Bölüm 12🍓

66 8 79
                                    


Namjoonun fotoğrafının altında olan konuşmadan sonra Yoongi eve gelmişti.. Hobi mutfaktaydı hırslı hırslı sebzeleri doğruyor sinirli sinirli tencereleri bir o yana bir bu yana koyuyordu.

Yoongi mutfağa gelip Hobinin arkasında durdu. "Hobia yazdıkların neydi öyle neden bu kadar sinirlisin sen?" diye sordu sesinin yüksek çıktığının farkında değildi...

Hobi bir hışım Yoongiye dönüp elindeki bıçağı sallayarak "yok bir şey Yoongi sen niye o tatlı kızların yanına gitmedin ki geldin burda bana hesap soruyosun?"diye sordu sinirle..

Yoongi "şu saçma şakana son ver atık Hobia boku çıktı bak.. Tabi ki seni tercih ederim onlar benim ilgi alanımda değil." dedi gayet ciddi bir tonda...

Hobinin hoşuna gitmişti Yonnginin söyledikleri yavaşça tezgaha geri döndü suratına yayılan gülümsemesiyle "iyi o zaman şimdi mutfaktan çık yemek yaparken yalnız olmayı tercih ediyorum biliyorsun ki.." dedi.

Yoongi "tamam gidicem ama iyiyiz değil mi?.." diye sordu. Hobi "bu sefer ucuz atlattın bi dahakine bu kadar kolay olmaz bunu bil.. ve evet iyiyiz hadi git..."dedi...

Yoongi mutfaktan çıkmış odasına doğru giderken kendi kendine söyleniyordu "ulan, aptal kızlar yüzünden az daha sincap dehşetinin kurbanı oluyordum hee ..." diye söyledi. Söylendi ama Taehyung ve Namjoonun kendisini duyduğundan habersizdi. Taehyung "offf Yoongi hyung ucuz atlattın he.." diyip sinsi sinsi sırıttı.

Namjoon Yoongiye bakıp "vay be yılların Yoongisi beyci oldu ne günlere kaldık be.."diyip kahkayı bastı tabi ona Taehyungda eşlik ediyordu.

Hobi gülüşmeleri duyup mutfaktan" ne hönkürdünüz be gelip yardım edin masayı kurun ."dedi.. Taehyung Yoonginin gözlerine bakarak "tamam anneeeeeğğğğğ.."diye bağırıp Yoonginin hamlesinden kurtulmak için koşar adım mutfağa gitti. Namjoonda "eheheheh bu Taetae alem çocuk Yoongi aldırmıyoruz ona biliyorsun.." diyip Yoonginin yanından sıvışıp geçeceği sırada Yoongi onu yakasından yakaladı.

"Sen gel bakim buraya lafı söyleyip söyleyip kaçmak yok.." deyip histerik bir şekilde sırıtarak Namjoona baktı Yoongi. Namjoonda "Hobia yardıma çağırdı gitmezsem öldürür beni Yoongiciğim biliyorsun.." diyip yakalarını elinden kurtarıp koşarak mutfağa kaçtı.

Yoongi duşunu almış altına gri şortunu giymiş saçlarını tam kurutmadan eline t-shirtünü almış mutfağa geldi. Kapının yanından Hobinin, Namjoon ve Taehyunga emirler vermesini izliyordu.

Taehyung "Hobi hyung sahi sen neden bugün Yoongi hyunga bu kadar kızdın anlatsana yaa.."diyince..Hobide "senin Yoongi hyungun kızları oyuncakçıda sıraya dizdi Taetae.. Yoongi hyungun çok tatlıymış , kediye benziyormuş hııhhh."diyip sinirle elindeki bıçağı sıkıca tuttuğundan habersizdi.

Yoongi hemen Hobinin yanına gidip bıçağı elinden alıp "tamam ya konuyu kapatın.. Sende dikkat et elini kesiceksin Hobia..." dedi.

Taehyung "kıskançlık krizleri yani anlaşıldı.." diyip ima ile sırıttı.Hobi sinirle "kıskançlıkla ne alakası var gevşek gevşek konuşup Yoongiyi rahatsız ediyorlardı."dedi. Yoongide "evet aşırı rahatsız edicilerdi Hobi beni onlardan kurtardı kahraman sincabım benim.."diyip Hobinin saçlarını karıştırdı.

Hobinin kalbi gümbür gümbür atıyordu yanaklarına hücum eden kan basıncından yanakları kızarmaya başlamıştı. Kendini hemen toparladı ve Yoongiye dönüp "çabuk üstünü giyin hasta olucaksın ya hepinizle ayrı ayrı uğraşmaktan sıkıldım offf bensiz ne yapacaksınız siz aklım hep burda kalacak.."dedi.. Bir hüzün sarmıştı hepsinin içini ama hiç biri birbirine bakmadı...

Hepsi masada toplanmış yemeklerini yiyordu. Taehyung "cumartesi kutlama yapıyoruz değil mi?."diye sordu. Hepsi birbirine baktı. Yoongi "tabiki yapıyoruz Yoongi hyungunuz sizi et restoranına götürücek yine iyisiniz"dedi. Cumartesi için planlarını yapıp odalarına dağıldılar..

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin