Bara gittikleri günün üstünden bir hafta geçmişti. Hobi ve Yoonginin barda olanları ve arabada olanları anlatmasından sonra Namjoon şirkette Seokjinin yüzüne bakamıyordu.. Olduğunca ondan kaçmaya çalışıyor yan yana gelmemek için elinden geleni yapıyordu.Bugün şirkette toplantı vardı ve mecbur Seokjinle yan yana gelecekti onun sıkıntısına birde Hobinin bugün gidecek olması ekleniyordu. Her ne kadar Hobiye belli etmemeye çalışsalarda hepsinin içlerinde büyük bir hüzün vardı. Ama onun için sabredip onu destekleyeceklerdi.
Aslında kendinden çok Yoongiyi düşünüyordu... Birbirlerine itiraf etmeseler de onların birbirlerine olan hislerini anlıyordu kim olsa anlardı Namjoon da farkındaydı her şeyin ... Hobi gidince Yoongiye daha çok destek olmayı ve onun yanından ayrılmamayı düşünüyordu.
Odasında bu düşüncelere dalmışken kapısı açıldı Jimin ve Jungkook içeri girdi. "Gamzeli hyung toplantı başlıyor beraber gidelim" dedi Jungkook...
Başını aşağı yukarı salladı Namjoon içindeki hüznü dışarı yansıtmaktan çekinmiyordu. Jimin endişe ile elini Namjoonun sırtına koydu "hyung neyin var keyfin yok gibi.." diye sorunca.. "Hobi dans eğitmenliği için bir dans akademisinde işe başlıyacak bu çok güzel bir şey biliyorum ama devamı beni üzen şey... Eğitmen olması için öncelikle şehir dışındaki ana binalarında eğitim alıp belge alması gerekli ve orda ne kadar kalacağı belli değil ve bu belirsizlik bizi çok üzüyor.." deyip iç çekti..
Jimin "hyung üzülme lütfen çok zor bir durum ama en kısa zamanda tamamlayıp döneceğinden eminim o gece barda bana bahsetmişti videolarına bakma fırsatım oldu gerçekten çok yenetekli biri bence hemen alacak o belgeyi.." dedi ve Namjoona gülümsedi..
"Umarım Jimin umarım.. çünkü bu durum içimizden bazılarını benden daha çok etkileyecek ve sonuçlarından korkuyorum.."dedi..
Toplantı odasının önüne geldiler Namjoon Jimine dönüp " teşekkür ederim konuşmak çok iyi geldi.." dedi.Jungkook "hyung her zaman yanındayız."dedi...
Namjoon ona bir öpücük attı. O sırada toplantı odasının kapısı açıldı.Namjoonun Jungkooka attığı öpücük sanki Seokjine gitmiş gibi oldu.. Seokjinin gözü öpücüğü bile görmedi.. Sinirli bir şekilde onlara bakıyordu."Sohbetinizi böldüm ama müsaitseniz toplantıya teşrif edebilir misiniz?.." dedi ima ile ...
Jiminde aynı ima ile cevep verdi. "Bitirmiştik zaten hyung böldüğün bişey yok.." diyip Namjoonun koluna girip toplandı odasına geçtiler.
Herkes masada yerini almıştı. Seokjin masanın en başında oturuyordu.. Kısaca toplantı konularından bahsettiler şirketle ilgili haftalık raporlar falan derken Seokjin "dağılmadan önce arkadaşlar yeni projemiz için ihaleye giriceğimizi biliyorsunuz fakat bu ihale şehir dışında olucak.. Projede yer alacak tüm arkadaşlarda benimle beraber geliyor otelde yerlerimiz ayrıldı yaklaşık 2 gün kalacağız ona göre hazırlanın.. Sorusu olan varsa Jungkook ya da Jimine sorabilir. Teşekkürler iyi çalışmalar.." deyip odadan çıktı.
Herkes kendi arasında mırıldanmaya başlamıştı. Namjoon Jimin ve Jungkooka dönüp " ben yeni olduğum için gelmeme gerek yoktur umarım çünkü biliyorsunuz Yoongiyi yalnız bırakmak istemiyorum.." dedi.
Jungkook "üzgünüm gamzeli hyung Seokjin hyung özellikle gelmeni istedi." diyince Jiminde lafa girdi. "Hatta biz senin yeni olduğunu normalde yeni olanların böyle işlere gelmediğini söyledik ama o özellikle gamzeli gelicek bu onun için iyi bir tecrübe olur."dedi.
Namjoon "anladım teşekkürler çocuklar" diyip onları arkasında bırakıp odadan çıktı. Kendi odasının yanındaki kapının önünde durdu kapıyı tıklattı Seokjin "gelll.."deyince kapıyı açıp içeri girdi.