4.8

10K 607 160
                                    

Ahmetle beraber sessiz ve karanlık sinema salonuna girip koltuk numaralarına bakıyorduk.Sonunda en diplerde bir yerlerde koltuklarımızı bulup yerleşirken oturduğum yerde Ahmet'e doğru yaklaştım.

Film daha başlamamıştı.İnsanlar yeni yeni içeri girerken Ahmet'in koltuğun üzerinde duran elinin üzerine elimi koyduğunda onun bakışları bana döndü.  Gülümseyerek bana bakarken elini tuttuğum elini dudaklarına götürüp üstünü öptü.

"Ahmet sana bir şey söyleyeceğim." dedim sessizce konuşurken.Kafasını iki yana sallayıp göz kırptığında dudaklarımı ısırdım."Ben sana gerçekten aşığım." dediğimde gülümsemesi büyüdü.Hiç etrafına bile bakmadan dudaklarıma uzanıp ikisini birden dudaklarının arasına alıp öptü.

Geri çekilirken gözümün altını da öptüğünde kıkırdayarak dudağının üstünü öptüm.

"Bunu söylediğime inanamıyorum ama bende sana aşığım bebeğim." dediğinde tekrar dudaklarını öptüm.

Bunu ondan duyduğumda çok mutlu oluyordum.Çünkü başlarda ne zaman bunu söylesem ya yüzü asılıyordu ya da üzgün bakıyordu.Fakat şimdi gözlerinde sadece sevgi vardı.Bunu görmek de beni çok mutlu ediyordu.

"Seninle ilk defa sevgiliyken sinemaya geldik." dedim gülerek. Ellerimin üstünü tekrar öpüp diğer eliyle saçlarımı karıştırdı.

"Evet bebeğim aynen öyle oldu." diyerek tekrar dudaklarımı öptüğünde etrafıma bakındım.

"Sana bugün bir cesaret gelmiş,öpmesene kadar." dediğimde tekrar dudağımı öptü.

"Benim değil misin? Öperim." Gülerek arkama yasladım ve onunla parmaklarımızı birleştirdim.Öylesine etrafıma bakınırken Ahmet'in bakışlarını hâlâ üzerimde hissediyordum.Bunu hissedince tekrar ona döndüm. Gerçekten gözlerime bakıyordu.

"Noldu?" dedim gülerek.Sabahtan beri ikimizde birbirimize bakıp gülüyorduk.

"En çok neye seviniyorum biliyor musun?" dedi ve bir nefes aldı.

"Neye?"

"Sana bakınca küçüklük hallerin geliyordu aklıma,kendimi kötü hissediyordum." dediğinde yüzümdeki gülümseme silinmedi ama buruk bir hâl aldı.O konuşmaya devam etti."Şuan ise sanki tüm çocukluğumu beraber geçirmiş bir arkadaşım gibisin, hani baktığım çocuk değil de en yakın arkadaşım olan bir çocuk gibi." dediğinde genişce gülümsedim.

Bunu ona hissettirenin sevgi olduğunu biliyordum.Zamanla hisleri,kafasında daha mantıklı bir hâl almıştı.

"Senin baştaki hallerini anlıyorum. Kim olsa aynı şeyi hisseder..Ama o hislerden sonra böyle hissettenmen çok hoşuma gitti." dediğimde gülerek bus sefer avuç içimi sıkıca öpüp bir nefes aldı.

Çoğu kişi sinema salonuna girip yerine yerleşmişti.Film açıldığı anda herkes sessiz bir hâl alırken Ahmet ve bende arkamıza yaslanmış şekilde filmi izlemeye başlamıştık.

Genelde hem komedi ve dram filmlerine giden biz bu sefer romantik bir filme gelmiştik.Üstelik bu filmi Ahmet seçmişti.  Filmin başları gayet güzel ve sakindi. Ortalarına doğru biraz biraz gerilmeye başlarken yerimde dikleştim.Tam o sırada ön koltukların birinde tam çaprazımda oturan bir adama kaydı bakışlarım.

Sürekli arakasına daha doğrusu bana bakıp bakıp duruyordu.Başlarda rahatsız olmadım,filmi izlemeye devam ederken onun bakışlarını sürekli üzerimde hissedince bende ona bakmaya başladım.

Ciddi ciddi bana bakıp tekrar önüne dönüyordu.

Bir kez daha arkasını döndüğünde kafamı iki yana salladım.Bu sefer o önüne döndüğünde bakışlarımı Ahmet'e çevirdim.O anda dudaklarım şaşkınlıkla aralandı.Ahmet kitlenmiş şekilde adama bakıyordu.Yutkunarak elini tuttuğumda bana dönmedi bile.

"Ahmet." dedim sessizce.Kafasını iki yana sallayıp o adama bakmaya devam edince kolunu dürttüm."Ya Ahmet bana baksana." dediğimde bakışlarını bana çevirdi.Ama aklının hâlâ orda olduğunu biliyordum.

"Ben bunun ecdadını sikerim." dedi yüksek sesle.Bir anda birkaç bakış bize dönerken o adamda buraya bakmıştı.

Ahmet'in küfür etmesine mi yoksa bu kadar sesli söylemesine mi şaşırsam diye düşünürken Ahmet yerinde hareketlendi.Kolunu daha sıkı tuttuğumda sinirli bakışlarını bana çevirdi.

"Ahmet lütfen." dedim gözlerinin içine bakıp.Gözlerime birkaç saniye bakıp geriye yaslanırken bir nefes verdim. Bize bakan bakışlar aynı anda filme dönerken Ahmet'e biraz daha sokuldum."Bakmıyor tamam,gerilme." dediğimde bir elini ağzına götürdü.Sakallarını okşayarak yüzünü ovuştururken dizlerini titretiyordu.

Sakinleşmesi için elinin üstünü okşadım. Bakışları filmde olsa da aklı ordaydı. Elini okşamaya devam ederken Ahmet kaçamak bakışlarla oraya bakıyordu. Halbuki o adam o küfürden sonra bir daha asla arkasına dönmemişti.

"Ahmet biraz gevşer misin lütfen." dedim hâlâ titrettiği dizini tutup.Parmakları çenesindeki sakalları okşarken bana baktı.

"Yavrum sakinim ben." diyerek tekrar adamın oturduğu yere doğru baktı. Alt dudağımı ısırıp bir nefes verirken sağıma soluma baktım.Tekrar önüme dönüp tam gözlerimin önünde duran kabarık aletine baktım.Yutkunarak elimi üzerine koyduğum anda Ahmet irkilerek bana döndü.Gözlerini büyültüp sağına soluna baktığında gülerek elimi oradan çektim.

Hemen yanımda koyduğum montumu alıp Ahmet'in kucağına koyarken o bana bakıyordu.Montu güzelce pantolonun üzerine yayıp elimi montun altına soktum.Tekrar film izleme moduna geçip arkama yaslanırken elimin altındaki pantolonun fermuarını indirdim.

"Efe yapma." Ahmet'in dişlerinin arasından söylediği şeye aldırmadan düğmesini de çözüp baksırının üzerinden aletini okşamaya başladım. Bedeni o kadar titriyordu ki dudaklarımda bir gülümseme oluştu.
"Efe,deliririm yapma."

Onun sessizce fısıldamasına aldanmadan baksırının arasından aletini çıkardım. Sıcak ve damarlı aleti avucumun içinde hissettiğimde irkildim.Yavaş yavaş aşağı yukarı çekerken Ahmet yerinde duramıyordu.Bu hâli beni iyice zevke getirirken aletini aşağı yukarı çekmeye başladım.

Gözlerimin önünde birbirlerini öpen çift varken şuan aklımdaki tek şey avucumun arasındaki damarlı aletti.

Aletini sertçe kavrayıp dipleriyle oynarken gözlerimi Ahmet'e çevirdim. Elini ağzına götürmüş şekilde çatılı kaşlarıyla filme bakıyordu.Gülmemek için kendimi çok zor tutarken hareketlerimi hızlandırdım.Tuttuğum aletin ucunu baş parmağımla okşayıp diğer dört parmağımı aşağıdaki kısma sardım.Hızla çekerken önümüzdeki mont hafifçe oynuyordu.

Hızlı ve duraksız şekilde Ahmet'in aletini çekerken onun nefes alışverişlerini duyuyordum.Birkaç dakika boyunca bacaklarını aralayıp yerinde dikleşirken hiç durmadan aletini çekmeye devam ettim.Beş dakika kadar sonra avucumdaki aleti elimde seğirmeye başlayınca gülümsedim.Aşağıdan yukarıya olacak şekilde aletini çekip son kez çekiştirdiğim anda Ahmet yüksek sesle bir nefes aldı.O anda ellerime bulaşan ıslaklıkla boşaldığını anladım.

Zaferle gülümseyip ona dönerken o da büyük bir zevkle bakan gözleriyle bana baktı.Aldığı sessiz nefesler sayesinde inip kalkan göğsünü gördüğümde dudaklarımı ısırdım.Onun yutkunuşunu burdan bile duyarken gülümseyerek ıslak elimle önce aletini baksırının içine koydum.Daha sonra pantolonunu çekip fermuarını kapattım.

Islak elimi yavaşça montun altından çekip yere doğru uzattım.Montumun cebinde duran peçete ve ıslak mendili çıkarıp ıslak mendilden bir tane aldım. Ellerimi güzelce temizlerken kafamı kaldırıp Ahmet'e baktığımda hâlâ derin nefesler alarak kalbini tuttuğunu gördüm.

Dayanamayarak kısıkça güldüğümde bana döndü.Dişlerini sıkarak kafasını iki yana sallarken ellerimi güzelce temizleyip tekrar koltuğa yaslandım. Ahmet'i rahatlatmanın verdiği rahatlıkla arkama yaslanıp filmin geri kalanını dikkatle izledim.

-



-



-

Yaşandı

YARAMAZ (GAY)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin