Bölüm 9🍓

65 7 30
                                    


Pazar günü gelmişti... Namjoon Yoongiye işe başladığını nasıl söyleyeceğini düşünüyordu.. işe başlaması sorun değildi ama Seokjinin yanında çalışmaya başlamasını sorun edeceğinden korkuyordu..

Salona geçti hepsi ordaydı.. Tekli koltuklardan birine oturdu. "Televizyonu kapatır mısın Taetae" dedi. Taehyung ikiletmeden kapattı hepsinin dikkati ona dönmüştü. Yoongiye döndü. "Şeyy ben bişey söylicektim de" "bana baktığına göre bir tek ben bilmiyorum bu şeyi" dedi Yoongi... Dinliyorum anlamında kafasını öne eğdi.

"Şeyy ben işe başladım." Yoongi sevinçle "neyy bu harika bir haber Namjoon.." dedi. Namjoon "artık kendi mesleğimi yapabilcem çok mutluyum."dedi.

Yoongi "ahh bu daha iyi bir haber Namu.." dedi. Ona böyle seslenmesi hoşuna gitmişti. "Evet bende çok mutluyum.." diye devam etti Namjoon...

"Peki nerede çalışmaya başlıyorsun?" diye sorduğunda.. Namjoon sıkıntıyla nefes verdi."İşte sana söylemekten çekindiğim kısıma geldik."dedi.
Yoongi onu anlamaya çalışıyordu ama anlayamıyordu neden çekindiğini anlamıyordu.

Namjoon " hani Taetae ve benim hayatımı kurtaran Bay Kim varya.."
"Eeeeeeee..." "Heh işte o bana bir dosya vermişti bende o çizimleri tamamladım.. Yani benzincide onun dosyasını mahvettikten sonra ona kendimi borçlu hissediyordum ve ona yardım etmek istedim.. İşte o verdiği çizimleri tamamladım ve ona verdim oda çok beğendi ve şirketinde stajyer olarak çalışmamı istedi.." diyip ehehehehehe diye güldü yalandan..

Hobi ve Taehyung dikkatle ikisini izliyordu. Hobi heran ataktaydı Yoongi Namjoonu kıracak bir şey söylerse müdahale edicekti.. Elbette Yoongi Namjoonu bilerek ve isteyerek kırmazdı ama söz konusu sevdikleri olduğunda korumacı yanı ağır basıyor ve onları korumak adına bile olsa onları kırmaktan çekinmiyordu.

Yoongi derin bir nefes aldı..Tam sinirle ağzını açıcaktı ki Hobi yalandan öksürdü ve dikkatini çekti tek kaşı havada Yoongiye bakıyordu. Yoongi mesajı aldı... Bu bakış "yiyorsa ağzını aç bakalım ben sana neler yapıyorum.." bakışıydı. Çocukluktan beri birlikte olmanın faydaları da buydu sanırım tek bakışta ne söylediğini anlamak...

Yoongi ayağa kalktı "naparsan yap ters bir durum olursa susmam ama bilmiş ol" dedi.. Namjoon şaşkındı ama mutluyduda gülümseyerek Hobi ve Taehyunga baktı. Taetae ona uçan bir öpücük attı. Oda yakaladı ve aynı şekilde karşılık verdi..

Hobi "evet buna katılıyorum, bir şey olursa susmayız haberin olsun.." dedi ve ayakta dikilen Yoongiye baktı. Yoongi gülümsüyordu Hobi onun gözlerine bakakalmıştı... Bir kaç saniye sonra bu bakışmayı bölen tabiki Taehyungun "oleyyy Namjoon hyung işe başlıyor hadi kalk yarın ne giyeceğini ayarlayalım."diye bağırmasıydı.

Kalkıp Namjoonun elinden tuttu ve onu çekiştirmeye başladı. Namjoon Taehyungun peşinden sürüklenirken arkasına dönüp " beni desteklediğiniz için teşekkür ederim. Sizi seviyorummm." dedi ve odasına doğru ilerlediler.

Odaya geldiklerinde Namjoon yatağa oturdu. Taehyung dolabın önüne geçti ve "bakalım ilk iş günün için neler seçebilirizz.." diye söyledi heyecanla... Dolabı karıştırmaya başladı ama Namjoonun dolabında şort t-shirtten başka pek bir şey olduğu söylenemezdi. Tae umutsuzca Namjoona döndü " hyung bu ne ya Acun Ilıcalı'nın dolabı gibi parmak arası terliklerin nerde " diye söylendi.Namjoon "O kim be" diye sordu yüzünü buruşturup.. Tae "aman boşver önemli değil kısacası iş için uygun pek kıyafetin yok hyung"dedi..

Namjoon "yarın için bir gömlek ve bir pantalonum var işten çıkınca buluşur ve avmye gideriz bir kaç parça bişey alırız olur mu?"diye sordu.. Tae "tamam hyung olur o zaman ben odama geçiyorum sana iyi geceler alarmını kurmayı unutma diyip alnına bir öpüçük kondurdu" ve sırıtarak odadan çıktı.

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin