Namjoon, Bayan Kim'in Seokjinin annesi olduğunu öğrenince üstüne çeki düzen vermeye çalıştı. Yeni uyandığı için dağınık olan saçlarını elleriyle düzeltip "buyrun lütfen efendim ben Kim Namjoon.." deyip Bayan Kim'e yol verdi. Kadın Namjoonu aşağılayan bakışlarıyla eve girdi.Şimdi ise salona girmiş aynı aşağılayan bakışlarıyla evi inceliyordu. "Buyrun oturun lütfen.. Ne içersiniz efendim?" dedi Namjoon gayet içten bir şekilde.. Kadın ona dönüp "fazla kalmayacağım sadece seninle ufak bir konuşma yapmak için geldim." dedi.
Kadın kanepenin ucuna oturdu Namjoonda tam karşısına " lafı fazla uzatmayı sevmem karnındakini aldır ve oğlumun peşini bırak.." Namjoon "anlayamadım ne demek istiyorsunuz.." dedi.
O sırada Yoongi mutfaktan neşeyle içeri girip "kim gelmiş Namu?" deyince Namjoon Yoongiye dönüp "Jinin annesi Bayan Kim.." dedi.
Yoonginin neşesi Namjoonun ifadesini görünce solmuştu.. Kadın "ne dediğim gayet açık karnındaki piçi aldırıp oğlumun peşini bırakacaksın.. Biz saygın bir aileyiz onun senin gibi biriyle evlenmesine ve çocuk yapmasına izin vermiyoruz o bizim istediğimiz ve ailemize uygun biriyle evlenecek.." dedi.
Namjoon konuşamıyordu. Yoongi onun omzuna eline atıp " siz neler söylüyorsunuz. Bizim evimizde benim kardeşimle konuşma tarzınıza dikkat edin.!" dedi yüksek sesle.. Sesleri duyan Hobi ve Taehyungda salondaydı şimdi.
Yoongi sakin kalmaya çalışıyordu ama karşısındaki kadın buna izin vermiyordu.
Kadın "siz nasıl bir çetesiniz acaba zengin insanları ağınıza düşürüp onlardan çocuk mu yapıyorsunuz?" deyince Yoongi artık içinde tuttuğu siniri dışarı bıraktı. " Ne saçmalık ama yeter bu kadar! Kardeşimin de bizimde sizin zenginliğinize de saygınlığınıza da ihtiyacı yok. Yeğenlerimin zaten doğuştan zengin ve saygın bir amcası var. Ben Min Yoongi, hani şu yırtınarak ortak olmaya çalıştığınız Min Şirketler Grubun varisiyim.." dedi. Bayan Kim şaşırmıştı.
Bayan Kimin konuşmasına fırsat vermeden devam etti Yoongi " Ayrıca Namjoonda oldukça başarılı bir mimar.. Oğlunuzla aynı okulda okumuş hatta o okuldan birincilikle mezun olmuş zeki biridir. Sıradan biri asla değil. Asıl oğlunuz Namjoon gibi biriyle karşılaştığı için Tanrıya şükretmeli.." dedi..
"Şimdi kalbinizi daha fazla kırmadan burdan gidin.. Hee ayrıca babamla özel olarak sizin hakkınızda bir konuşma yapacağımdan şüpheniz olmasın.. Sizin gibi kişilerle onunda iş yapmak isteyeceğini pek sanmıyorum.."dedi.
Namjoon ise olanı biteni sadece dinliyor Yoonginin elini sıkı sıkı tutmuş ondan destek alıyordu.. Aklından geçen düşünceler onu daha çok üzerken Bayan Kimin yanında ağlamamak için kendini tutuyordu..
Bayan Kim ayaklandı Yoongiye bakıp " yalan söylüyorsun inanmıyorum bu söylediklerine.. Bay Minin oğlu neden böyle bir yerde yaşasın ki.." dedi.
Yoongi histerik bir şekilde gülerek Namjoonun elini bıraktı masadaki cüzdanını alıp içerisinden kimliğini çıkarıp kadına uzattı " kimlik numaramı da vereyim GBT'me bakın isterseniz.. " dedi.
"Aa bir saniye.." deyip telefonundan babası ve annesiyle olan resminide gösterdi Yoongi, kadın derince yutkunup " ne derseniz deyin bu bebek doğmayacak.." dedi. Yoongi eliyle havada görünmez tırnak işareti yapıp "bebekler.." "doğacak.." deyip göz kırptı kadına.. Kadın başka bir şey demeden kapıdan çıkıp gitti.
Bayan Kim evden çıktıktan sonra Namjoon dakikalardır tuttuğu gözyaşlarını serbest bıraktı.. Yoongiye kollarını uzatıp "ben onlara kıyamam ki hyung..daha geçen gün kalp atışlarını duyduğum bebeklerimi nasıl bile bile öldürürüm.." deyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.