Odada bir sessizlik hakimdi.. Kimseden çıt çıkmıyordu. Seokjin ve Hobi hariç nefes bile almıyordu kimse.. Namjoon dolu gözleriyle Yoongiye bakıyordu..Seokjin ayaklanıp tam Yoonginin karşısına geçti.. Yoongi ise ona bakmıyordu sadece Namjoona bakıyordu.. Sakin ama sert ses tonuyla Namjoona "nasıl bu hale geldin?" diye sordu.
Namjoon "canım çikolatalı pasta ve çilekli meyve suyu istedi bende sipariş ettim en son Bay Kimle mesajlaştığımı hatırlıyorum sonra mideme çok sert bir acı girdi.. Ayağa kalktım ve sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda hastanedeydim.." dedi.. Gözlerinden akan yaşları elinin tersiyle sildi..
Taehyung daha fazla dayanamamış Namjoonun yanına koşup hemen ona sarılmıştı.. Namjoonun ağlaması şiddetlenmişti..
Yoongi, Hobiye dönüp "Namjoonu hazırlayın eve gidelim hadi.."dedi.
Hobi Namjoonun yanına ilerledi.. Taehyung "hadi Namjoon hyung biz sana yardım edelim evimize gidelim sana orda çok güzel bakacağız.." dedi..
Seokjin "burada biraz daha dinlensin şuan ayaklanmasi iyi olmaz.. "deyip Namjoona baktı..
Yoongi sert bakışlarıyla Seokjine dönüp "ben eve götüreceğim dedim bitti.. Hadi Hobi oyalanmayalım.."dedi
Hobi "tamam sevgilim hemen.." deyip ters ters Seokjine bakıyordu..
Seokjin daha fazla ısrar etmek istedi ama Namjoon ona bakıp "lütfen şuan kavga olsun istemiyorum daha sonra konuşuruz olur mu?"deyince Seokjin usulca başını salladı..
Namjoonun bir koluna Hobi bir koluna Taehyung girmişti.. Seokjin onlara " yanımda kalmasına izin vermiyorsunuz bari sevgilimle vedalaşmama izin verin.."dedi.
Yoongi "bir adım daha atarsan seni mahvederim" deyince Seokjin şaşkınlıkla Namjoona baktı.. Hobi "şuan bunun hiç sırası değil yolumuzdan çekilin..."dedi.
Namjoon başını önüne eğip Seokjine bakmadı hiç.. Seokjin kalbine saplanan ağrıyla kenara çekildi sevdiği adamı alıp gidiyorlardı o ise tüm bunları izliyordu..
Tam onlar odadan çıkacakları sırada Seokjinin telefonu çaldı.. Telefonun ekranına bakıp "Namjoon doktorun arıyor.." deyince hepsi Seokjine dönmüştü..
"Alo buyrun doktor bey.."
"Seokjin Bey, Bay Kimin sonuçları çıktı efendim.."
"Buyrun sizi dinliyorum.."
"Bay Kimin midesinden çıkan kalıntılarda zehire rastlandı efendim.. Yani biri ya da birileri Bay Kimi zehirlemiş.."
Seokjin şaşırmıştı ama ordakilere şuan için bunu söylemeye niyeti yoktu..
"Anladım.. Teşekkür ederim doktor bey iyi günler " deyip telefonu kapattı..
"Hyung ne dedi neden zehirlenmişim?" diye sordu Namjoon.. " yediğin pasta bozukmuş gamzeli başka bir şey çıkmamış.. "dedi..
Namjoon başını salladı anladım der gibi.. Yoongi "hadi gidelim artık evimize.." dedi evimize derken vurgulamıştı.. Seokjin duyduklarından sonra zaten gergindi Yoongi üstüne tuz biber ekiyordu adeta..
Namjoonlar odadan çıkınca içeri Jimin ve Jungkook girdi.. Seokjin sinirle elindeki telefonu yatağa fırlattı ve "yaaaahhh kim yapar bunu bize kimmm?" diye bağırdı.
Jimin şaşkınlıkla "hyung ne oldu bize de anlat..""neyini anlatayım Jimin biri Namjoonun meyve suyuna kimyasal zehirli bir madde koymuş yani Namjoonu bilerek zehirlemişler.. Kim yapar bunu aklım almıyor.." deyip yatağa attı kendini.. Şimdi yatakta oturuyor ikilinin şaşkın bakışları arasında saçlarını çekiştiriyordu.