3.6

17K 950 392
                                    

Ahmetle yol boyunca tek kelime bile etmemiştik.O sinirle direksiyonu dövermiş gibi arabasını sürerken bende kaçamak bakışlarla ona bakıp yolu seyrediyordum.

Evin önüne gelebilecek en kısa zaman diliminde gelmiştik.Ahmet bana bir kez bile bakmadan arabadan indiğinde emniyet kemerimi çıkardım.Daha kapıyı açmama fırsat kalmadan Ahmet kapımı açmıştı.Kolumdan tutup beni aşağı indirdi ve kapıyı kapatıp elindeki anahtarla kilitledi.

"Yavaş be yangından mal mı kaçırıyorsun?" dediğimde beni duyuyor gibi değildi.Bileğimden çekiştirip beni kapının önüne getirdi.Diğer elini kendi cebine atıp anahtarı çıkardı.Fevri hakaretlerle kapıyı açıp beni içeri çekti. Ne olduğunu anlamadan ayakkabılarımı ayağımdan çıkarırken o da ayakkabılarını çıkarıp anahtarı fırlattı. Bir anda sırtım duvarla buluşunca nefesim kesilmişti.

Beni duvara yaslayıp belimi sertçe kavradı.Gözlerimin içine bakarken istemsizce gülüyordum.Omuz silkip burnumu burnuna sürttüm.Geri çekilip kollarımı boynuna dolarken ciddi bir ifadeyle bana bakıyordu.

"Neye sinirlendin sen.." diyerek yüzümü yüzüne yaklaştırdım.Gözlerimin içine bakarken dudaklarımı büzdüm."Bana mı sinirlendin?"

Kafasını iki yana sallayarak gözlerime bakmaya devam etti.Çatılı kaşları daha da çatılırken bakışları dudaklarıma kayınca yutkundum.

"Benim olana sinirlenmem." diyerek burnumun kenarını öptüğünde gülümsedim.Alt dudağımı büzerek boynunda duran elimi ensesine koydum.

"Ama ben senin değilim ki.." Bunu o kadar ince ve tiz bir ses tonuyla söylemiştim ki sertçe kavradı belimi. Karnım karnına yapışırken dişlerini sıktı.

"Benimsin." dedi net bir dille.

Kafamı iki yana sallayarak yüzümü boynuna doğru götürdüm.Açık boynuna burnumu sürterken ensesini kavradım.

"Değilim işte..Beni istemiyorsun sen." diyerek boynundan sıkıca öptüm.Belimi sıktığında gülümseyerek ona daha çok yapıştım."Hem o zaman bana kimsenin dokunmasına izin vermezdin.Senin olduğumu gösterirdin." deidm ve boynundan çekilip gözlerine baktım. "Ama maalesef olmadığım için elinden bir şey gelmez.."

Gözlerimin içine dakikalarca baktı. Tam tekrar dudaklarımı araladığım anda birden bedenim havalandı.Ne olduğunu anlamaya çalışırken Ahmet benimle beraber odama doğru adımlamaya başlayınca boynuna tutundum.Kalçamı ve belimi o kadar sıkı tutuyordu ki nefes almam bile zorlaşıyordu.

"Ahmet.." Ensesini tutarak ona seslendiğimde beni asla takmadı. Odamın kapısını açıp benimle beraber içeri girdi ve yatağımın yanına ilerledi. Kucağındaki beni yavaşça yatağa yatırıp üzerime çıktığında nefesim kesildi.

Hâlâ ensesini tutuyordum.Gözlerimin içine bakarak tekrar belimi kavradı. Beni kendisine bastırıp yüzünü yüzüme yaklaştırdığında gözlerimi kapattım. Saniyeler için dudaklarıyla dudaklarım buluşunca diğer kolumu da boynuna dolayıp onu kendime bastırdım.

İki dudağımı birden emerken bende onu üst dudağını emip dilimi dudaklarının arasına soktum.Ağzının içine doğru inleyerek dudaklarını öperken,Ahmet tişörtümün eteklerini tuttu.Dudaklarımı emerek saniyelik olarak ayrılırken tişörtü üzerimden sıyırdı.Anında dudaklarını göğsüme kapatıp tepeciği emmeye başladığında yutkunarak elimi saçlarına attım.Alt dudağımı yalayarak gözlerimi kapatırken o boşta kalan elini diğer göğsüme getirip parmağı ile oynadı.Dakikalarca göğsümün ucunu ağzının içinde emdi,daha sonra oynadığı kısma geçip aynı şekilde orayı da emmeye başladı.Parmaklarım saçlarının arasında dolaşırken kafasını daha da bastırdım.

YARAMAZ (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin