YAZARDAN
Namjoon bu sabah ilk defa insan alarmından (Yoongiden) önce uyanmıştı...
Aklında sadece dün akşam yaşanan o korkunç (yersen) olay vardı. Yaşadıkları o anı düşünüp sıkıntıyla saçlarını çekiliştirdi."Asssshhhh kendine gel Joon kazayla olan bir şeydi" diye düşündü..
Yataktan kalktı banyoya doğru ilerlerken ilk kez koşturmadan banyoya girmenin sevincini bile yaşayamıyordu. Çişini yaparken bile o anı düşünüyordu...
Elini yüzünü yıkadı. Aynada kendine bakarken kaşındaki dünden hatıra yaraya bakıp iç çekti.
Banyodan çıkıp dolabının karşısına geçip giyicek bir şeyler aradı.. Eline geçirdiği eşofmanları üstüne geçirdi.
Hobiye doğru baktı saat daha erkendi.. Taehyung bugün okula gidiceği için işe tek gitmesi gerekiyordu..
Mutfağa doğru ilerledi dolabı açıp Coco Pops kutusunu aldı,buzdolabından sütü çıkarıp ikisinden kaseye boşalttı.. Mutfaktaki masaya oturup Coco Popsunu yemeye başladı...
Bu sırada uyanan Yoongi mutfaktan gelen sesleri duyunca şaşkın bir halde mutfağa doğru ilerledi.. Mutfak masasında Coco Pops yiyen bir Namjoon görmeyi beklemiyordu.
"Tanrım dünyanın son gününe uyandım da haberim mi yok"diye söylenirken Namjoon onun geldiğini fark etmemişti bile...
Yoongi Namjoonun kulağına eğilerek..."Heyyy tüpsüz dalmışsın Namjoon-ahhhh fazla derinlere inme boğulursun" diye bağırdı.. Namjoon bunu beklemiyor olucak ki yerinden sıçradı o sırada ağzına götürdüğü kaşık elinden fırladı ve yere düştü..
Namjoon sıkıntılı bir şekilde yüzünü sıvazladı. Yoongiye dönüp "Hyung ben bi bok yedim ama işin içinden çıkamıyorum"dedi.
Yoongi endişeyle gözlerini açtı ve Namjoonun yanına ilerleyip elini alnına koydu."Ateşin yok, gözlerin gayet iyi bakıyor sarhoşta değilsin.. Bana hyung dediğine göre gerçekten ciddi bi bok yemişsin sen çabuk anlat"diyip Namjoonun yanındaki sandalyeye oturdu..
Namjoon sıkıntıyla nefes aldı... Yoongi"anlat artık be sanki Kuzey Kore Güney Kore meselesi ne düşünüyosun" diye söylendi.
Namjoon anlatmaya başladı. O sıra da mutfaktan içeri Hobi ve Taehyung da girmişti. Hobi neşeyle "günaydın güzel evimin güzel insanları" diye şakıyarak girerken,Yoongi işaret parmağını dudaklarına bastırıp onlara doğru "şşşhhhhhh" yaptı..
Hobi ve Taehyung ne olduğunu anlamasalarda Yoongiyi dinleyip sessiz bir şekilde masaya oturdular.
Namjoon anlatırken suratı şekilden şekile giriyordu. Kimi zaman sinirleniyor kimi zaman şaşırıyor çoğu zamanda gülümsüyordu...
Yoongi,Hobi ve Taehyung onu pür dikkat izliyorlardı.
********
...
"İşte böyle oldu..." diyip olayı anlatmayı bitirdiğinde, üçü aynı anda "neyyyyy öpüştünüz mü?"diye bağırdı.Namjoon onlara göz devirip "o kadar şey anlattım siz buna mı takıldınız"diye söylendi..ve "ayrıca o bir öpüşme sayılmazdı sadece dudaklarımız birbirine değdi,yani sadece bir öpücük..Öpüşmede dil kullanılır"diye ekledi..
Hobi ve Taehyung kahkahalara boğulurken Yoongi boş gözlerle ikisine bakıyordu.. Hobi gülerken Taehyungun üstüne ağırlığını verince ikisi birden sandalyeden yere düştü.Namjoon onların bu haline göz devirip mutfaktan çıkıp gitti.
Taehyung hala yerde yatarken şaşkın şaşkın Yoongiye bakarak " ne oldu şimdi ya altı üstü biraz anırarak güldük niye gitti ki"diyip alt dudağını sarkıttı.Hobi "üzülme Taetae bizim bir suçumuz yok ama sana kötü bir haberim var"diyip. Taehyungun başını okşadı.