Bölüm 8🍓

58 6 78
                                    

Ertesi sabah Namjoon gerinerek yatakta doğruldu. Hobinin yatağı boştu ve Yoongi bu sabah o meşur şiirini okumamıştı..

Yataktan kalktı ve Yoonginin odasına doğru yürümeye başladı kapıda Taehyung ile karşılaştı.

Tae "Hyung ,Yoongi hyung bu sabah bizi uyandırmadı acaba öldü mü?" diye sorunca Namjoon kafasına bi tane çaktı ve " saçmalama Taetae Hobide yok yatağında erken çıkmış olabilirler odasına bakalım Yoonginin" diyip kapıyı yavaşca açtı.

İkisi kafalarını kapıyı tam açmadan aradan uzattı ve gördükleri manzara karşısında birbirine bakıp şaşkın bir şekilde çaktırmadan kapıyı kapatıp çıktılar..

Taetae ağzını açıcağı sırada Namjoon "şşşşşşşş sakın...bu burda ayak üstü konuşulcak bir şey değil çabuk üstünü giyin çıkalım dışarda kahvaltı yapalım hemde bu konuyu konuşalım rahat rahat.." diyip odasına doğru ilerledi...

********

Namjoon sandalyesini geriye doğru sürükledi şöyle bir gerildi ve saate baktı saat akşam 7 olmuştu.. Yorgundu ama buna değdi diye düşündü çünkü Seokjinin ondan çizmesini istediği çizimleri bitirmişti.. Hemde Seokjinin bir ay süre vermesine rağmen yalnızca 13 günde bitirmişti.

İçinde bununda gururunu yaşıyordu.. Çizimlerini tekrar eline aldı veee " yyaaahhhh tanrım sen beni çizim yapmam için yaratmışsın şunların güzelliğine bak" diye bağırdı.

Yaklaşık otuz saniye sonra kapının adeta kırılır vaziyette açılmasıyla kendine geldi.. Kapı açıldı içeri Yoongi giremeden yere kapaklandı. Bu durumu hesap edemeyen Hobi de onu görmediği için takılıp üstüne düştü.. Seriyi tamamlayan Taehyungda ikisinin üstüne düştüğünde domino tamamlanmış oldu.

Taehyungun üstlerine düşmesiyle çok fazla yakınlaşan Yoongi ve Hobi üst üste ve yüzlerinin arasında çok az bir mesafe varken nefesleri birbirine karışır bir vaziyette bir birlerinin gözlerine bakıyordu...

Onların ortamını bölen " OHAAAAA nasıl daldınız lan odama kocasını başka kadınla yakalayan kadınlar gibi ne kırdınız kapımı" diye söylenen Namjoon oldu..

Taehyung şaşkınılığını atıp kalktı fakat o ikisi hala öylece duruyordu. Namjoon onlara tek kaşını kaldırmış anlamaya çalışır halde bakarken birden Taehyungun da aynı onları izlediğini farkedip.. " ehehhehehe yeriniz rahat geldi heralde kalkmayı düşünmüyo gibi duruyorsunuz da" diye imalı söyleyince Hobi hemen toparlanıp kalktı arkasından Yoongide kalkıp üzerini sirkeledi..

Namjoona dönüp "ne bağırıyon lan öyle bişey oldu sandık geldik kimseye iyilik yaramıyo zaten" diyip odadan çıkıp gitti. Namjoon ne olduğuna anlam verememişti.. Bunu onunla daha sonra konuşmayı aklına not edip diğerlerine hitaben konuştu.. "Sonunda çizimleri bitirdim üzerimden bir yük kalktı onun heyecanı ile bağırdım özür dilerim sizi endişelendirdim" diye söyledi mahçup bir şekilde ...

İkiside önemli olmadığını söyleyip odadan çıktıklarında Namjoon kendini yatağına attı.. Telefonunu eline aldı ve Bay Kim' in numarasına tıkladı..

Seokjin iki gündür şirkete gitmiyordu. Yetiştirmesi gereken projesi için geç saatlere kadar çalışıyordu.O yüzden evde çalışmak daha rahat oluyordu.Çalışmaktan sırtı ağrımıştı biraz ara vermek iyi olur diye düşündü.

Telefonu eline aldı sessizde olduğu için gamzelisinden gelen mesajı daha yeni görüyordu. Hemen mesajı açtı.

Gamzeli:Bay Kim yarın için geçen buluştuğumuz kafede buluşmamız mümkün mü?

Okudu ve cevap yazdı.

Bay Kim:Namjoon çok üzgünüm bu hafta bitirmem gereken bir projem var ve evden çıkmam imkansız.. Yanlış anlamazsan evime gelsen olur mu?

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin