Aradan iki buçuk ay geçmiş doğum zamanı yaklaşmıştı. Namjoon ve Seokjin doğum için gün almışlar, Jimin ve Hobi ise doktorlarının kontrolünde doğum zamanını bekliyorlardı.Namjoonun doğumu diğerlerine göre biraz erken olacağı için herşeyi hazırdı artık. Diğerleri ise son hazırlıklarını tamamlıyordu.
*******
Seoham ve Jimin polis teşkilatının yıl dönümü için düzenlenen baloya katılmak için hazırlanıyorlardı.
" Civcivim iyisin dimi ? Katılmak zorunda değiliz." "İyiyim sevgilim sürekli bunu sormasan mı ? Hasta değilim hamileyim.." " Tamam civcivim senin için dedim ben.."
Seoham Jiminin saçlarına bir öpücük kondurup " Ben duşa giriyorum gelmek ister misin?" deyip göz kırptı. Jimin onu arkasından iterken " Çok incesin sevgilim ama ben duşumu aldım." dedi. Seoham gülerek banyoya girdi.
Jimin bugün için özel aldığı smokinini giymiş çoraplarını giymek için yatağa oturmuştu. O sırada banyodan çıkan Seoham hemen onun yanına gidip " Sana kendi başına yapma beni çağır demedim mi civcivim." "İstesemde yapamuyorum ki.." deyip dudaklarını sarkıttı Jimin.
Seoham onun dudaklarını öpüp, çorapları eline alıp giydirmek için önünde çöktü .. O sırada Seoham dikkatle çorapları giydirirken Jimin ise onun kayan havlusundan görünen kısımlarını inceliyordu dikkatlice..
Seoham çorapları ve ayakkabıları giydirmiş, kafasını kaldırıp Jimine bakınca " Çok seksisin şuanda Seojim hemen doğsada bu özlemimiz bitse." " Aaaa sen benimi izliyorsun. İmdatt sapık varr !! Polis yok mu polisss?" deyip güldü Seoham.
Jiminde gülüp " Çok salaksın ya ama seni çok seviyorum." "Bende seni çok seviyorum " "Nasıl oldum sence ? Offf karnım kocaman hiç yakışmadı."
" Kalk bakalım ayağa karşıma geç bir inceleme yapayım sana.."Jimin kalkmış tam Seohamın karşına geçmiş ellerinide karnına koymuştu.
Seoham elinde telsiz varmış gibi konuşmaya başladı " Bütün ekiplerin dikkatine size kendimi ihbar etmek istiyorum. Çünkü ben bir eser kaçakçısıyım şuan karşımda Dünya'nın sekizinci harikası duruyor ve ben onu herkesten kaçırmak istiyorum.." "Yaaa Ham ağlarım bak yapma.." deyip Seohamın yanına gitti Jimin.Seoham ona sarılmıştı "Şimdi de ben giyineyim civcivim bana yardım etmek ister misin?" deyip güldü.. Jimin ondan ayrılıp " Bana sapık diyene bakın birde." deyip omzuna vurdu.
" Hadi giyin bekliyorum."
" Tamam civcivim.. Beni izlemek mi istiyorsun? " " Evet hadi ama.." Seoham gülüp yatağın üstündeki kıyafetlerini alıp giyinmeye başladı. Jimin ise gözünü kırpmadan onu izliyordu.Seoham giyinmiş saçlarını yapmak için banyoya geçmişti. Saçlarını yapıp gözlüğünü de takıp Jimine seslendi " Kapat gözlerini civcivim."
"Off hadi gel oyunu bırak Ham."
" Tamam ya bi oyun yaptırmadın adama.." " Kaç yaşına geldin hala oyun derdi...." Jiminin lafı yarım kalmıştı çünkü Seoham bütün ihtişamıyla karşısında duruyordu.