Tufanın deyişi ilə;
Divandan qalxıb, oturdum. Başımda şiddətli ağrı var idi. Masadan telefonumu götürüb, saata baxdım. 01:26
Tufan qış yuxusuna yatmışmışsan. Tez ayağa qalxıb, pilləkanlarla yuxarıya çıxdım. Ceyranın otağının qapısını döydüm amma səs yox idi. Mən də qapını açıb içəri girdim. Hər yer qan idi. Sonra Ceyranın yatağına baxdım orda yox idi amma yastığı qan idi. Cəld qaça-qaça aşağı enib, telefonu götürüb ona zəng ettim.
Ceyran calling..
-alo?
-alo Ceyran hardasan yaxşısan?
-hə Əsəd ilə birlikdə xəstəxanadayıq.
-nə xəstəxanası? Əsəd ilə niyə?
-hə 5 dənə tikiş attılar. İndi isə əlimi bağlayıb, yola salacaqlar.
-5? O qədər kəsilibmiş yəni? Özün necəsən bəs?
-yo yo narahat olma özüm maşınla gələrəm. Həm Əsəddə yanımdadı o sürər. Hələlik.
Deyib, telefonu söndürmüşdü. Çox güman yanında adam var idi deyə belə danışırdı.
Axmaq Tufan bu saata qədər yatıb qalanda belə olarda.
Yenidən yuxarı çıxıb, Ceyranın otağın təmizləməyə başladım. Qan görmək istəmirdim. Hələ Ceyranın yastığında heç görmək istəmirdim. Birinci yerləri silib təmizlədikdən sonra, yatağın pastellərini dəyişdim. Otaq artıq tər-təmiz idi. Özümdə vaxt itirmədən duşa girdim.
Duş boyu o makaronbaşın niyə hərdəfəsində Ceyranın yanında olmasını düşünürdüm. Onu heç tanımamağıma rəğmən ondan niyə bu qədər nifrət ettiyimidə sorğuluyurdum. 30 dəqiqəlik duşun ardından çıxıb, gardropdan bi iki şey götürdüm.Bu gün işə getmək fikrim yox idi. Beynimi dinləndirməli idim. Aşağı düşüb, soyuducan bi iki ərzaq götürdükdən sonra, yemək hazırlamağa başladım. Çünkü, düşünməməyin tək yolu bu idi. Özü mənə Əsəd ilə gələcəyin dedi durub gedib onu gətirəcək stiuasiyada deyiləm. Amma çoxdan gəlməli idilər. Bəlkə, zəng edim? Edim.
Ceyran calling..
-alo?
-alo hardasan?
-yolda gəlirik.
-tamam gözdüyürəm.
-işə getməmisən?
-yox bu gün evdə olacam. Gələn də içməyə nəsə alarsız.
-okay.
Deyib, telefonu söndürdü. Şükür ki, başqa yerə getmiyiblər yoldadılar. Elə bu an telefonuma zəng gəldi.
Mariya is calling..
-alo?
-привет Tufan (salam Tufan)
- привет Mariya (salam Mariya)
-Я хотел поговорить о том, что произошло вчера вечером (dünənki mövzu haqqında danışmaq istəyirdim)
-вчера он просто пришел на полчаса и попросил выпить со мной вина, я заплатила. Буду рад если не позвоню, как только тема будет исчерпана. (Dünən sadəcə yarım saatlığına gəlib, mənlə şərab içməyini istəmişdim. Ödəniş də ettim. Mövzu bağlandı. Birdə zəng etməsən sevinərəm)
Deyib zəngi bitirdim.
Dünən demişkən, dünən o qızı evimə çağırmağımım səbəbi təbiikidə bir gecəlik münasibət falan deyildi sadəcə Ceyran elə düşünsün deyə ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağ Qızılgül
General Fiction-gözlərivə məğlub olmaqdan qorxuram başa düşmürsən məni? -onda mənə ən sevdiyin şeiri oxu -oxuduqdan sonra gedəcəksən? -hə.. -gələbilsəydim əyər.. eşqi təsvir etməzdim sənə. güləbilsəydim əyər.. gözlərimdən yaş axardı. qaça bilsəydim əyər.. yerimdən...