Bölüm 25 🍓

31 3 21
                                    


Aradan geçen günler Namjoona ne kadar iyi geldiyse Seokjini o kadar depresyona sürüklemişti..

Sabah yatağından kan ter içinde uyanmıştı.. Yine o kabuslardan birini görmüştü. Son bir haftadır olduğu gibi rüyasında yine Namjoon elinde bir bebek kanlar içinde konuşmadan Seokjine bakıyor sadece..

Banyoya doğru ilerledi aynada kendine baktı.. Namjoonla yaşadıkları geçti aklından sürekli biz korunduk derken atlamıştı kafasında o geceyi.. Evde korunmak için prezervatif olmadığı bir gece Namjoon ona sorun olmadığını söylemişti... O anları düşününce yine kendine kızdı.. "Aptalın tekisin Jin .. Şimdi ikisinide kaybettin.." dedi. Sonra günlerdir yaptığı şeyi yapıp üzeri bebek kıyafetleriyle dolu olan yatağına geri döndü..

Namjoon ve Jimin kafeteryada oturmuş bir şeyler içiyordu.. Jackson telaşla yanlarına gelip oturdu "Tanrı aşkına Bay Kim nerelerde..?" "Ne bilelim biz bekçisimiyiz arasaydın Jackson.."dedi Jimin..

"Yaaa Jimin arasamıydım iyi ki söyledin ya ben aramadım sanki telefonları açmıyor..Çok acil bir toplantı var iki kere erteledim artık erteleyemem katılması şart ." deyince Jimin "tamam ben katılırım onun yerine.." "buda çözüm değil Jimin onda olan dosyalar lazım bize ve fazla vaktimiz de yok iki saat sonra burada olacaklar.." dedi

Namjoon Jimine "sen toplantı için hazırlan bende gidip evden dosyaları alırım Jimin.." dedi. Jimin Namjoona "hyung emin misin? Bunu yapmak zorunda değilsin.." dedi. Namjoon "iş bu Jimin hallederim beni merak etme.." deyip ayaklandı.

Namjoon evin kapısına gelmişti. Derin bir nefes aldı zile bastı kapıyı açan olmadı.. Acaba evde değil mi diye düşündü.. Tekrar çaldı zili ama yine açılmadı bir süre bekledi..

Seokjin ise mutfakta ilacını arıyordu.. Ama kafası o kadar dalgındı ki zili duymuyordu. Namjoon bahçeden dolaşıp mutfağın olduğu tarafa geçti. Bir umut mutfağın kapısı açıktır belki diye düşündü..

Mutfağın kapısından içeri baktı.. Seokjin ordaydı.. Sinirlendi Namjoon evde olmasına rağmen kapıyı açmadığı için.. Onu izlemeye başladı ne yaptığını merak ediyordu.. Seokjin ise ilacını bulmuş eline bir kaç tane döküp suyuda eline alıp hepsini ağzına atıp yuttu..

Namjoon onu öyle görünce birden camı yumruklamaya başladı.."Jin dur yapma Jin ..". Hem bağırıyor hem ağlıyor bir yandan da camı yumrukluyordu.. Dizlerinin dermanı gitmişti kendini yere bıraktı..

Seokjin sesleri duyup kapıya bakınca Namjoonu yerde gördü.. Hemen kapıya koşup açtı..

"Nasıl yaptın böyle bir şey aptal aptal .." diye bağırıp Jine vuruyordu Namjoon.. Seokjin şaşkınlıkla " ne yapmışım Gamzelim ben anlamadım.." dedi.. "İlaçları içtin intihar etmek için işte.." dedi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.. "Ne intiharı Namu saçmalama kendine gel güzelim.." dedi Seokjin.. Hıçkırıklarının arasında "ama içtin ben gördüm.." dedi Namjoon..

Seokjin " haaa sen onu diyorsun.. O migren ilacım Gamzelim doktorun verdiği kadar içtim ben dozunun dışında içmedim korkma.." dedi..

Namjoon Seokjine bir tane tokat atıp sinirle " aptal yüreğime iniyordu aptalsın sen aptall..." dedi..

"Sizi bırakacağımı nasıl düşünürsün.. Ben sizi asla bırakmayacağım.." deyince Namjoon iç çekerek " yalancı ama sen o gün..." konuşmasını bölen Seokjinin öpücüğü olmuştu.. Özleminden öldüğü dudaklara yapıştı adeta Seokjin.. Namjoonun yüzünü ellerinin arasına alıp "o günü unut lütfen gamzelim.. Aptallık ettim, amacım asla seni suçlamak değildi sadece çok şaşkındım.. Lütfen affet sizi hala çok seviyorum.." dedi.
" Ondan vazgeçme olurmu gamzelim ben her şeyi telafi edeceğim.. Onu çok istiyorum.." deyip Namjoona sarıldı.

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin