2.5

14.7K 852 154
                                    

Doğum günü kutlama faslı geçtikten sonra herkesten eğlenmeye geçmişti. Miran'ın bazı arkadaşları içmekten kendini dağıtırken bazıları ise kucak kucak sohbet ediyordu.

Bense tekli bir koltukta oturmuş şekilde gözlerimin önünden bir saniye bile gitmeyen o yüzün hayalini kuruyordum. Hayatımda hissettiğim duyguların en yanlışı olan Ahmet aklımdan bir saniye dahi çıkmıyordu.Şuan bu müzikli kirli ortam yerine,onun göğsünde huzurla uyumayı tercih ederdim.

Oturduğum koltukta kafamı geriye yaslamış şekilde gözlerimi kapatırken derin bir nefes aldım.Önümde birleştirdiğim kollarımı daha sıkı tutup koltuğa iyice yerleştiğim sırada bir el boynumu kavradı.Kaşlarımı çatıp gözlerimi açarken bu kişinin sınıftan Ömer olduğunu gördüm.Elindeki telefonun flaşı patladığında gözlerimi kıstım.

"Boynundan kavramış şekilde Efe'yi sikiyorum diye paylaşayım mı bunu?" dedi gülerek.Elini boynumdan kurtarıp esnedim.

"Git başımdan ya." diyerek tekrar uyku pozisyonuna geçtiğimde bu sefer önüme geçip elindeki bardaklardan birini bana uzattı.

"Ohooo kanka sen bu yaşında ölmüşsün de ağlayanın yok." diyerek bardağı elime tutuşturduğunda derin bir nefes alıp yerimde dikleştim.

"Öldürenler utansın be." dedim ve elimdeki bardaktan büyük bir yudum aldım.

Ömer sağına soluna bakındı.Yüksek müzik sesiyle oradan oraya savrulan gençleri gördüğünde kafasını iki yana salladı.

"Bunlardan da hayır çıkmaz." diyerek içkisisinin hepsini kafasını dikti. Gülerek kendi bardağımı kafamı diktim.

"Bizden çok hayır çıktı da onlardan da çıkar." dediğimde gülerek kafasını salladı ve masadaki içki şişesine uzanıp ikimizinkini de doldurdu.

"O da doğru aslan."

Gecenin ilerleyen saatlerinde gözlerim iyice kayarken arada bir yüzümde patlayan flaşla gözlerimi kapatıyordum. Ömer en son göğsümü resmen avuçlayıp bir flaş daha patlattığında karnına tekme atıp onu uzaklaştırmıştım.

Evin içinde çalan müzik kulaklarımda yankılanıyordu.Bardağımdaki son içkimi de kafama diktiğim sırada cebimdeki telefon titredi.Kaşlarımı çatıp kendimden bağımsız olan elimi cebime attım. Telefonumun ekranını açtığımda gördüğüm tanıdık isimle dudaklarımın kenarı kıvrıldı.

Ahmet:Efe!

O kadar fazla mesaj vardı ki bulanık gözlerim sadece ismim olan mesajı görmüştü.Kaşlarımı çatıp mesajları okumaya çalışırken birden telefon elimden çekildi.Kafamı kaldırıp karşımdaki bedene baktığımda Ömer'in beni videoya çektiğini gördüm.

"Evet yavruyla güzel geceler,birazdan odaya geçeceğiz." diyerek kahkaha attığında yüzümü buruşturup bacağına sert bir tekme geçirdim.Ömer kahkaha ile karışık şekilde inlerken elindeki telefonum yere düşmüştü.Onu almak için uzandığımda telefonum çalmaya başladı.Ömer benden önce davranıp telefona uzandı ve açıp kulağına koydu.

"Ya kardeşim sik mi var bir rahat bırak şu çocuğu be! İki eğleniyoruz zırt pırt arayıp durma." diyerek telefonu kapattı ve koltuğun diğer köşesine fırlattı. Kaşlarımı çatıp yerimden kalkmak için doğrulduğumda beni göğsümden itip olduğum yere oturttu.

Son kalan irademle olduğum yere yığılıp yarı baygın gözlerimi kapatırken beynimdeki tek şey inanılmaz yüksek olan müzik ve çığlık çığlığa şarkıyı söyleyen kızlı erkekli gruptu.

-




-




-

Şuan ufacık bir işim var rahat ol yaptırıcaz tırnaklarını

YARAMAZ (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin