Hobinin gidişinin üstünden iki hafta geçmişti..Herkes için zor günlerdi ama insan nelere alışmıyor ki ne kadar özleselerde görüntülü görüşme mesajlaşma vb. Şeylerle bunun üstesinden gelemye çalışıyorlardı.Namjoon bu sabah yine alarmından önce uyanmıştı.. Hobinin boş yatağına baktı bir süre, sonra toparlanıp kalktı yataktan... Güzel bir duş aldı üstünü giyindi.. Bugün şirket ihalesi için şehir dışına çıkıcaklardı o yüzden rahat bir şeyler giydi üstüne her zaman ki şortarından birini altına geçirdi. Üstünede ikili bir takım giyip odadan çıktı..
Sonra mutfağa geçip güzel bir kahvaltı hazırladı.. Taehyung teyzesinin beşinci evliliği için annesinin tehtidleri yüzünden gitmek zorunda kalmıştı hafta sonu dönecekti.
Güzel bir sofra kurdu arada kırdığı bardağı ve kestiği parmağını işin içine katmazsak sorunsuz bir hazırlık olmuştu..
Yoongi mutfaktan gelen seslere şaşkın bir halde oraya yöneldi.. "Yine ne boklar yedinde böle bir sofra kurdun acaba" diye söylenerek masaya kuruldu.
Namjoon ona anlamaz gözlerle bakıyordu. "Anlamadım"dedi... Yoongi "erken kalkmışsın yetmemiş birde kahvaltı hazırlamışsın"diye sorar gözlerle baktı Namjoona..
Namjoon " heeee yok ya iş gezisi için şehir dışına gidecektim biliyorsun o bugün ona hazırlanmak için kalktım gitmeden de sana bir kıyak yapıp kahvaltı hazırladım işte .."dedi..
"Şimdide odama gidiyorum çantamı hazırlamam lazım sana afiyet olsun Yoongia tadını çıkar.." deyip Yoongiye doğru eğildi ve ona sımsıkı sarıldı. Bu arada Yoongi onu itmeye çalışıyordu tabi söylenerek "öffff yapış yapış bune ya kesicem seni Kim Namjoonnnn.." diye bağırıyordu. Namjoon ona aldırmadan güzelce sarıldı tam ayrılırken de saçlarını karıştırdı. Yoongi tam ona bir tane geçirecekken koşarak mutfaktan çıktı. Yoongi omzunu çekip "iştahım var sanki salak bide güzel şeyler yapmış iştahım varken yapmaz.."diyip iç çekti.. İçinden iki gün evde yalnız olmanın hakkını vermeyi düşünerek kalktı ve masayı toplamaya başladı.
Namjoon çantasını hazırladı. Salonda koktukta oturan Yoonginin yanına uğradı." Ben gidiyorum Yoongia aklım sende kalacak ama mecburum.. kendine dikkat et ve dağıtma olurmu Hobi beni öldürür.." dedi. Yoongi "öfff çocukmuyum ben tamam git sen hadi" deyip uyuşuk bir şekilde elini kaldırıp salladı. Namjoonda ona hoşçakal dedikten sonra çantasını alıp evden çıktı.
*********
(Namuyu böyle hayal ediyoruz eehehhehehe)Namjoon şirketin önünden gidecek olan otobüsün yanına geldiğinde herkes oradaydı. Seokjin siyah arabasının tam yanında Jimin ve Jungkook ile konuşuyordu. Namjoonu görünce dikkati ona kaydı ve Namjoonun üstüne giydiği takımın üstündeki gömlek kaydığı için göğsü gözüküyordu Seokjinin gözleri fal taşı gibi açıldı.."Siktir memesi gözüküyor beni çıldırtmaya çalışıyor galiba" diye söylendi sesinin duyulduğunun farkında olmadan.. onun söyledikleriyle Jimin ve Jungkook onun baktığı tarafa doğru baktı "heh anlaşıldı hyungun derdi" dedi Jungkook..