Bölüm 21🍓

65 5 8
                                    


Akşam olmuş şimdi herkes bahçede toplanmıştı.. Marketten aldıkları atıştırmalıkları ve içecekleri hazırlamıştı Yoongi ve ona yardım eden Seokjin..

Seokjin aralarında ki bu anlamsız çekişmeye son vermek istiyordu.. Sonuçta ikiside Namjoonun mutluluğunu istiyordu.. Amaçları ortaktı yani..

Mutfakta hazırlık yaparken kısada olsa sohbet etmişlerdi.. Yoongi biraz daha ılımlı gibiydi bu Seokjine cesaret vermiş Namjoon ile kurmak istediği gelecek planlarından bahsetmişti az da olsa..

Yoonginin de içi biraz daha rahatlamıştı.. Seokjine güvenmiyorum desede içten içe ona güveniyor ve ne kadar istemesede onu sevmeye başlıyordu..

Yoongi onların yaşıt babasıydı.. Kimsenin onları üzmesine izin vermezdi.. Evet çok korumacıydı fazlasıyla ama bunu hep sevgiden yapıyordu..

Şimdi ise masada yanyana oturmuş birbirlerinin kulağına birşeyler söyleyip gülüşen Namjoon ve Seokjine bakıyordu düşünceli düşünceli .. Onun düşüncelerini bölen Hobinin yanağına kondurduğu öpücük oldu.. Hobi kulağına eğilip alaylı ses tonuyla "görüyor musun bey gözlerimizin önünde büyüdü yuvadan uçup gidecek minik koalamız.."deyip kıkırkadı..

Yoongi derin bir nefes aldı.." Hobia bu Seokjin Namumuzu sahiden çok seviyor ona güvenmeye başladım artık ama biraz oynamaktan zarar gelmez değil mi?" deyip sırıttı..

Hobi " sinsi kedicik kendine oynamak için fare mi buldun sen oy amanda aman.." deyip yanaklarını sıktı Yoonginin ..

Yoongi ona dönüp "bir fare değil iki fare buldum.."dedi ve kahkahayı bastı..

Hepsi onlara bakıyordu şimdi.. Taehyung heyecanla "ne oldu hyung neye gülüyorsunuz bu kadar komik olan ne bizede söylesene nolur.." diye konuşmaya başladı..

"O benim sevgilimle aramda olan bişey Tae her bokumuzu size söylemek zorunda mıyız.."dedi Yoongi..

Taehyung dudaklarını sarkıttı.. "Tamam ya sormadım bir şey.."deyip kollarını önünde birleştirdi..

Jungkook Taehyunga doğru eğilip "Tae üzülme bir gün seninde sevgilin olur sende onunla güler hyunglarına söylemezsin.."dedi.

"Heh çok iyi dedin tavşan.. Evet hyung benimde sevgilim olursa bende size söylemicem hıh.."deyip kafasını diğer tarafa döndü..

Yoongi "olur Taetae ama mümkünse zehirlenme ve ortadan kaybolma.."deyip güldü..

Seokjin Namjoona doğru eğildi "her koşulda konu nasıl bizim ilişkimize ve yaşadıklarımıza geliyor anlamıyorum.." deyip sıkıntıyla yüzünü sıvazladı..

Namjoon yüzündeki gülümsemeyle "sen bundan ömrün boyunca kurtulamayacaksın sevgilim.." dedi .

Yoongi bir baba edasıyla ayaklandı herkesin dikkatini çekmek için yalandan öksürdü.."öhö öhö evetttt... Şimdi burda upuzun bir konuşma yapıp sizi sıkıntıdan patlamak çok hoşuma giderdi ama..." Hobi t-shirtünün ucunu çekiştirip gözlerini büyüttü.. Yoongi devam etti konuşmaya " neyse Hobiaya dua edin siz.. neyse ne bu kısa zaman da çok şey yaşadık ama günün sonunda bu masada hep beraber ve sağlıklıyız... Bunun şerefine içelim.."deyip soju dolu bardağını kaldırdı.. Hepsi bardaklarını kaldırıp ona eşlik etti ...

Yoongi yerine oturup diğerleri gibi bardağındaki sojuyu bir dikişte içti.. Aralarından tek içmeyen Seohamdı.. Jimin ona dönüp "Bay Park siz neden içmiyorsunuz?.." diye sordu.. Seoham ona dönüp " yarın sabah yola çıkacağım civciv akşamdan kalma olmak istemiyorum.."dedi.

Seohamın söylediğinden sonra Jiminin morali bozulmuş hiç bir şey söylememişti.. Hobi " biz bir kaç gün kalırız diye düşündük Bay Park sizde kalın hem biraz tatil yapmış olursunuz.." dedi...

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin