Efe:Ahmet çikolata krizim her geçen dakika artıyor nerdesin Ahmet!
Koltuğun üzerinde uzanmış şekilde Ahmet'e mesaj attıktan sonra kollarımı önümde birleştirdim.Önümde açık olan çizgi film ve masadaki boş çikolata paketlerine baktım.Kaşlarımı çatıp önümde duran meyve suyunu kafama dikerken burnumu çektim.
Hastaneden çıkalı üç gün olmuştu. Ahmet restorantan bir arkadaşı yardımıyla bir haftalık izin almıştı. Ve üç gündür bana o kadar güzel bakıyordu ki onu bir kez daha sevmiştim.
Geceleri ben uyumadan asla uyumuyordu.Aralıklı alarmlarla ara ara gelip beni kontrol ediyordu. Sabahları beni odamdan kucağına alıp oturma odasına indiriyordu.Akşama kadar canımın ne istediğini defalarca sorup ne istiyorsam onu yapıyordu.Benimle beraber film izleyip sohbet ediyordu. Mutlu olmam için ne gerekiyorsa yapıyordu.
Hastaneden dönerken bana poşetler dolusu abur cubur almıştı.Çoğu çikolatadan oluşan bu abur cuburları bu kadar sevilmenin verdiği mutlulukla yerken arada yanıma gelince onu da öpüyordum.Tabi o da yanıma her geldiğinde ellerimi,yanaklarımı ve alnımı öpmeden durmuyordu.
Şimdi ise çikolatalarım bitmişti.Benim bundan haberim yoktu.Her gün kendisi bana çikolata getirdiği için bittiğini kendisi farkedip ne kadar ısrar etsem de soluğu markette almıştı.Bana verdiği bu kadar yoğun değer ve sevgiyle karnımdaki yara da daha az acıyordu. İlaçlarımı düzenli olarak kullanmamın sebebi de Ahmetti.
Bu üç gün içinde öğrendiğim tek şey Ahmet'in benim her şeyim olduğuydu.
Telefonum kucağımda titreyince kaşık kaşlarımla ekranı açtım.Markete gideli yarım saat olmuştu fakat hâlâ gelmemişti. Amacım çikolataları yemek değildi,o marketti kasiyer Ahmet'e sulanıyordu.Ahmet aslında bensiz markete gitmezdi.Kasa sırasında onu dışarı yollayıp parasını ben öderdim. Şuanda evde yalnız olduğum için kafamda kuruyordum.
Ahmet:
Yavrum hangi kekten seviyordun sen?
Efe:Limonlu! Sadece limonlu!
Ahmet:Kurban olurum sana alıyorum.
Efe:Yüz tane alma Ahmet bir tane al lütfen.Bak çok para harcadın.
Ahmet:Sana sorduğumu hatırlamıyorum küçük ve artık çok geç.
Efe:Of of.
Görüldü
Efe yazıyor..
Efe:Ayrıca sen hâlâ niye dolanıyorsun oralarda.Çabuk tutsana elini.
Ahmet:Yavrum bakınıyorum.Üç ailenin üç aylık abur cubur rızkını topladım banada hak ver.
Efe:Reis hasta hasta tepemin tasını attırma.Bak o esmer kasiyer sana yavşıyor yemin ederim yolarım. Seninle ilgili hayaller kuruyordur kesin!
Ahmet:Kasanın ortasına tutup beni yanağımdan defalarca öptüğün gün onun hayalleri yıkılmıştır can parçam,merak etme.
Efe:Yıkılsın üzerine bir kamyon toprak atsın oh.
Ahmet:Sakin ol hayatım.Bak ne aldım sana.
Ahmet:
Görüldü
Efe yazıyor..
Efe:Ya Ahmet senin kavramında 1 diye bir rakam yok mu?
Ahmet:Var yavrum.1 kutu işte.
Efe:Seni gerçekten döverim.Yeter tamam hiçbir şey alma seni istiyorum sadece.
Ahmet:Canın başka bir şey çekiyor mu tatlı tuzlu?
Efe:Benim canım tuzlu şeyler çekiyor aslında ama 😊🥺
Görüldü
Ahmet yazıyor..
Ahmet:Yapma Efe,lütfen.
Efe:İyi yapmıyorum gel hadi.
Ahmet:Geliyorum,kalkma yerinden sakın.
Efe:Tamam.
Görüldü
-
-
-
Bazı insanlar şanslı hocam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ (GAY)
Teen FictionBebekliğinden beri kendi elleriyle büyüttüğü çocuğun yaramazlıkları ile uğraşan bir adam. {TAMAMLANDI}