☀️

10 3 1
                                    

Madəm ona yaxınlaşmağımı istəmirdi mən də yaxınlaşmayacaqdım.
Maşınımda idim, şeytan Ziya məni şirkətə çağırmışdı və saat 10:00 idi. Evdən çıxanda Tufan evdə yox idi harda olduğunuda bilmirdim. Bu gün hava çox isti idi. Çox isti birdə çox soyuq olan havalardan nifrət edirdim.

Bu gün o qədər də iddialı bir şey geyinməmişdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu gün o qədər də iddialı bir şey geyinməmişdim. Ağ kətan klasikk şalvar və kofta geyinmişdim. Ümid edirəm şeytan qaynatam məni vacib adamlar ilə tanışdırmağa çalışmaz.
Telefonuma zəng gəldiyini görüb, maşına bluetooth ilə bağlayıb, zəngi açdım.
-alo?
-alo Ceyran hardasan?
-yolda.
-hara gedirsən?
-əziz qaynatamın yanına.
-niyə??
-səhər çağırdı mən də gedirəm.
-mənə niyə xəbər vermirsən evdən çıxanda?
-evdə yox idin nə edim?
-tamam mən də gəlirəm.
-okay.
Deyib, telefonu söndürdüm. Hara gedirəm saat neçədə gedirəm nə ilə gedirəm hamısını Tufan bəyə hesabat verməli idim. Heç o hara gettiyini falan mənə demirdi. Həm də bundan sonra onun istədiyi kimi məsafəli olacaqdım. Nədə olsa o mənim saxta ərim idi.
Nəhayət, çatıb, şirkətin önündə maşını park ettim. Maşından enib, paltarlarıma baxdım. Çox sadə idim?

 Çox sadə idim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yox məncə əla idim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yox məncə əla idim. Vaxt itirmədən çantamı maşından götürüb, şirkətin qapısına doğru irləlilədim. Şirkətin içinə girər girməz işçilərin fısıltılarını eşidə bilirdim. *Tufan bəyin yoldaşı gəlib.* *bu qadın odu?*  *nə gözəldi*  *məncə çox yaraşırlar*  *bir az egolu deyil?* kimi bir çox sözləri eşidirdim. Bütün gözləri üzərimdə hiss edirdim. Kimsəyə fikir vermədən, yuxarı şeytanın otağına çıxdım. Qapını döyər-döyməz gir səsini eşidən kimi içəri daxil oldum. Kaş olmazdım.
Çünkü, içəridə məni şeytan qaynatam ilə şeytaniyə Ayan qarşılamışdı. "Xoş gəlmisən qızım." Məcbur şeytan Ziya ilə görüşməli idim. "Xoş gördüm Ziya ə əmi" ata deyəcək halım yox idi hərhalda. "Xoş gəlmisən Ceyrann" Ayan ilədə görüşdükdən sonra, Ziyanın masasının önündəki iki dəri kreslodan birində Ayan birində mən oturmuşdum. Ortam çox absurd idi. İndi mən bir şeylər soruşmalı idim amma nə soruşacağımı bilmirdim. "İndi yəqin fikirləşirsiz ki, bu kişi bizi niyə çağırıb?" Bidəygə, əziz qaynatam Ayanı da çağırmışdı? Nəyə görə? "Ziya dayı sən bizi çağırıbsansa, önəmli bir şey vardır illa.." dedi Ayan həyatımda gördüyüm ən səmimiyyətsiz gülüş ilə. Mən isə Ziyanın verəcəyi cavabı maraqla gözləyirdim. "Bilirsiz iki gün sonra gözəl həyat yoldaşım Sultanın ad günüdü." Bir dəqiqə mən bilmirdim?? Bilmiş kimi davranmalıyam. "Onun üçün xüsusi ad günü keçirtmək istəyirəm və bu partyni siz ikinizin idarə etməsini çox istiyərdim." Dedi heçdə xoşuma gəlməyən gülümsəməsi ilə. Biz ikimiz? Niyə məhz biz ikimiz? "Ziya dayı bu partyni hər il mən idarə edirəm. Bu ildə mən edim heç Ceyranı yormayaq." Nee?? Hər il Ayan idarə edirmiş?? "Bilirəm gözəl qızım. Bu il isə gözəl gəlinim ilə birliktə idarə etmənizi istəyirəm. Əyər gəlinimdə razıdısa.?" Dedi mənə baxaraq. "Böyük məmnuniyyətlə." Dedim gülümsəyərək. Ayan isə bu səfər heç də gülümsəyə bilmədi. Bu partyni idarə etmək o qədər önəmli idiki?
Elə bu an qapı döyüldü. Gələn çox güman Tufan idi. "Gir" dedi Ziya. Ayan isə həyəcanla başını qapı tərəfə çevirmişdi. Qapının açılmağı ilə onun içəri daxil olmağı bir oldu. Bu Tufan idi. O şirkəttə olanda klassik qara kastyum geyinirdi bu qaçınılmaz idi. Və kastyum bir insana bu qədər yaraşa bilərdi. "Salam ata" dedi ilk Ziyaya baxaraq. Sonra mənə yaxınlaşıb, əlini belimə qoydu. "Salam birdənəm" deyib üzümnən öpmüşdü. Mənim şoktan çıxıb salam verməyim bir az gecikmişdi amma sadəcə "salam" deyə bilmişdim. "Salam Ayan" deyib, Ayana məsafəli bir davranışla yanaşmışdı. Ayanın isə həvəsi qursağında qalmış kimi "salam Tufan" demişdi sadəcə. Problem mən də idi yoxsa, normal Ayan Tufanın boynuna hoppanmalı deyildi? Mənim bilmədiyim bir şey olmuşdu? Bu məsələnin üstünə çoxda fikirləşməyib, kresloda oturdum. Tufan isə ayaqüstdə idi. Çox güman məslədən xəbəri yox idi. "Mənə deyəcək bir sözünüz yoxdusa gedim mən Ziya dayı." Dedi Ayan. Amma Ziyaya baxmaqdansa, nədənsə Tufana baxırdı. "Yo yo qızım çox sağol var ol gəldiyin üçüm." Dedi Ziya ona baxaraq. Ayan isə gülümsəyib, ayağa qalxdı. Tufanın ona nəsə deməyin gözləyirdi amma Tufan atasının önündəki sənədlərə baxmağa ilə məşğul idi. "Hələlik Ayan" dedim ona yalandan gülümsəyərək. Həyatım başdan ayağa yalan idi onsuz mənim. "Görüşərik, Ceyran mən sənə yazaram." Dedi mənə baxaraq. Sonra yavaş-yavaş addımlar ilə qapıya doğru irəliləməyə başladı. Gözləri hələ də Tufan da idi. Tufan isə ona heç sağol belə deməmişdi. Mən şokta idim açıqcası. Ayan nəhayət, qapıdan çıxmışdı. "Nə məsələ idi? Ayan nə üçün burda idi?" Dedi Atasına baxaraq. Sonra gəlib, Ayanın qalxdığı kresloda oturdu. Oturmağı ilə məni süzməyi bir olmuşdu. Mən hər ağ geyinəndə o məni eynən bu şəkildə başdan ayağa süzürdü. Buna hərdəfəsində fikir vermişdim. O atasınnan bir şey danışarkən, mən isə onu incəliyirdim. Əllərini, onun əlləri çox qəşəng idi..
Gülümsəyəndə qıyılan gözləri.. qoxusu..
Elə bu an dünən mənə dediyi cümləni xatırladım. Mən onu nəinki incələmək ona tərəf baxmamalı idim belə. Telefonumu əlimə alıb, bildirimlərə baxmağa başladım.
Əsəd kişisinden bir mesaj..
Əsəd- heyy, buzlar kraliçəsi haralardasan??

Ağ QızılgülHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin