Seoham ve Seokjin arabanın içinde Namjoonların evini gözetliyorlardı... Seokjin sıkıntıyla oflayıp "şuan burda ne yapıyoruz acaba sapık gibi." deyince Seoham ona bakıp "seni bilmem ama ben devriyede gibi hissettim.." "Hatta şuan Park Jimin adlı bir suçlunun peşindeyim suçuda kalbimi çalmak ehehehehhe.." dedi..Seokjin ona göz devirip " aman ne komik.." deyince Seoham ciddiyetle öyle deme hatta çocuğumda elinde.." dedi. Seokjin " sen ne saçmalıyosun gece gece.. Şuradan bi cam aç oksijensiz kaldın sanırım.." dedi..
Seoham omuzlarını çekip dudaklarını sarkıttı. "Uyuyordur diye rahatsız edemiyorum. Canım sıkılıyor Jin.." Seokjin birden Seohama dönüp " ne yapayım lan sana Jimin taklidimi yapayım.." dedi.
Seoham " ne yaparsan yap civcivim kadar tatlı olamazsın bir kere.." dedi. Seokjin "off sıktın he ben marketten birşeyler alacağım. Bir şey istiyor musun.?" diye sordu. Seoham "yok ben istemem sen git ama dikkatli git yakalanma bak.." dedi.
Seokjin arabadan inince telefonunu çıkardı. Instagram'da dolaşırken Jungkookun paylaştığı Jiminin fotoğrafını gördü.. Tatlılığına krize girip daha sonra bulduğu resimle kolaj yaptı.Jimine mesaj atmak için üstüne tıkladı.
Hamham 🕵️♂️💛: Aşkım bak seni buldum 😍
Jimin anında çevrim içi olunca Seoham tekrar yazdı..
Hamham 🕵️♂️💛: Uyumadın mı sen?
Aynı anda bildirim gelmiş Jiminde aynı mesajı yazmıştı .
Civciv 🐥:Uyumadın mı sen?
Seoham gülümsedi.. ve cevap yazmaya başladı..
Hamham 🕵️♂️💛: Ben devriyedeyim beklerken sizi kontrol edeyim dedim..
Civciv 🐥: Beni de uyku tutmadı..
Hem şeyy aşkın mıyım gerçekten🥹Seohamın yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi ve cevap yazmaya başladı ...
Hamham 🕵️♂️💛: Evet aşkımsın, aşkımsınız.. Ayrıca sadece aşkımda değilsin aynı zamanda civcivimsin 🐥❤️
Seoham mesaj yazmaktan sıkılmıştı Jimini aradı .
"Mesaj yazmaktan yoruldum civciv sesini duymak istedim hem.."
"Ama ben yüksek sesle konuşamam Namu hyung uyuyor."
"Tamam konuşma o zaman hadi cama çık biraz göreyim sizi. Bebeğimizi de özledim söyle sen ben söylemiyorum zaten.."
"Tamam bekle.." dedi Jimin..
Sessizce kalktı yataktan perdenin kenarından baktı Seoham arabadaydı yukarı doğru bakıyordu. Hemen üzerine kapşonlusunu geçirip sessiz bir şekilde çıktı odadan..