Bölüm 3🍓

75 12 76
                                    

YAZARDAN

Namjoon Taehyungun gösterdiği bıçağı görünce şaşırdı ama şaşkınlığını Seokjinin yarma beye attığı yumruk böldü..

Seokjin yarmaya yumruğu attıktan sonra gömleğinin yakalarını düzeltti.

Yarma şöyle bi sendeledi ve dudağının kenarındaki kanı parmağıyla silerken alayla gülerek "oooo süt çocuğu sandığımız kadar da boş değilmiş " dedi..

Seokjinin tek gözü seğirmeye başlamıştı sabrının kalmadığını belli eder cinsten bağırarak konuştu..

"Bu size son uyarım ya şimdi burdan koca götlerinizi alıp siktir olup gidersiniz,ya da olacaklardan ben sorumlu değilim" diye bağırdı.

Yarma arkasında ki avanak tipli yancılarına dönüp kaş göz hareketleri ile Seokjine saldırmaları için işaret verdi...

İlk önce biri Seokjinin üstüne doğru koşarken Seokjin onu durdurup "bi saniye ayakkabının bağı çözülmüş tatlım düşmeni istemem" diyip gülümsedi..

Avanak tam eğilip bağcıklarına bakacağı sırada Seokjin onun yüzüne bir tekme savurdu.. Avanak ne olduğunu anlamadan kendini yerde buldu.

Diğer iki avanak ağzı açık olanları izlerken yarma hiddetle bağırdı"ne bekliyorsunuz salaklar saldırın" diye...

İkisi birden Seokjinin üstüne doğru koşup aralarına aldılar.. Seokjin önce birine eliyle gel gel yapıp kendine gelmesini sağladı. Avanak üstüne koşarken yumruğunu çenesinin altından geçirdi..

O sırada diğer avanak arkasından koşup Seokjine sarıldı.. Bu duruma çok sinirlenen Seokjin " Yahhhh sarılma bana pis herif leş gibi kokuyorsun, deodorant diye bi icat var haberin yok mu?" diye bağırdı.

Kolunu arkasındaki adamın karnına geçirip iki büklüm olmasını sağladı.. Diğer iki avanakta koşarak saldırdığında Seokjin aralarında kalmıştı.

Bu durumu kasanın arkasından izleyen Namjoon ve Taehyung şoktan çıkıp Seokjinin yanına yardıma gitmek için hareketlendiler.

Taehyung kasanın alt kısmında duran yangın tüpünü eline alıp arkası dönük adamlardan birinin kafasına geçirdi..

Namjoon,Seokjine yumruk atıp onu yere düşürüp üstünde onu yumruklayan yarmanın yanına hızla ilerledi.. Arkasından ense köküne bir yumruk indirdi. Ne olduğuna anlam veremeyen yarma Seokjinin üstünden kalkıp Namjoona yöneldi..

"Ooooo demek birileri maceraya dahil olmak istedi gel bakalım ufaklık" diyip Namjoona doğru ilerlemeye devam etti...

Namjoonun dibine girip ona bir yumruk attığında Namjoon kendini yerde buldu.. Aslında Namjoon öyle güçsüz biri değildi fakat bu adam gerçekten yarma gibi çok iri ve kuvvetliydi onun yanında Namjoonun kuvveti sönük kalmıştı.

Yarma yerdeki Namjoona doğru eğildiği sırada Seokjin onu kolundan tuttu ve hafta sonlarını dövüş salonunda geçirmesinin hakkını vererek ağzını burnunu bir güzel dağıttı...

Aradan geçen yarım saat sonunda nihayet polisler gelebilmişti. Yarma ve avanak takımı pert olmuştu.. Taehyung da hasar yoktu fakat Seokjinin burnu kanıyor kaşı açılmış ve dudağının kenarı patlamıştı.

Polisler yarma ve adamlarını alıp götürürken Seokjin arkalarından "Sizi asla unutmicam benim güzel yüzümü mahvettiniz şerefsiz yarma" diye bağırdı.

Namjoonun da kaşı açılmıştı. Ama kendi şuan önemli değildi aklı onları kurtaran bebek suratlı kahramanındaydı...

Taehyunga seslendi "Taetae çabuk ilk yardım çantasını getir." Taehyung koşarak içeri girdi.

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin