Bölüm 36🍓

32 5 13
                                    


Seokjin yeni yatarken Namjoon neşeyle uyanmıştı.Seokjinin yanağına bir öpücük kondurup "günaydın sevgilim... Hadi kalk biz acıktık.." dedi.

Seokjin mızmızlanıp yüzünü Namjoonun göğsüne bastırdı.
" Namjoonaaa, beş dakika daha."
" Ama bebeklerimiz aç, sen artık bizi sevmiyorsun Seokjin. "

Seokjini itip yastığı yüzüne vurdu.
" Yat zıbar Seokjin, ben doyururum bebeklerimi. "
Seokjin açmaya zorladığı gözlerinin ardın zorlukla konuştu.
" Sizi seviyorum gamzelim ya."
Anında başı geri yastığa geri düşmüştü.

Namjoon terlik fırlatsada etki etmemişti.
Namjoon somurtarak aşağı indiğinde Yoongi masayı kuruyor, Hobi ve Jimin ise gülüşerek konuşuyorlardi.

Yoongi arada dönüp Hobi ve Jimine yaptığı yemeği tattiriyordu.

Namjoon ağlayarak geldiğinde Hobi anında Namjoona sarıldı.
" Noldu Namjoonaa? " " Bana kızdı o.."

Seokjin zar zor ayakta duruyordu. Masaya oturduğunda Seoham, Taehyung ve Jungkookta gelmişti.
" Herkes geldiğine göre yiyelim çok açım."dedi Yoongi.. Hobi sinirle "Namjoon ağlıyor aptal."
" Ben mi ağlattım, ağlatana de."
" Bana terslenme Yoongi. "
" Sana terslenmedim güzel sincabım. Ben Seokjine kızıyorum. "
" Beyler sakin olun ortada kızacak sinirlenecek durum yok. " dedi Seoham..

" Hâlâ uyukluyor ya, sanki bütün gece beşik salladı."
Seokjin başını masaya koydu.

Taehyung girdi konuşmaya..
" Bütün gece benimle uğraştılar hyung. Okulun yemeklerinden tüm okul zehirlenmişiz, sizi endişelendirmek istemedim. Bak şimdi daha iyiyim, Seoham hyung sağolsun çok ilgilendi, şikayette ettik soruşturuluyor. "

Namjoon dolu gözleriyle Taehyungun yanağını okşadı .
" Karnın çok ağrımıştır ama senin."
" Ağrı falan hissetmedim hyung sadece midem bulandı sonra bayıldım. Seokjin hyung senin gibi çok güzel ilgilendi benimle o yüzden çok yorgun ve uykusuz kaldı kızma ona lütfen. "
Hobi, Taehyungun saçlarını okşadı.
" Kardeşimizle ilgilendiğiniz için teşekkür ederiz Seoham ve Seokjin. "

" Lafı bile olmaz, çünkü kardeşimizle ilgileniyoruz biz. Hadi yiyin. "
Seoham Jiminin karnını okşarken bir yandanda haşlanmış ve dilimlenmiş yumurtayı uzatıyordu.

Jungkook alınganca somurttu.
" Bende seninle çok ilgilendim beni niye söylemiyorsun? "" Doğru, bu Tavşancıkta çok ilgilendi benimle. " Taehyung gülerek demişti bunu.

Seoham alayla sırıttı .
" Hemde öyle güzel ilgilendi ki Bogum denen veleti yaklaştırmadı Taehyunga."
" İyyy Bogum mu? " Hobi iğrenir gibi konuşmuş ve yüzünü buruşturmuştu. Yoongi gergince çubuğunu sıktı.

" Sizde mi sevmiyorsunuz onu? " diye sordu Jungkook..
" Evet. " Yoongi cevapladığında Hobide başını salladı.

" Abisi benim eski sevgilimdi." Dedi Yoongi.
" Abisi tam bir şerefsiz , ama çocuğun bir suçu yok tabi. Yinede kardeş olmaları bile yetiyor onuda sevmememize . Neyse boşverin kapatın konuyu. Yoongiaaa, mandalinali pasta yapalım mi seninle? " " Yapalım aşkım. "

Seokjinde Namjoona döndü.
" Bende biraz uyuyup dinlendikten sonra baş başa dışarı çıkıp gezelim mi sevgilim? "
" Olur gidelim, bana tulumda alalım tulumlarım dar geliyor karnım büyüdükçe sığmıyor göbüşüm." Gamzelerini göstere göstere gülümseyip bir yandanda karnını da okşamıştı.

Seokjin ve Namjoon odasına çıkıp biraz daha uyuduktan sonra öğleden sonra evden çıkmışlardı.

Bir mağazaya girdiklerinde Namjoon büyülenmiş gibi etrafına bakınıyordu. Seokjin ise aynı şekilde sevdiği adamı izliyordu.

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin