Arkadaşlıklarımla çardak gibi bir yerde otururken arkama yaslanmış şekilde kolamı yudumlarken onları izliyordum. Tabi onlar bira içiyordu.Ben o geceden sonra içki içmeye tövbe ettiğim için kola içiyordum.Bundan rahatsız değildim ya da Ahmet'i sorumlu tutmuyordum. Bunu ben istediğim için yapıyordum.Buraya gelirken de onu yüz kere aramıştım, aynı şekilde yüz kere buraya geleceğimi haber vermiştim.
Karşımdaki çocuk hararetle bir şeyler anlatırken o aklıma geldiğinde telefonumu cebimden çıkardım. Gülümseyerek sevdiğim kişinin ismine basıp mesaj kısmını açtım.
Efe:İki gözümün çiçeğii.
5 dakika sonra..
Ahmet:Güzelim?
Efe:Ne yapıyorsun?
Ahmet:Çay içiyorum yavrum sen ne yapıyorsun?
Efe:Oturuyoruz bizde sohbet ediyoruz.
Ahmet:Aferin sana.Uslu dur güzelim.
Efe:Ben o uslu durma kısmını gelirken marketten kola alarak geçtim bence.
Ahmet:Tam olarak geçtin sayılmaz yavrum,gözüm üstünde.
Efe:Hıhı.
Ahmet:İyisin değil mi?
Efe:İyiyimm.
Ahmet:Canın sıkıldığı anda ara,gelip alayım hemen.Özledim zaten.
Efe:Bende seni çok özledim.Söz bir ay evden çıkmayacağım.Seninle vakit geçirmeyi özledim.
Ahmet:Gençsın yavrum,kanın deli akıyor evde oturmazsın.
Efe:Saçmalama ya,sen yaşlı mısın?
Ahmet:Sana göre evet gülüm.
Efe:Bana göre senin her şeyin çok güzel sus.
Ahmet:Yerim seni.
Gülümseyerek ekrana baktığım sırada duyduğum çocuk bağırışı ile kaşlarımı çattım.Kafamı kaldırıp etrafıma baktığımda masadaki herkes sağına soluna bakmaya başlamıştı.
"Ne oluyor lan?" dedi Mehmet.Sağına soluna bakarken.O an maskeli bir adamın bir kız çocuğunun kolunu tutarak çekiştirdiğini gördüm.
"Lan!" Oturduğum yerden hızla kalkıp onların yanına doğru koşarken masadakiler de ayaklanmıştı.Onlarda peşimden koşup yanıma gelirken maskeli adam kolunu tuttuğu çocukla duraksadı.
"Ne yapıyorsun lan sen?!" dedim adamın üzerine kükrerken.Adam önce bana sonra sağına soluna baktı.Çocuğun boğazını tutup kendine bastırdığında yutkunarak ona doğru bir adım attı.Aynı saniyede bıçağı çocuğun boğazına koydu. Küçük kız korkudan çığlık çığlığa bağırmaya başladığında gözlerimi Hakan'a çevirdim.Telefonundan bir şeyler tuşladığını gördüğümde polisi aradığını anladım.
"Bana bak sakın sikikçe bir şey yapma. Bırak çocuğu." dedim adama bakarak. Maskeli adam bu sefer bıçağı bana savurdu.
"Siktirin gidin lan burdan! Hepinizi delik deşik ederim!" dediğinde dişlerimi sıktım. Kız çocuğu daha çok ağlamaya başladığında parkın diğer kısmında oturan adamlar ayaklandı.Onlar da bu tarafa doğru gelince maskeli adam dönüp onlara baktı.Tam o anda adamın üzerine atlayıp kız çocuğunu elinden kurtardım.Çocuğu hızla Mehmet'e doğru savururken adam koluma yapıştı.Diz kapağına geçirdiğim tekmeyle savrulsa da bir anda ayaklanıp elindeki bıçağı karnıma sapladı.
Karnıma saplanan bıçakla olduğum yere serilmiştim.Elimle karnıma tutunup acıyla inlerken kulaklarıma arkadaşlarımın bağırışları dolmaya başladı.Karnımı tutarak acıyla kasılan bedenimi yere serdim.
"Efe!"
"Lan orospu çocuğu!"
"Ambulansı arayın lan çabuk!" Mehmet'in sesi çok uzaklardan kulaklarıma dolduğunda yüzümde bir el hissettim.Acıyla kapattığım gözlerimi araladığımda bunun Hakan olduğunu gördüm.
"Efe sakın kapatma gözlerini sakın!" diye bağırdı yanağıma vurarak.Saniyeler içinde başıma onlarca kişi toplanırken Hakan boynumu tutup bedenimi sarstı. "Efe duyuyor musun beni sakın kapatma gözlerini Efe!"
Hakan'ın bulanık yüzü,uzaklardan gelen yankılı sesi ve titremeye başlayan vücudum karanlığa gömülmeden önce hatırladığım son şeylerdi.
-
-
-
Öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ (GAY)
Teen FictionBebekliğinden beri kendi elleriyle büyüttüğü çocuğun yaramazlıkları ile uğraşan bir adam. {TAMAMLANDI}