Seokjin hâlâ sinirden köpürürken Taehyung ise eve girip duş alıp uyumayı düşünüyordu, daha da önemlisi yemek yemeyi düşünüyordu.
" Hyung ben acıktım. "
Seokjin ayaklanacağı an Seoham Seokjini tuttu.
Yoongi göz devirip Taehyunga baktı.
" Evden kovulmuşuz şu durumda ne yemeği aptal herif . "
" Yemek yemem lazım, sadece benim değil evdekilerinde yemek yemesi lazım. " " Taehyung doğruyu söylüyor. Bende açım, üstelik iki saat sonra devriyeye çıkacağım. Ulan benim ne suçum var? "Seoham ağlanırken Yoongi yüzünü buruşturdu.
" Lan oğlum benim olaylardan haberim bile yok ben yeni öğrendim benim ne suçum var? Bunların yediği boktan sizin haberiniz var sadece . Sizin cezanızı ben niye çekiyorum? "
" Seokjin , Yoongi doğruyu söylüyor lan. Bunlar bizi yaktı , biz Yoongiyi."
" Abartmayın, kimse yanmadı. Aramıza bir bebek daha katılıyor sadece dünyamız başımıza yıkılmış gibi tepki vermenize gerek yok. Ben halimden gayet memnunum. Gidin eve sürünmek zorunda değilsiniz siz. "
Seoham ve Yoongi onaylayıp ayaklandı.
" Seokjin geliyor musun? "" Geliyorum. "
Seokjinde Yoongilerin arkasından gittiğinde Taehyung soğuk betonun üstünde hayretle hyunglarına bakıyordu.
" Ahh, gerçekten ne kadar acımasızsınız. "Yerdeki odun parçasıyla toprağa birşeyler çiziyordu.
Hava aniden kararmış ardından bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başlamıştı.
Gök gürüldediğinde Taehyung panikle ayaklandı.
" Anneeğğ. "
Islak vücuduna kollarını sarıp koşarak oradan uzaklaştı.Hoseok şaşkınca koşarak giden Taehyunga bakıyordu.
" Hyung yağmur yağıyor, hâlâ oradalar mı? "
" Yoklar, gittiler. Ama halletmişler gözüküyorlar sakinlerdi. "
" İyi bari. "
" Hyung sizce Taehyung kabul eder mi ikimizi? Off ben o anki gerginlikle ona tokat attım. "Namjoon gülümseyip Jungkooun sırtını sıvazladı .
" Sorun değil tavşancık, o sevdiği kişileri asla bırakmaz. "
" Ama Seoham gitti. "
" Seokjinde gitti. "" Yoongi de gitti. "" Taehyungta gitti o zaman. "
" Doğru . "Bir saat sonra kapı sesiyle Jungkook gözlerini açtı.
Taehyung üzerine yapışmış ıslak kıyafetleri ve dağılmış ıslak saçlarının ardından gülümseyerek Jungkooka baktı ardından mutfağa girdi.
Jungkookta peşinden mutfağa girip kapıyı kapattı." Selam tavşancık, acıkmışsınızdır diye düşündüm. Sizin karnınızı ve kendi karnımı doyurduktan sonra gideceğim. " " Gideceksen niye geliyorsun aptal? "" Kalmamı mı istiyorsun? Kal dersen kalırım git dersen bahçede beklerim."
Ardından hapşurduğunda Jungkook endişeyle baktı.
" Geç otur, ben hyungları yemeğe çağırayım. "
" Ben çağırırım sen gidip üstünü değiştir hasta olacaksın. " " Bunu tahmin ettiğim için eczaneden ilaç aldım. "
Tekrar hapşurduğunda Jungkook yanına yaklaşıp alnına dokundu.
Tamda tahmin ettiği gibi ateşi vardı.
" Ateşin var Taehyung. " " Fazla yaklaşma sanada geçer. Ben üstümü değiştirip geliyorum."Taehyung üstünü değiştirmek için odaya gittiğinde duş almaya karar verip, banyoya girdi ılık suyla yıkanıp üzerine pijamalarını giyinip saçlarını havluyla kuruladıktan sonra aşağı indi..
Hepsi masadaydı. Taehyungun getirdiği yemekleri tabaklara koymuş onun gelmesini bekliyordu.
Jimin önündeki yemeğe uzanacağı sırada Jungkook onun eline hafifçe vurup "beklesene Jiminah daha Tae gelmedi.." "offf çok acıktım Kook ne yapayım.. Hem biz iki canlıyız oda acele etsin.." "Nankörlük etme Jimin bizim için o kadar yemek almış. İçlerinde bizi düşünen bir tek o... Ayrıca o çok sevgili Seohamın nerde ? "
Jimin dudaklarını büzüp dolan gözlerini gizlemek istercesine kafasını önüne eğdi..
"Geldim geldim.. Kusura bakmayın çok fena haldeydim duşta aldım.. Hadi başlayalım.."