YAZARDANNamjoon yemeğini yemiş odasına geçip yatağına uzanmıştı. Yemek sırasında Yoongiyle yaptığı konuşmayı getirdi aklına sıkıntıyla yüzünü sıvazladı.
Flashback
Yemek zamanı(Turşihan koş bir tanem rızzıkk zamanii😅)Hep beraber masada toplanmış yemek yiyorlardı. Namjoon birden elindeki yemek çubuklarını sert bir şekilde masaya bıraktı..
Diğerleri ne olduğunu anlamamış şaşkın bir ifadeyle Namjoona bakıyorlardı.
Namjoon Yoongiye dönüp " ona neden öyle davrandın o benim ve Taetaenin hayatını kurtardı" diye çıkıştı..
Yoongi ve diğerleri şaşırmıştı.
"Ben nerden bilebilirdim onun sizi kurtaran ve seni emcükleyen kahramanın olduğunu.. Endişeli endişeli etrafına baktığını görünce seni rahatsız eden bir sapık sandım."dedi ."Hyung Taetae onun kim olduğunu söyledi, öğrendikten sonra en azından bir teşekkür edebilirdin. Ama sen naptın beni kolumdan tutup kaçırır gibi ordan uzaklaştırdın.." diyip hayal kırıklığı ile Yoongiye baktı.
Yoongi sıkıntıyla nefes verdi." Benim herkese karşı böyle olduğumu biliyorsun İsterse Superman olsun ben böyleyim."dedi.
Namjoon "beni mahçup ettin hyung" diyip üzgünce mutfaktan çıkıp gitti.
Hobi ve Taehyung şaşkınlardı. Namjoonun bu kadar üzüldüğünü tahmin etmemişlerdi. Hobi Yoongiye dönüp"sana hyung dediğine göre gerçekten üzülmüş olmalı gönlünü almalısın Yoongi."diyince Yoongi öfffleyerek "tamam ya bende üzülmesini istemiyorum bu kadar takıldığını tahmin etmedim yemeğimi yiyip alırım gönlünü.." dedi.
Taehyung Hobiye dönerek " bu durumda hala yemeği nasıl düşünüyor aklım almıyor" diyince Yoongi "Lan senin karşında asker arkadaşın mı var hyungunla nasıl konuşuyorsun sen" diyip ensesine şaplağı geçerdi...
Flashback biter 😅
Odada yalnız olmasını fırsat bilip telefonunu eline aldı. Aklında bugün olanlar için Seokjinden özür dilemek vardı..
Namjoon mesaj kısmına girip yazdı yazdı sildi yazdı yazdı sildi...
En sonunda yazıp yolladı...
*******
O sırada Seokjin ise Jimin ve Jungkook ile birlikte yemek yiyordu..
Mesaj sesini duyunca telefonunu eline aldı..
Gamzeli: Bay Kim müsait misiniz?
Seokjin heycanla mesajı okuyup yüzüne yayılan gülümsemeden habersiz cevap yazdı..
Bay Kim: Evet müsaitim buyur seni dinliyorum.
Gamzeli: Ben bugün olanlar için sizden özür dilerim Bay Kim..
Seokjin anlamaz bakışlar atıyordu telefonuna, kendini izleyen iki meraklı kardeşinden habersiz..
Bay Kim: Anlayamadım neden özür diliyorsun?
Gamzeli: Yoongi adına sizden özür dilerim Bay Kim.. Aslında o kaba biri değildir. Yaşanan olaylardan dolayı fazla korumacı davranıyor,sizi de tanımadığı için biraz sert çıkıştı. Tekrar onun adına özür dilerim.