0.1

26.7K 1.1K 227
                                    

Efe:Dün gece eve geldiğimde koltukta uyuyakalmana 3 puan veriyorum.

3 dakika sonra..

Görüldü

Ahmet yazıyor..

Ahmet:Dün gece iki dakikaya ordayım deyip iki saat sonra eve gelmene kaç veriyorsun?

Efe:10.

Ahmet:Sebep?

Efe:Arkadaşlarım durdurdu mahallede zaten eve yakındım.

Ahmet:Bir arayıp haber vermek aklına gelmedi mi Efe?

Efe:Yemin ederim şarjım bitmişti sırf bu konu yüzünden kahvaltıda tek kelime etmedin benimle farkında mısın?

Ahmet:Bana sürekli yalan söylüyorsun bu çok gözüme batıyor Efe.

Görüldü

Ahmet:Dün gece eve yakın falan değildin seni yüz kere aradıktan sonra tüm mahallede seni aradım.En son arkadaşlarından birinin abisiyle karşılaşınca o söyledi toplu şekilde bara gittiğinizi.

Görüldü

Efe yazıyor..

Efe:Of iyi de söylesem izin vermeyecektin.Zaten kırk yılda bir gidiyorum onuda zehir etme.

Ahmet:Kırk yılda bir? Efe sen haftanın üç günü bardasın.Daha iki gün önce seni bar sandalyelerinden kim topladı?

Efe:Sen topladın,hatta kucağına alıp eve taşımıştın ❤️❤️

Ahmet:Efe!

Efe:Ne.

Ahmet:Benim sözüm neden dinlenmiyor Efe? Ben seni her gece sokak köşelerinden mi toplayacağım?

Efe:Sana kimse topla demiyor arama sorma.

Ahmet:Lan ne demek arama sorma! Canımdan parçasın sen benim ne demek arama sorma!

Efe:Hani lan yoktu?

Ahmet:Efe! Bak beni delirtme. Akşama kadar bacaklarım kopuyor millete hizmet etmekten o restoranda. Bir da akşam gelip seni arıyorum sokaklarda.

Efe:Şimdi de çalıştığın ve çok yorulduğun bahanelerini mi kullanıyorsun? Çalışma o zaman.

Ahmet:Ne yiyip içeceğiz Efe çalışmasam?

Efe:Ben başımın çaresine bakarım. Bu kadar laf yapacaksan hiç almasaydın beni o çöp kutusunun yanından.

Efe çevrimdışı

Ahmet:Ne biçim konuşuyorsun sen Efe?

5 dakika sonra..

Ahmet:Efe!

-


-


-

Efe hayırdır aslanım

YARAMAZ (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin