"Üç dənə ev seçilib, hələ ki. Üçündən birin bəyənərsən sonra axşamüstü gəlib sizinkilərlə tanışaram." Dedi Xan. 20 dəqiqə idiki yol gediridik. "Birdən heç birisin bəyənməsəm nolacaq?" Ceyran bu nə sualdı axı. Eləbil həqiqətəndə evlənib ev seçirsən. Xan çevrilib mənə elə bir baxış attıki. "Tamam tamam nəticədə bunlar hamısı oyunun bir hissəsidi. Random bir ev seçərik." Deyib önümə baxdım. Yol boyunca səssizlik oldu. Səssizliyi pozan şey isə mənim telefonumun zəngi idi.
Anam❤️ kişisi arıyor...
-alo ana?
-alo Ceyran hardasan qızım?
-Tufan ilə ev seçməyə gedirik ana. Axşamüstü gəlib, onu sizinlə tanış edəcəm.
-hə lap yaxşı lap yaxşı. Axşam yeməklər hazırlayaram onda. Təxmini saat neçəyə gələrsiz?
Üzümü Xan'a doğru çevirdim. "Axşam saat neçədə gedəciyik bizə?" Dedim. "8,9 kimi belə"
-saat 8ə 9 a orda olarıq ana. Çox əziyyətə girmə.
-elə şey olar heç Ceyran? Yeznəm gəlir bizə. Oldu öpdüm qızım.
-öpdüm ana.
*yeznen* eh ana eh. 10 dəqiqə yol gettikdən sonra maşın böyük bir evin önündə durdu. Çox keçmədən maşından düşdük. "Buradı." Yəni sizə deyimki eləbil sarayın qabağında dayanmışdıq. Hədsiz böyük idi. Biz isə cəmisi 2 nəfər idik. "Xan çox böyük deyil bura?"dedim. Oda evə baxaraq bezmiş bir şəkildə "bu nədi elə bil saraydı. Bezmişəmdə bu dələduzların əlindən" o haqlı idi. Hələki azərbaycan kimi bir yerdə belə şəxslər dolu idi. Ümidsiz şəkildə evə daxil olduq. Saraya daxil olduq desəm daha doğru olardı.Tamam qəbul edirəm evin içi çox qəşəng idi. Ama hədsiz böyük idi. Tufan əmlak agenti ilə danışdıqdan sonra evi almayacağımızı onlara bildirdik. Maşına minib, digər evə baxmağa gedirdik. "Kəmərini tax." Dedi Xan səbri tükənmişcəsinə. Əlimi kəməri taxmağa uzattım. Kəməri nə qədər dartsamda kəmər gəlmirdi. Xan kəməri çıxarda bilmədiyimi görüb uzun qolunu kəməri çıxartmaq üçün uzattı. Birinci cəhdində kəməri taxdı. "Sənin maşının xarabdı mən nə edə bilərəm?" Yəni nə edimə neçə dəfə cəhd ettim. "Haqlısız Ceyran xanım maşınım xarabdı. Ona görə mən kəməri ilk cəhdimdə taxa bildim."
"Sənə nə çox danışırsane sür gedək day." Üzünün halın görməli idiz. "Çox intiresni adamsan." "Sənə oxşamışam." Yol boyu belə atışmalarla davam etti. Onunla heçcür anlaşa bilmirdik. Fikirləşirəm əyər həqiqətən də evlənmiş olsaydıq, 1 ay çəkməzdi boşanardıq. Ama hal-hazırda ona 5 ay dözməli idim. Tanrım nə üçün belə sınayırsan axı məni. Maşın yenə bir evin qabağında dayandı. Bu səfərki ev orta boylarda idi. Maşından enib, evi gəzməyə başladıq. Ama necə deyim çoxda bəyənməmişdim. Tamam açıq rənglərdən çox istifade edilmişdi ama heç mənlik bir ev deyildi. Tufanıda bu evdə görməyi təsəvvür edə bilmirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağ Qızılgül
Ficción General-gözlərivə məğlub olmaqdan qorxuram başa düşmürsən məni? -onda mənə ən sevdiyin şeiri oxu -oxuduqdan sonra gedəcəksən? -hə.. -gələbilsəydim əyər.. eşqi təsvir etməzdim sənə. güləbilsəydim əyər.. gözlərimdən yaş axardı. qaça bilsəydim əyər.. yerimdən...