Park Seoham gelmiş olayı dinlemişti.. Soğuk kanlılıkla "arkadaşlar farkında mısınız kocaman adam kafasını dinlemek istemiş olabilir.."dedi.Taehyung lafa girdi hemen " bize haber vermeden öyle bir şey yapmaz benim hyungum.."dedi.
Seoham, Taehyunga bakıp "belki bu sefer yapası tutmuştur nerden biliyoruz.."deyince Taehyung sinirle " o benim kaç yıllık hyungum onlarında kardeşi sen bizden iyi mi bileceksin.."dedi.
Seohamın sabrı sınanmaya devam ediyordu.. Sıkıntıyla yüzünü sıvazladı..Onun konuşmasına fırsat vermeden Jimin lafa girmişti bile "Taehyung karşında bir polis var ve Namjoon hyungu bulmak için uğraşıyor sakin ol tersleme.."dedi..
Seoham girdi tekrar lafa "pekala nereye gidebilir tahmininiz var mı?.." dedi.
Hobi "gidebileceği her yere baktık ama hiç bir yerde yok.. Telefonu kapalı bizi endişelendiren de bu.."dedi.
Seoham "sevgilisine gitmiştir belki.."deyince Seokjin "sevgilisi benim zaten Seoham sence şuan yanımda gibi mi duruyor.."dedi sert ses tonuyla..
Seoham "ahhh...pardon kardeşim.."deyip Seokjinin omzunu sıvazladı..
Taehyung Seokjine ters ters bakarak "sevgilisinin sen olduğundan pek emin değilim.."dedi sesinde ki ima çok net anlaşılıyordu .
Seokjin " evet sevgilisi benim Taehyung bizi takip ettiğine göre görmüşsündür çünkü sevgilisi olmasam o şekilde öpüşmezdik.." deyince Taehyung omzunu çekip "en son sana küsmüştü hatırlarsan.."dedi..
Seokjin alayla " annemle babamda küsüyorlar ama birbirlerini sevmekten vazgeçmiyorlar.."deyip parmağıyla Jungkooku gösterip "hatta bi keresinde küsken bunu yapmışlardı.. Ama konumuz şuan bu değil ."dedi.
Yoongi konuşulanları dinledikçe kan beynine hücum ediyordu.. Tam sinirle çemkirecekken Hobi ondan önce davranıp "aile hayatınız bizi ilgilendirmiyor.. Namjoonun terbiyesini kimin bozduğu belli oldu. Ayrıca Namunun hiç bir şeyi değilsin şuanda bu konuyu kapatın.."dedi sinirle ...
Yoongi "evet kapatın konuyu şimdi Namuyu bulmaya odaklanmalıyız.."deyip Seohama döndü..
Seokjin altta kalmak istemediğini belli edicek şekilde konuşmaya devam ediyordu " biz küs olsakta öpüşmeye ve onun sevgilisi olmaya devam edeceğim.. Siz dert etmeyin biz öpüşüp barışırız.."dedi imayla..
Yoongi "birinin daha ağzından öpüşmek kelimesini duyarsam hepinizi mahvederim yeter dedim yeter.."diye bağırdı..
Konuşmaları bölen Seohamın telsizine gelen anons oldu..
"Bütün ekiplerin dikkatine sahil bölgesinde kıyaya yakın kısımda cansız bir erkek cesedi olduğuna dair ihbar geldi.. şahsın 1.80 boyun üstünde ve yirmili yaşlarında olduğu tahmin ediliyor. Yakın ekiplerin olay yerine intikal etmeleri önemle rica olunur.."
Salondaki herkes şimdi şok halde birbirine bakıyordu..
Seokjin birden ayağa fırladı.. "Gamzelimm.." diye bağırarak evden fırladı.. Seohamda peşinden çıktı koşarak..
Hobi ve Taehyung bağırıyordu şimdi onları tutan ise Jimin ve Jungkooktu..
Yoongi ise şoka girmişti adeta boşluğa bakıyordu sadece.. Birden bağırmaya başladı "onu koruyamadım. " diyordu sadece sürekli aynı şeyi söylüyordu.. Dizlerinin üstüne çöküp bağıra bağıra ağlamaya başladı..Hobi ve Taehyung koşarak yanına çöktüler hep beraber ağlıyorlardı şimdi ..
Seoham ise Seokjini kapıda durdurmuş onu ikna etmeye çalışıyordu.. "Jin sakin ol onun Namjoon olduğu belli bile değil dostum.."deyince.. Seokjin sinirle "bırak beni oraya gidip bakıcam .." diye bağırdı.. Seohamın elinden kurtulmaya çalışıyordu.. "Bana başka çare bırakmadın dostum üzgünüm.." dedi ve Seokjinin boynuna bir hareket yapıp onu bayılttı.. Seokjin kollarına yığılmıştı. İçeri seslendi Jungkook koşarak geldi ona yardım etti ve içeri taşıyıp koltuğa yatırdılar Seokjini..