Namjoonun ilk iş günü kazasız belasız ama biraz utanarak bitmişti.Odasından çıkmadan önce telefonunu aldı ve Taetaeyi aradı...
"Alo Taetae"
"Efendim hyung"
"Kıyafet bakmak için avmye gidiyoruz dimi"
"Evet hyung ben direk oraya geçerim orda buluşuruz olur mu?"
"Tamam Taetaem bende otobüse binip gelicem biraz uzun sürebilir merak etme olur mu?"
"Tamam hyung görüşürüz öptüm,seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum Taetaem"
Telefonu kapattı ve odasından çıkıp Seokjinin odasının kapısını tıklattı.
Seokjin "gel" diyince kapıyı açıp içeri girdi."Bay Kim benden istediğiniz başka birşey yoksa çıkıyorum efendim.." "Bugünlük bu kadar gamzeli iyi akşamlar" "İyi akşamlar efendim.." diyip odadan çıktı ve otobüs durağına yürümeye başladı..Durağa geldi boştu geçip oturdu ve otobüsü beklemeye başladı.. Ama bir türlü gelmiyordu. Sıkıldı telefonunu çıkardı ve Instagram'da birşeylere bakmaya başladı.
Önünde duran araba ilk önce dikkatini çekmedi çünkü o otobüs bekliyordu. Arabadaki kişi kornaya basınca kafasını kaldırdı ve açık olan camdan Seokjini gördü. Ayağa kalktı arabaya yaklaştı.
Seokjin "evlerimiz yakın senide evine bırakabilirim"dedi. Namjoon "teşekkür ederim Bay Kim ama eve gitmiyorum başka bir işim var" diyince Seokjin içten içe o işin ne olduğunu merak etsede soramadı buna hakkı yoktu çünkü... "Tamam öyleyse yarın görüşürüz iyi akşamlar" dedi ve gaza basıp gitti.
Arabayı fazla hızlı kullandığının yeni yeni farkına varıyordu Seokjin... Biraz yavaşladı ve "tanrım bu böyle devam edemez nasıl baş edeceğim ben bu hislerle"diye söylendi sesli bir şekilde...
"Zaten gamzeleri çok güzel şimdi bide bebek gibi kokuyor herkes ona bakıcak oooooffffff" diye bağırdı..
Seokjin kendi içinde savaşlar verirken eve gelmişti çok agrasifti farkında değildi. Kapıyı çaldı,kapıyı açan hizmetli kız "hoşgeldiniz efendim"dedi ama Seokjinin onu duyucak hali yoktu hırsla odasına çıktı.
Seokjin bunları yaşarken Namjoon otobüse binmiş avmye varmıştı. Gerçektende Seokjinin içine doğanlar oluyordu Namjoonun bebek kokusu kadın erkek herkesin dikkatini çekiyordu.Yanından geçtiği insanlar dönüp bir daha bakıyordu.Ama bu onun umrunda bile değildi. Namjoon Taehyungun dediği mağazanın önüne varınca Taehyung koşarak Namjoona sarıldı..
Tam ayrılacağı sırada tekrar yaklaşıp Namjoonu kokladı. "Hyung bu koku?"dedi Namjoona sorar gözlerle bakarken.. Namjoon "ne var bu kokuda ya bi yerden tanıdık ama ben çıkaramadım. "dedi."Sabah Hobiyi uyandırmamak için senin odanda duş aldım senin şampuanını kullandım onun kokusu Taetae başka değişik bir şey yok.." diyince
Taehyung"hyung o Dalin bebek şampuanı o yüzden farklı geliyor." dedi. Namjoon gözlerini kocaman açtı" saçmalama bu yaşta bebek şampuanı kullanıyor olamazsın dimi?" diyip sıkıntıyla ona baktı.
Taehyung"hyung saçımı ilk onla yıkıyorum ben yumuşacık oluyor o yüzden" dedi...
Namjoon offladı "neyse olan oldu alacaklarımızı alıp çıkalım burdan biran önce eve gitmek istiyorum " dedi. Taehyung onu onayladı ve mağazaya girdiler.
*******
İki saatin sonunda eve gelebilmişlerdi. Ellerindeki torbaları girişe bırakıp salona geçtiler. Yoongi ve Hobi TV izliyordu. Ev çok sessizdi ikili şaşırdı Namjoon kendini Hobinin yanına attı ve "oooofffff çok yoruldum Hobia " diye söylendi.