Herkes Namjoonların evinde toplanmıştı.. Salondaki kanepelere dizilmişler kendi aralarında konuşuyorlardı. Seokjin yalancı bir öksürükle dikkatleri üstüne çekti. "Size söylemek istediğimiz bir şey var.. "deyip Namjoonun elini tuttu. "Bizim bir bebeğimiz olacak.."dedi Kimse bir tepki vermeyince Namjoon "eee birşey demeyecek misiniz? dedi.Yoongi şöyle herkeste bir göz gezdirdi."Siz beni salak mı sandınız herşeyin farkındaydım ben.."dedi. Taehyung "bende biliyordum hyung.. hatta bu konuyla ilgili seninle daha sonra konuşmak istiyorum." dedi.Namjoon kafasını salladı."Kimse sevinmedi heralde.." deyip dudaklarını sarkıttı. Jungkook heyecanla "olur mu öyle şey hyung Taehyunga bakma sen öğrenince yeğenine hediyeler bile aldı.." deyip güldü.. Taehyung ayağa kalkıp Namjoona sarıldı."Çok sevindim tabi ki hyung amca oluyorum.." dedi.
Herkes kendi arasında sohbete dalmış konuşurken Yoonginin gözleri uzaklara daldı.Birtek Hobinin olmaması kalbini acıtıyordu. Kapı kırılırcasına çalındığında Seoham ayaklandı eli refleks olarak beline gitti. Yoongi "sakin olun ben bakarım.." deyip kapıya yöneldi.
Kapıyı açınca Hobi nefes nefese karşısında duruyordu. "Selam.."dedi. Yoongi ona cevap vermeden arkasını dönüp içeri gitti.
Herkes kim gelmiş diye sorarken Yoongi omzunu çekip yerine oturdu. Hobi elindeki kutuyla içeri girip elini havaya kaldırdı neşeyle "selammm." dedi .
Taehyung ayağa kalkıp sarıldı."Hobi hyung seni çok özledim.. Hoşgeldin.." "Hoşbuldum Taetaem galiba beni özleyen tek sen varsın.."dedi.
Seokjin Namjoonun koluna dirseğiyle vurdu..Namjoon omzunu çekti . Sonra dayanamadı ve ayağa kalktı."Sana kızgınım ama özlemediğim anlamına gelmez.."deyip sarıldı Hobiye..
"Biliyorum ama beni anlaman lazım sen benim en yakınımsın.." dedi Namjoonun kulağına. Oda kafasını salladı anladığını belli eder şekilde ..
Yoongi sağa sola bakıyordu. Çünkü içi içini yiyordu ona sarılmak için, ama kızgın ve kırgındı. Namjoon yerine oturdu. Hobi geçip boş olan bir yere oturdu.
Hobi elindeki kutuyu Yoongiye uzattı. Kutuyu aldı "doğum günüm bugün değil ne alaka ." dedi. "Hayır doğum günün" dedi Hobi gülerek.. "Ne o nüfus müdürü müsün?" deyince Hobi "offf saçmalamayı keste aç artık şunu.." deyip kanepenin yastığını ona fırlattı.
Yoongi kutuyu açtı içinde minik bebek patiklerini görünce anlamsızca Hobiye bakıp "yanlış oldu galiba Namuya vercektin sanırım.."dedi.
Patikleri eline alırken içinden düşen ultrason kağıdına baktı.. Üstünde Jung Hoseok yazıyordu.. Kendini tutup Hobiye döndü "iyi tebrik ederim.." dedi. Herkes şok olmuştu.
Kutunun içine yerleştirdi, patiği ve ultrason kağıdını kapağını kapattı. İki elinin arasına aldı kutuyu.."Çişim geldi ben tuvalete gidiyorum." dedi hızlı bir şekilde kalkıp banyoya ilerledi. İçeri girdi kapıyı kapatmasıyla kendini yere bırakması bir olmuştu.. Hüngür hüngür ağlıyordu. İçine dolan sevinci bu şekilde atıyordu içinden..
Elindeki kutunun kapağını açıp ultrason kağıdını eline alıp öptü. "Hoşgeldin bebeğim.." dedi. Şimdi içli içli ağlıyordu.
Birden banyonun kapısı açıldı Yoongi kafasını kaldırdı. Gelenin Hobi olduğunu görünce kafasını tekrar yere indirdi. Hobi onun yanına oturup öptü yaşlar akan gözlerinden, sımsıkı sarıldı ona
"özür dilerim çok özür dilerim.. Hep o aptal eczacı yüzünden oldu. Ahh onun yüzünden bebeğimiz olmaz sandım ben hayatım bitti sana bir bebek veremem sandım affet beni lütfen kediciğim.."dedi. Yoongi yerdeki ellerini kaldırdı Hobinin sarılmasına karşılık verdi