Ahmet:Efe! (23:35)
Görüldü
Ahmet:Efe telefonun aç bak çok kötü olur!
Görüldü
Ahmet:Efe kime diyorum ben! İki saattir sokaklarda seni arıyorum aç şu siktiğimin telefonunu!
Görüldü
Efe:idyiyim benrf aramsn benie
Ahmet:Neden yazamıyorsun sen?
Görüldü
Efe:Götufmu sikiyorlar onddns
Ahmet:NE! EFE!
Görüldü
Ahmet yazıyor..
Ahmet:Efe!
-
Elimdeki bira bardığını kafama dikip arkamdaki duvara yaslanırken karşımda oturan Can ve Ömer hayretle bana bakıyordu.
"Efe çok dağıttın yeter bence." dedi can tekdüze bir sesle.Kafamı öne doğru eğerek gülerken önüme düşen saçları geriye tarayıp bardağın yanındaki bira şişesinden bardağımın sonuna kadar bira doldurdum.
"Şuna bak amına koyayım gören kırk yıllık ayyaş rakıcı sanır." dedi bu sefer Ömer.Yine gülerek bardağı dudaklarıma götürdüm ve büyük bir yudum aldım.
"Yok kanka bence gören kırk yıllık aşık sanır."
Can'ın söylediği şeyle gülüşüm yüzümde soldu.Dakikalar içinde yüzüm yavaş yavaş düşerken derin bir nefes aldım. Tek bir yöne bakarak biramı yudumlarken kalbime bir sürü iğne batıyormuş gibi hissediyordum.
"Lan lan! Ahmet abi geliyor!" Ömer'in korkuyla yerinden sıçraması ve duyduğum tanıdık isimle kaşlarımı çattım.Anında kafamı kaldırıp etrafıma baktığımda yokuşun en tepesinden gelen uzun boylu iri adamı gördüm.Biz sokağın en dibinde olduğumuz için büyük ihtimalle halimi görmemişti.
"Heyttt bee yiğidime bak." diyerek bardağımdaki bütün birayı kafama dikip bir kahkaha patlattım.Ahmet'in bedeni gittikçe yaklaşırken elimi tekrar bira şişesine attım.
Tam bardağımı yarıya kadar doldurmuştum ki bir el önce bileğimi kavradı.Ona bakmama izin vermeden elimdeki bira şişesini alıp sertçe duvara fırlattığında çıkan yüksek sesle yüzümü buruşturdum.Kafamı kaldırıp baktığımda Ahmet'in ateş saçan sinirli gözlerle bana baktığını gördüm. Gözlerimi kısıp ona bakmaya devam ederken o sinirle Can ve Ömer'e döndü.
"Ne yapıyorsunuz lan burada?!" diye bağırdığında Can ve Ömer irkildi. İkisi birlikte ayağa kalktığında Ahmet üzerlerine yürüdü."Ne sikim yiyorsunuz lan siz her gece burada!" diye gürlediğinde Can eliyle beni gösterdi.
"Abi sadece biz mi varız seninki de içiyor." dediğinde Ahmet bana döndü.
"Ben onun cezasını sonra vereceğim.." dedi kafasını ağır ağır sallayarak. Ardından bakışlarını benden çekip ikisine döndü."Şimdi ikinizde doğru evlerinize.Bir daha sizi burada görmeyeceğim duydunuz mu?" dediğinde ikiside kafasını salladı. Birbirlerine kaçamak bakışlar atıp ters yönlere doğru yürümeye başladılar. Kısa süre içinde gözden kaybolurlarken koca sokakta kızgın bir boğa ile başbaşa kalmıştım.
Birkaç dakika sessizlik oldu.Kafamı öne eğmiş şekilde ellerime bakarken onun az öncekine nazaran daha nazik bir sesle konuştu.
"Efe kalk." dediğinde kafamı iki yana salladım."Efe kalk diyorum sana." Tekrar kafamı iki yana sallayıp omuz silktim. Aldığı derin nefesi duymuştum. "Efe'm hadi miniğim kalk."
Burnumu çekerek dudaklarımı birbirine bastırdım.Ellerimi birbirine geçirirken Ahmet'in yanıma eğildiğini hissettim. Birkaç saniye içinde elini saçlarıma attığında kendimi biraz çektim ama fazla uzaklaşmadım.
"Bir sorun mu var miniğim?" dediğinde bir nefes verdim.Kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım.Endişeli şekilde bana bakan bir çift kahverengi gözle karşılaşınca gözlerim kendiliğinden dolmaya başlamıştı.Bu sefer kaşları çatıldı."Efe, korkutma beni ne oldu?"
Cümlesini biter bitmez kollarımı kaldırıp boynuna sımsıkı sarıldım.Yutkunarak bedenimi dikleştirdim ve daha da sıkı sarılıp yüzümü boynuna gömdüm.
Saniyeler içinde o da kollarını bana sararken konuştu."Efe'm bir şey olmuş sana.Söyle hadi." dediğinde kafamı iki yana salladım.
"Özür dilerim." dedikten iki saniye sonra hıçkırırken burnumu çektim.
"Şş.." Ahmet'in sırtımı sıvazlayarak benim sakinleşmemi sessizce bekledi. "Gülüm iyi misin sen hm?" diyerek boynumdan öptüğünde cevap vermedim.
Birkaç dakika ona sarılı kaldım. Asla boynundan ayrılmak istemiyordum. Yerimden kalkmak da istemiyordum.
"Efe hadi kalk evimize gidelim." dediğinde kafamı iki yana salladım."Efe hadi güzelim bak çok üşüdün hasta olacaksın." Umursamazca kafamı sallayıp omuz silktim.
Bir süre sonra artık yavaş yavaş uyukladığım anda bedenim havalanınca gözlerim irice açıldı.Yutkunarak gözlerimi açtığımda Ahmet'in beni kucağına aldığını farkettim. Birden bacaklarımı beline dolayıp ensesine tutundum.Benimle beraber yokuşu çıkarken sanki bunu bekliyormuş gibi gülümseyerek boynuna sarıldım ve gözlerimi kapattım.
-
-
-
İyi geceler kaşarlı sucuklu tostlarım
(Çok acıktım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ (GAY)
Teen FictionBebekliğinden beri kendi elleriyle büyüttüğü çocuğun yaramazlıkları ile uğraşan bir adam. {TAMAMLANDI}