Bölüm 32🍓

23 4 6
                                    


Ertesi gün Yoonginin ailesinin evine gelmişlerdi. Hobi ürkek bir ceylan misali fazlasıyla gergindi, Hobinin gerginliği yüzünden Namjoonda geriliyordu. Kapıyı çalmışlar açılmasını bekliyorlardı.

Yoongi Hobiye destek olurcasına elini sıkı sıkı tutuyordu.

Kapıyı açan Bayan Min yüzündeki sıcak gülümsemesiyle karşıladı onları... "Ahhh hoşgeldiniz çocuklar.." deyip onları içeri buyur etti.

İçeri geçtiler paltolarını çıkarıp portmantoya asıp içeri doğru ilerlediler. Hobi çekingence Yoonginin arkasından yürüyordu.

"Hoşgeldiniz çocuklar gelin bakalımm." deyip kollarını iki yana açtı Bay Min..

Hepsine sırayla sarılıp "isterseniz hemen yemeğe geçelim acıkmışsınızdır.. Anneniz sizin sevdiğiniz yemeklerden yaptı.." dedi. Yoongi diğerine bakıp onay alınca "tamam baba geçelim.." dedi ve masaya geçtiler..

"Eee çocuklar anlatın bakalım nasılsınız? Torunlarım nasıl?" dedi Bay Min.. Hobi çekinerek "iyiyiz efendim bebeklerde çok iyi.." dedi. Namjoon ve Seokjin de aynı şekilde cevapladı Bay Mini..

Bayan Min Hobinin ve Namjoonun tabağına hiç yemek almadığını görünce ayaklandı.. "Sizin bu dönemlerde beslenmenize dikkat etmeniz gerekiyor çocuklar.." konuşmaya devam ederken bir yandanda tabaklarını dolduruyordu ...

Yemeklerini yerken Namjoon,Bay Mine " Yoongi olanları anlattı arkamızda durduğunuz için teşekkür ederim.." dedi.

"Teşekkür edilecek bir durum yok evlat, ne zamandır şu keratadan bir torun istiyordum.." deyip Yoongiyi göstererek "ama kendisi keçinin teki olduğu için söylememiştim şimdi bir tane değil daha çok torunum oluyor.. Ben gayet mutluyum.." deyip içten bir kahkaha attı Bay Min..

"Hayal etmesi bile çok güzel çocuklar.. Biri bir dizimde biri diğer dizimde biride sırtımda.." deyince Seokjin " bir tane daha var aslında.." deyince Bay Min daha keyifle gülerek "olsun olsun fazla torundan zarar gelmez.." dedi.

Namjoon "Jinin manevi kardeşi Jimin var onunda bir bebeği olacak efendim ondan bahsediyor.." dedi. Bay Min "oh oh çok iyi.." dedi.

Bayan Min gülümseyerek "aynı anda anlaşarak planlı şekilde mi yapmaya karar verdiniz çocuklar?" deyince Bay Min " untandırma çocukları nasıl yaptılarsa yaptılar hem ne güzel aralarında yaş farkıda olmaz çok güzel anlaşırlar.." dedi..

Hobi ve Namjoonun Bayan Minin söyledikleri karşısında yanakları kızarmaya başlamıştı.. Seokjin Namjoonun utandığını anlayınca masanın altından elini tuttu.. Yoongi ise annesine bakıyordu...

*******

Yemek gayet keyifli geçmiş, Hobi korkularının boşuna olduğunu anlamıştı. İçi rahatlamış üstelik çok mutlu olmuştu. Jimin ve Seohamdan bahsedip Jungkook ve Taehyunguda konuşmuşlardı. Bay Min ve Bayan Min mutlaka bir gün onlarıda yemeğe getirmeleri için güzelce tembihlemişti onları..

Şimdi ise Seokjinin arabasında evlerine dönüyorlardı. Namjoon, Hobiye dönüp "çok şanslısın Yoonginin ailesi çok iyi insanlar ne güzel sahip çıktılar size yetmedi bizede.." deyince Seokjin Namjoona döndü..

Seokjinin kendisine döndüğünü fark eden Namjoon ne dediğinin sonradan farkına varmıştı.." ahh çok özür dilerim Jin o anlamda söylemedim ben sevgilim.." dedi

Seokjin Namjoonun elini tutup öptü " sorun yok sevgilim.." dedi.

Seokjin heyecanla "asıl ben size ne söyleyeceğim.. Yani aslında bir teklifte bulunacağım.." dedi..

Yoongi " heh yumurtla bakalım yine neler geçiyor aklından?" dedi. Seokjin " ya Yoongi, Seoham bize taşındı biliyorsun.. Ben artık Namjoondan ayrı kalmak istemiyorum. Hem sende gündüzleri evde olmuyor işe gidiyorsun, Taehyung da okula .. Hobiyle Namjoon evde yalnız kalıyor aynı şekilde Jiminde.." "uzatmasan mı artık?" dedi Yoongi. " Off tamam tamam yani bize taşınmaya ne dersiniz?" dedi bir solukta Seokjin..

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin