Bölüm 22🍓

50 7 21
                                    


Seoule dönmüşler Hobi işine başlamıştı. Yoongi artık Namjoona pek fazla karışmıyor , işine devam etmesine sesini çıkarmıyordu.

Taehyung okuluna devam ediyor boş günlerinde bir galeride bulduğu işine gidiyordu..

Seokjinler tarafında ise işler olduğu seyirinde devam ediyordu.. Tek bir farkla Seokjin artık daha istekli işine gidiyordu çünkü gamzelisini görüyordu.

Bugün ise Seokjinin beklemediği bir misafiri vardı.. Şirkete girdiğinde sekreteri onu karşıladı..

"Günaydın Bay Kim odanızda bir misafiriniz var efendim.." Seokjin kim olduğunu dinlemeden hızla odasına ilerledi..

Seokjinin koltuğunda arkası dönük şekilde biri oturuyordu..Seokjin "buyrun hoşgeldiniz.." Sandalye birden Seokjinin olduğu tarafa dönünce.. Seokjinin ağzı açık kalmıştı.."Çok hoşbulduk hyung.." deyip karnını okşadı Jisung.. Seokjin şokla"İnanmıyorum Jisung sen.. Hamilesin dedi..."

Jisung Seokjinin amcasının oğluydu.. Ve neredeyse düğününden beri görüşmemişlerdi..

Ve şuan karşısında bahçıvan tulumunun içinde karnı büyümüş yanakları kırmızı bir vaziyette oturuyordu.. Seokjin yanına gitti Jisungun karnı büyüdüğü için sandalyeden kalkmakta zorlandı Seokjin ona elini uzatıp yardım etti ..."Ahh Jinsungaaa ne kadar da tatlı olmuşsun.." deyip sarıldı ona...

Sarılmaları bitip ayrıldıklarında "Jisung, Minho nasıl o nerelerde?." diye sorunca Jisung kıkırdadı.. "Şey hyung bizim canımız çilekli meyve suyu çekti de oda almaya gitti."dedi.. Seokjin neşeyle "ahh Tanrım cidden canının çektiği şeylere bebeğimi bahane ediyorsun.." deyip karnını okşadı Jisungun..

Jisunga geri yerine oturması için tekrar elinden tutup yardım etti Seokjin.. Tamda bu sırada arkası dönük olduğu için Namjoonun onları izleyip herşeyi yanlış anladığından habersiz sürekli Jisungun karnına dokunup yanaklarını sıkıyordu.. Seokjin onu Jungkook gibi görüyordu çünkü..

Jisungun gözleri birden karşı camdan görünen odaya daldı.. Namjoon onun kendine baktığını anlayınca gözünden akan yaşları elinin tersiyle silip odasının kapısını sert bir şekilde kapatarak çıktı.. Öyle sert çarpmıştı ki Seokjin irkildi ve arkasına dönüp baktı.. "Neler oluyor nasıl çarptı kapı öyle.." deyince Jisung "şey hyung kapı kendi çarpmadı uzun boylu gri saçlı tatlı bir çocuk bizi izliyordu.. Sonra anlamadım ağlayarak odadan çıktı.."deyince Seokjin sıkıntıyla nefes alıp verdi...

Seokjin şuan başına girmek üzere olan ağrıyı engellemek istercesine alnını ovmaya başladı.."Hyung o kimdi ki ne oldu..?"deyince.. Seokjin "o benim sevgilim, Jisunga ve eminim şuan bizi yanlış anladı.." dedi.

"Ahhh hyungg o çok tatlıydı.. Hadi gidip ona gerçekleri anlatalım böyle saçma bir şey yüzünden aranız açılmasın.." derken ayaklanmaya çalışınca birden karnına bir sancı girip acıyla inledi..Seokjin "Jisung lütfen oturur musun.. İyi misin sen .. Hadi hastaneye gidelim hemen.. ben hallederim bu durumu sen bunları düşünme lütfen.." dedi.. Çok telaşlanmıştı.. "Ya da Minhoyu aramalıyım doğruya offf bazen kafam duruyor.."deyip telefonu eline almıştı ki Jisung konuştu "hyung gerek yok ufak bir sancıydı.. Bunlar gayet normal arada oluyor endişelenme lütfen.."dedi..

"Eminsin dimi?" dedi Seokjin iyi olduklarından emin olmak istiyordu.. "Evet hyung eminim hadi sen git onu bul durumu anlat ben burada Minhoyu beklerim.."dedi.. Seokjin onun karnına tekrar dokunup karnına doğru eğildi "tamam öyleyse siz keyfinize bakın olur mu ufaklık.."dedi. Jinsung kıkırdıyordu.."Tamam hyung git artık.." deyince Seokjin kafasını tamam anlamında sallayıp odadan çıktı..

Seokjin odadan çıkmış şirketteki bütün odalara bakmıştı.. Şimdi ise tek bakmadığı yer olan Jiminin odasının önündeydi.. Kapıyı açıp içeri girdi ama Jiminde onun hemen arkasından girmişti.. Masasına oturdu Jimin "hyung bir saniye.."dedi Seokjine .. Seokjin "önemli değil Jimin sen işine bak ben şuralara bakıp çıkacağım zaten " dedi. Jimin eline aldığı kalemi masanın altına düşürünce kalemi almak için eğildiği sırada masanın altında saklanan Namjoonla göz göze geldi. Tam ağzını açacağı sırada Namjoon elini onun ağzına kapattı.. Jimin gözlerini büyüttü kaş göz işaretiyle Namjoona neler oluyor der gibiydi.. Namjoon işaret parmağını dudaklarına bastırdı. Ona sus işareti yaptı.. Jimin başını sallayıp kalemi alıp doğruldu..

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin