4.9

9K 596 72
                                    

Göğsümde yatan adamın saçlarını okşarken bir yandan da sosyal medya hesaplarımda dolaşıyordum.Telefonuma bakarken burnumu Ahmet'in saçlarına daldırıp koklayarak öptüğümde onun dudaklarını boynumda hissettim.

"Ahmet ramazan ayında pide olsam, benim için sıraya girer miydin yoksa başka fırına mı gidersin?" dediğimde Ahmet'in güldüğünü hissettim. Cevap vermeyince tam dürtecektim ki boğuk sesini duydum.

"Seni beklerdim güzelim." dediğinde zaferle kafamı sallayıp saçlarını öptüm.

Telefona bakmaya devam ederken ekranda gördüğüm soruyla ağzımı araladım.

"Ahmet erkekler neden aldatır?" dediğimde boynumdaki deriyi dudaklarını arasına alıp sıkıca öptü.

"Karaktersiz oldukları için bebeğim." diyerek belimi kavradığında gülümseyerek şakağını öptüm.

"Aferin benim sevgilime." dedim ve sımsıkı sarıldım.O da gülerek bana sıkıca sarılırken ekranı tekrar kaydırdım.

Birkaç dakika daha telefonda gezinip Ahmet'in saçlarını öperken birden aklıma gelen soruyla duraksadım. Gözlerimi büyülterek telefonu elimden bırakırken Ahmet boynumda derin bir nefes aldı.

"Ahmet ben nasıl sünnet oldum?" dediğimde Ahmet duraksadı. Yüzünü yavaşça boynumdan çekip gözlerime baktığında bakışlarım öpmekten şişmiş olan dudaklarına kaysa da tekrar gözlerine baktım.

"Ne demek nasıl sünnet oldum yavrum?" dediğinde kaşlarımı çattım.

"Ne ara oldum ben niye hatırlamıyorum?" dediğimde Ahmet kahkaha attı.Kısa bir kahkahanın ardından dudaklarıma yapışıp sıkıca öptüğünde hâlâ kaşlarım çatıktı.

"Güzelim sen iki aylıktın,annemin zoruyla mahalleden bir sünnetçiye yaptırdık o işi." diyerek tekrar dudaklarımı öptü.Gözlerimi tekrar büyültüp Ahmet'in ensesindeki saçları kavradım.

"Ahmet sen nasıl yaparsın bunu ya?!" diye bağırdığımda Ahmet resmen gülme krizine girmişti.Gülerek kafasını omzuma düşürürken saçlarını çekiştirdim."Ya Ahmet sen nasıl benim sikimi mahalleden bir adama emanet edersin! Ya olması gerekenden daha fazla kestiyse!"

Ciddi ciddi Ahmet'e bağırıp kafasını boynumdan çektiğinde gülmekten kıpkırmızı olmuş şekilde bana baktı.

"Güzel sevgilim olur mu hiç öyle şey Allah aşkına." dedi gülmelerinin arasında."Ben yanındaydım elini tutuyordum zaten." dediğinde anında yumuşamıştım.

"Öyle mi?" diyerek dudaklarımı büzerek yüzüne baktığımda gülmeyi bırakıp kafasını salladı.Gözlerimin içine sevgiyle bakıyordu.

"Evet bebeğim,beni istedin yanında annemi dışarı çıkardın.Elini uzatınca sıkı sıkı tuttum.Ama canın yandı diye üç gün ağlamıştım.Yanından hiç ayrılmadım." dediğinde büzülü dudaklarımla Ahmet'in boynuna sımsıkı sarıldım.

"Kurban olurum sana Ahmet." diyerek kafasının her yerini öptüm.

"Yine iyi yapmışım." dedi Ahmet göğsümden yavaş yavaş kalkıp koltuğa otururken."Bunun içinde bir hafta trip yerdim ben." dediğinde kafamı salladım.

"Büyük ihtimalle öyle olurdu evet." diyerek ondan ayrılmak istemediğim için tekrar boynuna yapıştım.Boynundan defalarca kez öpüp saçlarını okşarken bir nefes verdim.

"İyi ki varsın Ahmet,seni gerçekten çok seviyorum." dediğimde gülümsediğini hissettim.Uzun kollarını sıkı sıkı belime sarıp omzumdan sıkıca öptü.

"Bende seni çok seviyorum bebeğim, iyi ki varsın."

Uzunca dakikalar süren sarılmanın ardından evin içini zil sesi doldurmuştu. Ahmet omzumu sıkıca öpüp kalçama vurdu.

"Kalk al çiğköftelerimizi hadi." diyerek tekrar kalçama vurduğunda gülerek yerimden kalktım.

Yaklaşık bir saat önce sipariş ettiğimi çiğköftelerimizi almak için kapıya doğru adımlarken hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum.

-





-





-

Öptümmm

YARAMAZ (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin