4.2

12.7K 752 103
                                    

Kollarımı önümde birleştirmiş şekilde olduğum yerde otururken kaşlarım ister istemez çatıktı.

Bunun sebeb de Ahmet'in önümde siyah atletiyle halter kaldırıyor olmasaydı. Yattığı yerden 10 kiloluk halteri kaldırıp indirirken Akın abi de onun başında bekliyordu.

Okuldan çıkar çıkmaz Ahmet'in attığı konumla taksiyle buraya gelmiştim. İçeriye girer girmez Ahmet'in hayvan gibi kalın kollarıyla kaldırdığı halterli gördüğümde zaten sinir sistemlerim oynamaya başlamıştı.Hâlâ da sinirim geçmemişti.

"Ahmet sen emin misin hiç spor salonuna gitmediğine?" Akın abinin söylediği şeyle gözlerimi devirdim.Ahmet'in gülüşü kulaklarımı doldurunca ona döndüm.

"Valla bilmiyorum." dedi Ahmet.Halteri tek eliyle tutup altından kalktı ve yerine bıraktı.Terlediği için göğüsleri belli oluyordu.Yutkunarak bakışlarımı ondan çekip etrafıma bakındım."Hiç gitmedim şimdiye kadar."

Burnumu çekip etrafıma bakarken bir sessizlik olmuştu.Birkaç dakika sonra Akın abinin bana seslendiğini duyduğumda ona döndüm.

"Efe gel bakalım sende." dediğinde gözlerimi Ahmet'e değdirip ayaklandım. Sırtımdaki çantayı çıkarıp yanlarına adımlarken Akın abi yerden 5'er kiloluk iki tane dumbell aldı.Bana doğru uzattığında onları elime aldım."Kaldır bakalım ne kadar yapabiliyorsun." dediğinde iki dumbelli de ayrı ayrı elime alıp kaldırmaya başladım.Dirseğimi karnıma değdirmeden dumbelleri kaldırırken Akın abi kafasını aşağı yukarı salladı.

"Vay vay tecrübelisin." diyerek Ahmet'e bakarak güldü.Ahmet gülümseyerek bana baktı.

"Bir ara merak saldığından iki sene gitti spora.Ondandır." dediğinde güldüm. Akın abi kafasını sallayarak bana döndü ve az önce Ahmet'in yatıp halter kaldırdığı yeri gösterdi.

"Gel bakalım burada ne kadar iyisin." dediğinde elimdekileri Ahmet'e uzattım. Ahmet onları eline alınırken Akın abinin gösterdiği yere oturup arkama yaslandım.Üstümde kalan halterin demirleri sen tuttuğumda Akın abi arkama geçti."Başla bakalım."

Sıkıca tuttuğum halteri yukarı kaldırdığımda yüzümü buruşturdum. Tekrar indirip bir daha kaldırdığımda kollarıma baktım.Omuzlarımın altında oluşan kaslar kasılırken cesaretlenip halteri indirip kaldırmaya başladım.

Halteri havada tuttuğum sırada tam önümde duran Ahmet'e çevirdim bakışlarımı.Tüm vücudumu öyle bir süzüyordu sertçe yutkundum.Halteri birkaç defa daha kaldırıp indirdiğimde yüzümü buruşturdum. Zorlandığımı anlayan Akın abi üstümde duran halteri tuttuğunda altından kalkıp kollarımı geriye doğru attım.

"Vücudum hamlaşmış ya." diyerek güldüğümde Akın abi de güldü.

"Öyle,istikrarlı olmak gerekiyor bu konularda." dediğinde kafamı sallayarak Ahmet'e döndüm.Hâlâ bana bakıyordu. Göz kırpıp kafamı iki yana salladığımda cevap vermedi."Ben gidip diğer elemanlara bakayım,sizde takılın gelirim yine."

Akın abinin söylediği şeyle Ahmet ona bakarak kafasını salladı.O yanımızdan uzaklaşırken Ahmetle baş başa kaldık. Tekrar yüzüne baktım.

"Niye avını yemeği bekleyen şahin gibi bakıyorsun bana?" diyerek güldüğümde burun kemerini çekti.Kulağıma doğru yaklaşıp oraya nefesini verdiğinde yutkundum.

"Lavaboya gidiyorum, arkamdan gel.Hemen." dediği an önümden çekilip yürümeye başladı.Ellerim titremeye vücudum yanmaya başlarken arkamı dönüp ona baktım.Hemen yakınımızda olan lavaboya gidip kapısını kapattığında birkaç dakika yerimde oyalandım. Ardından onun gittiği yere adımlayıp kapısını açtığım an bir el kolumu kavradı.Afallayarak dudaklarımı araladığım anda ne olduğunu anlamadan kendimi önce lavaboda daha sonra tam tuvaletin dibinde bulmuştum.

YARAMAZ (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin