bu zəhlətökən gala gecələrindən nifrət edirdim. Boş boş iş adamları səni söhbətə tutub nələrsə zırvalıyırdılar sən də yalandan gülümsəmə məcburiyyətində qalırdın. Ceyran ilə nişanlı oıduğumu çox güman bu gün medya biləcəkdi. Rəsmi olaraq birliktəliyimiz hər yerdə yayınlanacaqdı. Atamın da istəyi bu idi onsuz. Bu gün gala gecəsinə atamın getməməyini öyrənəndən bəri rahatlamışdım. Bu aralar sağlıq problemləri var idi. Ümid edirəm bu gecə sakit keçərdi.
Bir neçə dəqiqədən sonra shopping mərkəzinə çatmışdım. Çox böyük idi. Çox insan olan yerlərdən nifrət edirdim. Həmçinin çox səs olan yerlərdəndə. İçəri girib, onun harda olduğunu görmək için bir az irəlilədim. Harda idi bu qız? Camaatın qəribə baxışlarındanda nifrət edirdim eləbil yadplanetli görüblər. Telefonu götürüb, Ceyrana zəng elədim.
lady eyes🦌 is called...
-alo?
-hardasan?
-ikinci mərtəbəyə çıx 901-mağaza.
-oldu.
call ended.
Onun dediyi kimi ikinci mərtəbəyə çıxıb, həmən mağazanı axtarırdım. 899, 900, 901 nəhayət tapıb, içəri girdim. "Salam buyurun?"  "Salam nişanlım burdadı. Ceyran Aslanlı."  "Bəli. Hal-hazırda kabinetdədi siz burda oturun çıxar indi." Başımı sallayaraq cavab verdikdən sonra dediyi yerdə oturdum. Telefonumu əlimə alıb, gələn bildirimlərə baxırdım. Başımı qaldırdığımda Ceyran kabinetdən çıxdı. Üstündə qara zərif don var idi. O mənim oturduğumu görməmişdi. Önündəki güzgüdə özünə baxırdı. Qəbullanmalıyamki, o çox gözəl bir qadındı. Öz ətrafında fırlanıb, paltarın üstündə necə qaldığına baxırdı. Mən isə heç nə demədən onu izləyirdim.

O çevriləndə göz-gözə gəldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O çevriləndə göz-gözə gəldik. Onu gözlərimlə başdan ayağa süzdükdən sonra ayağa qalxdım. O təəccüblə mənə baxırdı. Yavaş addımlarda onun qarşısına keçib dayandım. Əyilib, qulağına "yaraşıb" dedim. Çünkü, yaraşırdı. O isə həmişə ettiyi kimi gözlərimin ən dərininə baxıb, gülümsədi. "gracias" ispanyolca təşəkkür edirəm demək idi. Hardasa eşitmişdim. "Xanım bəyəndiz?" Ceyran sonuncu dəfə aynada özünə baxdıqdan sonra "bəli. Bunu alıram." Dedi. Sonra mənə çevrilib,"nişanlımda bəyəndi." Demişdi. O kabinetə yenidən girib, paltarını dəyişdikdən sonra, kassaya ödəmə ettik. Bu mağaza ancaq qadın paltarları satırdı deyə oradan çıxıb, kişi reyonuna keçdik. Ceyran mənim üçün bir iki parça bir şey seçdikdən sonra, shopping mərkəzindən çıxdıq. "Xaan gəlib götürəcəksən məni?" O yenə mən Xan demişdi. Amma bu səfər Xan deyə səslənməsi narahat etməmişdi. Əksinə səbəbini bilmədiyim şəkildə sevindirmişdi. "Əlbəttə, kraliça xanım. Xan sizin sürücünüzdü axı" o mənə tərs-tərs baxandan sonra "gecikmə sürücü" deyib dodaglarını büzdü. Heç nə demədən maşınıma mindim. O da həmçinin.
                              🔆🔆🔆🔆🔆
Ceyranın deyişi ilə;
Nəhayət, evə gəlib çatmışdım. Evdəkilərə salam verib, hara gedəcəyimi dedikdən sonra, otağıma keçdim. Özümü duşa attım. 35 dəqiqədən sonra çıxıb, aldığım zərif qara abiyeni geyindim. Çox bəyənmişdim. Saçımı bugle edib, alttan salaş topuz ettim. Çox ağır olmayan şəkildə makyaj etməyə başladım. Göz makyajımı bu səfər bir az abartı etməliydim. Əslində, bir az stressli idim çünkü, ilk dəfə bütün iş dünyasının olduğu gala gecəsinə qatılırdım. Üstəlik saxta nişanlımla. Ümid edirəm bu axşam sakit keçər.
Makyajımı bitirib, əvvəlcədən aldığım qara ayaqqabımı geyindim.

Ağ QızılgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin