Önümdeki patlamış mısırdan beş altı tane alıp ağzıma götürürken bir yandan da Ahmetle izleyeceğimiz bir film seçmeye çalışıyordum.Aslında çoğu filmi bitirmiştik.Bu aralar uzun sezonlu filmlere sardığımız için bulması zor oluyordu.
Ahmet işten geleli bir saat olmuştu. Gelir gelmez dışarıdan getirdiği hamburger menüsünü yemiştik.Bugün her zamankinden daha yorgun gözüktüğü için duş almasını söylemiştim. O banyoya gittiğinde bende mutfağı toparlayıp ikimiz için mısır patlatmıştım.
Sonunda istediğimiz tarza bir film bulup açtığımda Ahmet'in banyodan çıktığını gördüm.Banyoya giderken kıyafetlerini yanında götürdüğü için banyodan çıktıktan sonra hemen giyiniyordu. Vücudu hâlâ ıslak olduğu için tişörtünün bazı kısımları ıslaktı,saçlarını zaten asla kurutmuyordu.
"Sıhhatler olsun yiğidim." diyerek güldüğümde yorgun yorgun kafasını kaldırdı.Hafifçe gülümseyip tam önüme geldi.Yanıma oturacağını düşünürken dizini koltuğa bastırıp üzerime doğru uzanınca yerimde dikleştim.Bacaklarımın arasına yatıp kafasını göğsüme koyduğunda elimi anında saçlarına attım.
"Saçlarını kurulasaydın keşke.." diyerek saçlarının üstünü öptüğümde kollarını belime sarıp omuz silkti.
"Kurulamak istemedim." Çocuk gibi söylediği şeyle kaşlarımı çattım. Saçlarını okşayarak tekrar kafasını öptüm.
"İstemedin mi?" Tıpkı bir çocukla konuşur gibi sorduğum şeyle kafasını aşağı yukarı salladı.Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken göğsümdeki kafasını kaldırıp bana baktı.
"Ne gülüyorsun?" diyerek kaşlarını çattığında önüne düşen ıslak saçlarını geriye doğru taradım.
"Gülüyor muyum?" dediğimde kafasını salladı."Nasıl gülüyorum?"
Söylediğim şeyle o da benim gibi gülümseyip tekrar somurttuğunda büyük bir kahkaha attım.Kaşlarını daha çok çatınca onu kollarımın arasına alıp sımsıkı sarıldım.
"Ya ölürüm sana!" diyerek sımsıkı sarıldığım adamın şakağına sıkı bir öpücük kondurdum.
Gözlerimin içine bakıp gülerek kafasını iki yana salladı."Hep yorgun olmamı kullanıyorsun biliyor musun?" dediğinde kafamı sallayıp dudaklarını sıkıca öptüm.
"Böyle yorgun olunca çok tatlı oluyorsun, ağzını burnunu yiyesim geliyor." dediğimde kaşlarını çattı.
"Höst burda biri birini yiyecekse o da ben olurum,sen değil." diyerek dudaklarımı ısırdığında yüzümü buruşturup ensesindeki saçlarını çekiştirdim.
"Ne yani ben seni tatlı bulduğumda oranı buranı ısırıp öpmeyecek miyim?" dediğimde omuz silkti.
"Bilmem,belki." diyerek kafasını tekrar göğsüme yasladı.Boynumun hemen altından sıkıca öpüp yüzünü oraya yasladığında elimi ıslak saçlarına daldırdım.
"Sen benim sevgilimsin ve sana istediğim her şeyi yapabilirim." dediğimde duraksadı.Vücudunun titremesinden güldüğünü anladım.
"Ne demek istediğini yapabilirsin?" Aklına gelen şeyi anında anladığımda alt dudağımı ısırarak yutkundum.
"Evet yapabilirim." dediğimde tekrar güldü.
"O biraz zor bebeğim,anca rüyanda falan." dediğinde saçlarını çekiştirdim.
"Öyle mi diyorsun?" Kafasını aşağı yukarı salladı.Kendi kendime gülerken kafasını göğsüme yan şekilde yatırıp televizyona baktı.
"Bulmuşsun yeni film." dediğinde kafamı salladım.
"Evet buldum ama zor oldu biraz." diyerek yanımdaki masaya uzandım ve önümüze doğru çektim.Mısırıda oraya koyup içinden bir avuç aldım.Önce Ahmet'in ağzına birkaç tane koyup geri kalanını kendi ağzıma götürdüm.
Gecenin geri kalanı Ahmet'in mısırı ne kadar tuzlu yaptığım ile ilgili söylenişleri ve bir daha asla devam etmeyeceğimizi bildiğimiz filmi izlemekle geçmişti..
-
-
-
Sağlıklı besleneceğim diye girdiğim Nisan ayından 6 kilo vererek çıktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ (GAY)
Novela JuvenilBebekliğinden beri kendi elleriyle büyüttüğü çocuğun yaramazlıkları ile uğraşan bir adam. {TAMAMLANDI}