"Başka hangi konular çıkacakmış?" dedim içeceğimden büyük bir yudum alıp filme bakarken.
"Kanka işte integral ağırlıklı dedi hoca onun üzerinde dur." Telefondan konuştuğum arkadaşım Miran ile yarınki sınav hakkında konuşuyorduk. Bugün sırf üşendiğim için okula gitmemiştim.
Tabi Ahmet eve geldiğinde bana sağlam laflar sokmuştu.Miran bir şeyler anlatırken karşı koltukta oturan Ahmet'e çevirdim bakışlarımı.Elindeki yüksek alkollü birasını filmini izleyerek yudumluyordu. Senede ya bir ya da iki kere keyiften bu şekilde içerdi.Bu da en fazla bir şişe olurdu.Bugün de o günlerden biriydi.
"Öyle işte kanka kavga ettiler sonra disiplin oldu sonları." dedi Miran.Ahmet'e bakarken söylediği hiçbir şeyi dinlememiştim.
Birkaç dakika cevap vermedim.O sırada telefondan bir ses daha geldi."Tamam o zaman kanka yarın görüşürüz." dediğinde onaylar bir mırıltı çıkardım. Miran telefonu kapatmıştı ama telefonu kulağımdan çekmedim.Alt dudağımı ısırıp bakışlarımı önüme çevirdim.
"Hmm öyle mi.." dedim hafif ince bir ses tonuyla.Ahmet'in bakışlarının bana döndüğünü hissetmiştim.Kısıkça güldüm.
"Bende seni.." diye mırıldandığımda Ahmet'in olduğu taraftan birkaç tıkırtı duydum.Bilerek alt dudağımı yalarken dudaklarımı dişledim."Olur buluşalım.. Bende özledim.."O an yüksek bir ses çıktı.Kafamı çevirip Ahmet'e baktığımda elindeki bira kutusunu sertçe masaya bıraktığını gördüm.Yutkunarak tekrar gözlerine baktığımda bakışlarını benden çekip kollarımı önünde birleştirdi ve filmini izlemeye başladı.
Onu daha fazla sinirlendirmemek için telefonu kulağımdan çektim.Hâlâ dudaklarımı ısırıyordum.Bu seferki sadece Ahmet'e olan bakışlarımdandı.
Masanın üzerinde duran limonlu çikolataya uzanıp paketi açtım.Büyük bir şekilde ısırıp Ahmet'e bakarken o dümdüz önüne bakıyordu.Gözleri baygındı.
"Ahmet.." dedim kısık bir sesle.Çikolatamı çiğneyip yutarken gözlerini bana çevirdi.
"Efendim?" Sesinin hafifçe kaymasından azıcık sarhoş olduğunu anladım.
Elimdeki çikolatadan büyük bir ısırık daha alıp yerimden kalktım.Onun yanına doğru adımlarken bakışları hâlâ benim üzerimdeydi.Ayak ucuna oturup son çikolata lokmamı ağzıma aldım.Onu çiğnerken biraz daha ona sokulup elimi saçlarına attım.
"Sarhoş mu oldun?" diyerek saçlarını okşadığımda kafasını iki yana salladı. Gülerek dudaklarımı büzdüm.
"Hmhm tabi."Bir süre onun gözlerine baktıktan sonra masanın üzerindeki birasına baktım. Tam ona doğru uzandığım anda Ahmet birasını alıp dudaklarına götürdü. Gözlerimin içine bakarak bir yudum içtiğinde göz devirdim.
Gözlerimin içine bakıp bir yudum daha aldı.Birasını dudaklarından çekip kollarını açtığında yutkundum."Gel." diyerek gözleriyle göğsünü gösterdi.
Kaçamak bakışlarla göğsüne baktım. Tekrar gözlerine baktığımda baygın baygın bana baktığını gördüm. İçimden ne geliyorsa onu yapıp biraz daha yaklaştım.Kafamı göğsüne yaslayıp kollarımı beline sardığım anda kollarını bedenime sardı ve burnunu saçlarıma daldırdı.
Televizyondaki film hâlâ oynamaya devam ederken kapalı gözlerle Ahmet'in göğsünde yatıyordum.Duyduğum yutkunma seslerinden hâlâ içtiğini anlamıştım.
"Kimdi o telefonda konuştuğun?" dedi Ahmet birkaç dakika sonra.Gözlerimi açıp sırıttım.
"Hiç..Arkadaşım sadece.." dediğimde ilk dakikalar ses gelmedi.Sonra onun sesini işittim.
"Arkadaşını özlediğin için mi buluşuyorsun?" dediğinde belimde bir baskı hissettim.Dudaklarımı birbirine bastırarak ona daha da sokulurken tekrar saçlarımdan sıkıca öpüp kokladı.
"Bende seni dedin,neden dedin?"Bir çocuk gibi sorduğu soruyla kafamı yavaşça yüzüne doğru çevirdim.Anında gözlerini bana indirirken gülümsedim.
"Seni seviyorum.." dedim gözlerinin içine bakarak.Hafifçe kaşlarını çattı."Dedi bana." diye devam ettiğimde dişlerini sıktı.Çenesi gerildi.
"Öyle mi?" dediğinde kafamı aşağı yukarı salladım.Gözlerimizin içine o kadar derin bakıyorduk ki nefesim kesiliyordu. Bir an bakışlarım dudaklarına kaydı. İçtiği biradan dolayı ıslanan dolgun dudaklarına bakıp yutkundum.
Gözlerimi gözlerine çıkarttığımda onun benim gözlerime baktığını gördüm. Gözlerimi tekrar dudaklarına indirdirip derin bir soluk aldım ve bir saniye bile düşünmeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
-
-
-
A101 harca harca bitmez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ (GAY)
Teen FictionBebekliğinden beri kendi elleriyle büyüttüğü çocuğun yaramazlıkları ile uğraşan bir adam. {TAMAMLANDI}