Bölüm 35 🍓

37 6 17
                                    

Jungkook gittikten sonra Seoham ve Seokjin mutfakta ev halkı için yemek yapıyor bir yandan da Taehyung ve Jungkookla ilgili konuşuyordu..

Ev haklı geldiğinde Yoongi, Seokjin ve Seohamın ciddi bir şekilde konuştuklarını görünce Namjoon, Hobi ve Jimine gülümsedi.
" Hadi siz gidip elinizi yıkayın sonrada dinlenin. "
Namjoon heyecanla" Seokjin..." deyince... Yoongi " Hadi abim elini yıka gel görürsün Seokjinini kaçmıyor adam mutfakta seni bekliyor. " " Tamam. "" Koşmadan git. "

Jimin ve Hobi göz devirip Namjoonla birlikte gittiler.Yoongi mutfağa girince anında susan Seokjin ve Seohama şüpheyle baktı.
" Bir sorun mu var? " " Y......yooo, hayır bir sorun yok. " diye cevap verdi Seokjin..

" Ciddi ciddi konuşuyordunuz, bir sorun yok değil mi? Endişelenmeli miyim? " " Hayır Yoongi. " " Peki, yalnız fazla şüphe çekicisiniz, yüzünüzü düzeltin. "

" Seokjinaaaaaa." Namjoon Seokjine sarıldığında Yoongi gülümsedi.
" Seoham." Jiminde Seohama sarıldığında Yoongi dörtlüye baktı.
" Oldu o zaman, eşlerinizi getirdiğime göre bana müsade, sincabıma bakacağım."

Mutfaktan çıkıp Namjoon ve Jiminin taklidini yaptı.
" Hobaaaaaa. "
Hobi kahkaha atıp Yoongiye sarıldı.
" Tatlı kedim. "

Seokjin Namjoon'un elinden tuttu .
" Aç mısınız? " " Yoongi hyung yemek yedirdi şuan tok sayılırız ama bir saat sonra falan yine acıkırız. "
" Biraz uyuyalım mı? " " Sen hasta mısın? " " Hayır, sadece sana sarılıp uyumak istiyorum. "

" Gidin, civcivimle beni rahat bırakın. "

Namjoonlar odaya çıktığında Seokjin Namjoona giyinmesinde yardım edip yatağa yatırdı ve yanına uzandı.
" Benim canlarım. " " Seokjin. " Namjoon dolu gözleriyle Seokjin'e bakmıştı.
" Noldu sevgilim? " " Asıl sana noldu? Neden veda eder gibi konuşuyorsun?"

Seokjin hayretle Namjoona baktı. Ardından kahkaha attı.
" Yavrum ne vedası, o nereden çıktı? Sadece ev işlerinden dolayı yoruldum ve sana sarılmak istedim."

" Korktum bir an. " " Korkma, bak miniklerimiz de korkar durup dururken. " " Ama bir sorun olursa mutlaka benimle de paylaş lütfen. "
" Tamam sevgilim. "

********

Taehyung ve Jungkook hariç tam olan kadro yemeğe oturmuştu ki zil çaldı.
" Ben bakarım. "
Seokjin alel acele koşup kapıyı açtı.

" Taehyungaaa, hoşgeldin."
" H...hoşbuldum hyung , hoşbuldum da bir sorun mu var? İyi misin? "
" Hayır. " " Peki, geçebilir miyim? " " Elbette, elbette buyur. "
" Sende bir hâller var ama çıkar kokusu. "

Taehyung içeri girince Seoham gergince arkasındaki Seokjin'e baktı.
" Merhaba. " " Taehyungaaaaa. " diye heyecanla bağırdı Namjoon..
" Hoşgeldin Taehyung gel hyungunun yanına. "
Taehyung Yoongi'nin yanına gidip oturdu.

Etrafına bakıldığında yine yüzü düşmüştü ama sonra geri gülümsedi.
" Evde çok yalnızım yanınıza gelsem olur mu? Hem yarın son sınavım. "

Seokjin anında konuştu .
" Elbette, sormana bile gerek yok. Burası seninde evin istediğin zaman çık gel. "
" Sağol hyung. "

Seokjin ağlayacak gibi hissetmişti.
Namjoon'un hormonları resmen Seokjine de geçmiş gibiydi.
" Eşyaların yanında mı? " " Yarın okul çıkışından sonra alacağım, hazırda gelip sizede sorayım dedim ."

" Yarın bebeklerin kontrolleri var , uğrar alırız. "
" Uğraşmayın hyung hallederim ben."
" Uğraşılacak birşey yok, gezeceğiz işte. "
" Bugün burada kal, yarında eşların gelir hazırlamışsın zaten. "
" Peki. "

HEGA/ NAMJİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin