Chapter 35

37 6 11
                                    


බඩු වගයක ඩිලිවර් කරන්න ගිය බෝයිව ඇක්සිඩන්ට් වෙලා කියලා...ජිමින් මැනේජර් නිසා ජිමින්ට සිද්ධ වෙනවා බෝයිව හොස්පිටල් එකට දාලා වෙන කෙනෙක් නොඉදපු නිසා ඒ ටික අදාල තැනට අරන් යන්න..

මතකයි නේද.....ඉහත සිදුවීම......

ඩිලිවර් කරන්න තිබ්බ ටයිම් එක පහු වෙන බව දන්වව්වට පස්සෙ හවස කිට්ටු වෙනකොට ජිමින්ට පුළුවන් උනා අදාල තැනට ඒක අරන් යන්න...ඒ යන අතරමගදි ජිමින්ට unknown contact එකකින් එයාගෙ බිස්නස් නම්බර් එකට මැසේජ් එකක් එනවා..

"මේක ඔයාට ඕනම දෙයක් නේද...ලොකේෂන් එක එවන්නම්..ඇවිත් ගන්න...ආසාවෙන් ඇති නේද.."

පොඩි ටියුබ් බොට්ල් එකක ඉමේජ් එකක් එක්ක ජිමින්ට මැසේජ් එක ආවා...එවලා තිබ්බෙ ඩ්‍රග් වර්ගයක image එකක්...

අපි නොදන්නවා උනාට නොදැක්කා උනාට ජිමින් මේ දේ හොය හොය හිටියෙ..ජිමින් drug addict උන කෙනෙක්කෙ..control කරන්න ඕන විදිය නම්ජුන් කියලා දුන්නත් ජිමින්ට ඒක කරන්න බැරි උනා...යුන්ගි වගේම අනිත් හැමෝම නොදන්නවා උනාට ජිමින් අනන්තවාර හොරෙන් හොරෙන් මේවා පාවිච්චි කරනවා...

මතක නම්...මාකට් එක ගාවදි හැප්පෙන්න ගියෙ ජිමින්ට දවස් ගානක ඉදන් ඒවා ඕන වෙලා තිබුන නිසා..ජිමින් වෙව්ලන්නෙ ඇයි කියලත් ඇහුවා මතකනෙ....

ඉතින් මේ දේ ගැන දන්න වෙනත් කෙනෙක් ජිමින්ට ඒ දේ ඕන බව දැනගෙන තමයි අරවිදියට මැසෝජ් කරන්නෙ..ජිමිනුත් ටක් ගාලා බඩු ටික ඩිලිවරි කරලා කීව තැනට ගියා...

ඒ වගේම මේ අතරෙ යුන්ගි ආපහු එමින් හිටියෙ...යුන්ගි ජිමින් ඉන්න ලොකේෂන් එක හරියෙන්ම පාස් වෙනකොට වගේ යුන්ගිට මැසේජ් එකක් එක්ක ඉමේජ් එකක් එන්නෙ Him Mine ❤️ ගෙන්.....

ඉමේජ් එක තිබුනෙ ජිමින් තව මනුස්සයෙක්ගෙ අතින් දෙයක් ගන්නවා...ඒ කියන්නෙ ඩ්‍රග් ටියුබ් එක ගත්ත වෙලාවෙ පොටෝ එකක්.... සූම් කරලා බලද්දි නිකමට වගේ ජින් කීව කතාව මතක් උන නිසා යුන්ගිට තේරුනා ඩ්‍රග් ටියුබ් එකක් බව..

දැක්ක පමාවට පොපෙසර්ට කියලා කාර් එකෙන් බැහැ ගත්තෙ ජිමින්ගෙ ලොකේෂන් එකත් ඒ ලග පාතම පෙන්නපු නිසා...

ආත්මයේදී...Where stories live. Discover now